Etiket: Yönetimi’

  • ‘Dijitalde Kişisel Marka Yönetimi’ Semineri Gerçekleşti

    İstanbul Gelişim Üniversitesi Meslek Yüksekokulunda “Dijital Dünyada Kişisel Marka Yönetimi” mesleki eğitim semineri 6 Kasım’da öğrencilerin yoğun katılımıyla gerçekleşti.

    “Dijital Dünyada Kişisel Marka Yönetimi” seminerini düzenleyen Dijital Pazarlama Uzmanı M. Yalçın Parmaksız, günümüz gençliğinin iş dünyasında yer almak için hiç bir kuşağın olmadığı kadar şanslı olduğunun altını çizdi. İş hayatında ve sosyal hayatta insanların karşılarına belirlenebilen bir imaj ile çıkabilmenin Facebook, Linkedin, Twitter ve Youtube gibi kanalları kullanarak mümkün olduğunu ifade eden Parmaksız, “İçinde yaşadığımız devir Cilalı İmaj devridir. İnternetle oldukça kısa sürede ve pratik yöntemle kişi, kendi marka imajını rahatlıkla oluşturabilir” diyerek öğrencilere gelecekteki kariyer planları hakkında ipucu verdi.

    Parmaksız, açıkçası İstanbul Gelişim Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Halkla İlişkiler Programı öğrencilerinde karşılaştığı tablonun çok şaşırtıcı ve bir o kadar da sevindirici olduğunu belirterek “Hepsinin kariyerlerine emin adımlarla yürüdükleri ortada, keşke her meslek yüksek okulu burası gibi olsa” diyerek memnuniyetini dile getirdi.

    Program sonrası İstanbul Gelişim Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Müdürü Yrd. Doç. Dr. Erdal Şen tarafından M. Yalçın Parmaksız’a plaketi takdim edildi.

  • Birsan Yönetimi AK Parti’yi Kutladı

    Birleştirici İş Kadınları ve İş Adamları Konfederasyonu (BİRSAN) Genel Başkanı Alpay Gürel, 1 Kasım seçimlerini değerlendirdi. .

    1 Kasım 2015 günü halkın özgür iradesiyle sandığa giderek seçimini yaptığını ifade eden BİRSAN Genel Başkanı Alpay Gürel, “Halkımız 1 Kasım seçimlerinde resmi olmayan sonuçlara göre yüzde 49.5 oy oranıyla Adalet ve Kalkınma Partisi’ni yeniden tek başına iktidara taşımıştır. Birleştirici İş Kadınları ve İş Adamları Konfederasyonu yönetim kurulu olarak Adalet ve Kalkınma Partisi’ni 1 Kasım seçimlerinde göstermiş olduğu başarısından dolayı kutluyoruz ve inanıyoruz ki Adalet ve Kalkınma Partisi hızlı bir şekilde hükumeti kurarak ülkemizin sorunlarını çözüme kavuşturacaktır” dedi.

  • TSO Personeline ‘Müşteri İlişkileri Yönetimi’ Eğitimi

    Samsun Ticaret ve Sanayi Odası’nda (TSO) “Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi” veren Eğitmen Esra Taşçı, artan rekabet şartlarında ve değişen dünyada farklılaşmak ve farklı düşünmenin şart olduğunu söyledi.

    Samsun Ticaret ve Sanayi Odası personeline 2015 yılı eğitim programları çerçevesinde, “Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi” verildi. Samsun TSO Davut Altan Meclis Toplantı Salonu’nda gerçekleştirilen eğitime, Samsun TSO Yönetim Kurulu Başkanı Salih Zeki Murzioğlu, Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Haluk Akyüz, Yönetim Kurulu Sayman Üyesi Yiğit Tören, Yönetim Kurulu Üyesi Orhan Bülbüloğlu, Samsun TSO ve ilçe Oda ve Borsalarının personeli katıldı. BusinessFactory Danışmanlık Firması’ndan Eğitmen Esra Taşçı’nın verdiği eğitimde, “Müşterimiz Kim”, “Karakter Analizi”, “Karar Verme Süreci ve Algı Yönetimi” ve “İkna Yöntemleri” konu başlıkları ele alındı. Grup çalışması ve çeşitli test analizlerinin de yapıldığı eğitimde konuşan Esra Taşçı, “Yeni düzende, müşteri şekilleri, iş yapı şekilleri, iletişim şekilleri, rakipler ve rekabet koşulları değişti. Biz de yeni düzene mutlaka ayak uydurmalıyız” dedi.

    “MÜŞTERİYİ İYİ ANLAMAK VE TANIMLAMAK GEREKİYOR”

    Müşteriyi iyi tanımlamak gerektiğini bildiren Esra Taşçı, “Müşteriyi sadece kendi üyeleriniz olarak görmemelisiniz. Artan rekabet şartlarında ve değişen dünyada farklılaşmak ve farklı düşünmek gerekiyor. Müşteriyi anlamak için onun önceliklerini, beklentilerini iyi saptamak gerekir. Müşteriyi doğru anlamak, iyi analiz etmek gerekiyor. Müşterilerin duygularına, ruh hallerine göre istediğiniz şekilde onları yönlendirebilmek için, konuya onları da dahil etmek gerekiyor. Hayatta elde ettiğimiz sonuçlar davranışlarımıza bağlıdır. Davranışlarımızla çevremizdeki dünyayı nasıl anladığımıza, yorumladığımıza, gördüğümüze bağlıdır. Sizler de yaptığınız hizmetlerle, farklı çalışmalarınızla sadece Türkiye’de değil, yurt dışında da örnek bir teşkil edebilirsiniz” dedi.

    “YENİ MÜŞTERİ PORTFÖYÜ BİZİ BEKLİYOR”

    Müşteriyi ikna etmenin yöntemlerinden bahseden Taşçı, “Müşterinin algılarını iyi yönetmek gerekir. Bunun için de beyinin işleyişini iyi bilmek gerekiyor. Beyin, ‘ben’ merkezcidir. Müşteriye hitap ederken, verilen hizmetin ona yapıldığını, onun için var olduğunu iyi vurgulamak gerekiyor. Beyin karşıtlık sever, somutluk sever, aradaki farkı görmeyi sever. Onun için de müşterinin karşısına somut veriler çıkartılması ve gösterilmesi burada çok önem arz ediyor. Bizim kendi açımızla beraber müşterinin de kendine göre bakış açısı vardır. Bizler de müşterinin kendi bakış açısına göre etki alanımızı mutlaka genişletmeliyiz. Yakın zamandaki müşteri kitlemiz daha farklı olacak. Gelişmiş teknolojiyi takip eden, bilgiye çabuk ulaşan, ürünlerini, hizmetleri karşılaştırabilen müşteri portföyü bizi bekliyor” diye konuştu.

    MURZİOĞLU: “ÖNEMLİ OLAN ÜYE MEMNUNİYETİ”

    Samsun TSO olarak kurumsallaşma çalışmalarına ve bu çerçevede personel eğitimlerine büyük önem verdiklerini kaydeden Samsun TSO Yönetim Kurulu Başkanı ve TOBB Yönetim Kurulu Üyesi Salih Zeki Murzioğlu, “2015 yılı planlarımız çerçevesinde bir eğitim çalışmasını daha yapmış bulunmaktayız. Üyelerimize daha iyi hizmet sunabilme adına kurum içi eğitim çalışmalarımıza bu yıl daha çok ağırlık verdik. Üye memnuniyeti bizim önceliklerimizin arasında başta gelmektedir. Kurum içi eğitimlerimize, üye memnuniyet odaklı olarak devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.