Etiket: Yönetimi’

  • Vali Varol “Proje Döngüsü Yönetimi Eğitimi” açılış programına katıldı

    Vali Varol “Proje Döngüsü Yönetimi Eğitimi” açılış programına katıldı

    Ağrı Valisi Osman Varol, Valilik koordinesinde düzenlenen “Proje Döngüsü Yönetimi Eğitimi”nin açılış programına katıldı.

    Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Selçuklu Konferans Salonunda düzenlenen interaktif eğitime Vali Osman Varol’un yanı sıra Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Rektör Vekili Prof. Dr. Faruk Kaya, Vali Yardımcısı Ahmet Vezir Baycar, kurum müdürleri, Ağrı Proje Koordinasyon Merkezi proje uzmanları ile kurum ve kuruluşların proje ofisi personelleri katıldı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunması ile başlayan program, Ağrı Valiliği Proje Koordinasyon Merkezi Koordinatörü Ela Yıldırım’ın bilgilendirme sunumu ile sürdü. Bilgilendirme sunumunun ardından girişimcilik, sosyal girişimcilik, sosyal uyum ve gençlik istihdamı konularında çalışmalar yürüten Ulusal Ajans temsilcisi ve Proje Döngüsü Yönetimi Eğitimi Eğitmeni Selahattin Ciritçi söz alarak eğitim süreci hakkında bilgi verdi.

    Açılış programında konuşan Vali Varol, “Sürekli değişen ve gelişen dünyamızda kaynakların hazırlanan projelere belirli bir yarışma usulü ile tahsis edildiği, bu kaynakların projede sunulan program çerçevesinde kullanıldığı bir dönemdeyiz. Proje, ulaşmak istediğimiz hedefler için elimizdeki insan kaynağını, maddi kaynağı ve zaman dilimini planladığımız basit ve temel bir planlama etkinliğidir. Bizler proje tabanlı çalışma prensibine sahibiz ve bu sebeple Ağrı Valiliği Proje Koordinasyon Merkezi’ni kurduk. Bu merkez ile kurumlarımızın projelerini takip edebiliyor, çalışma süreçlerinin tamamında koordinasyon sağlıyoruz. Biz serhat şehri Ağrı’mızın potansiyeline inanıyor, var olan potansiyelleri ortaya koymak noktasında kaynaklarımıza inanarak projeler üretiyor, hayata geçiriyoruz. Bu eğitimin belirlediğimiz çalışma prensibine hizmet ettiğini bilerek, ilimizin potansiyellerini ortaya koyacak projelere vesile olmasını temenni ediyor, tüm katılımcılara başarılar diliyorum” dedi.

  • İnsan Kaynakları Ofisi Varlık yönetimi eğitimlerini tamamlandı

    İnsan Kaynakları Ofisi Varlık yönetimi eğitimlerini tamamlandı

    Atatürk Üniversitesi Yeni YÖK Vizyonu çerçevesinde yürütülen Yeni Nesil Üniversite Tasarım ve Dönüşüm projesi ile varlık yönetiminin oluşturulmasına dönük çalışmalar kapsamında tüm varlıkların etkin ve verimli hale getirilmesi çalışmalarını tüm hızıyla sürdürüyor.

    Bu kapsamda Atatürk Üniversitesi Taşınır Kayıt Yönetim Sistemi Mevzuatı teknik eğitim programı birinci etabı, Şubat ayının birinci ve ikinci haftasında Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi (ATASEM) ile İnsan Kaynakları Ofisi iş birliğinde çevrimiçi olarak düzenlendi.

    Kurumsal stratejiler, yönetsel süreçler ve operasyonel kararlar için tüm varlıkların tek bir bakış açısıyla gözlenmesi ve değerlendirilmesinin büyük bir önem taşıdığı çalışmada, varlıklar hakkındaki önemli bilgiler tek bir noktada toplanarak analiz edildi. Çalışmada ayrıca varlıkların çalışabilirlik durumunu, güvenilirliğini ve verimliliğini artırarak operasyonlara güç katmak amaçlandı.

    Diğer taraftan, Varlık portföyünün (varlık yönetim sistemi kapsamında yer alan varlıklar) oluşturulmasına yönelik çalışmalara dayanak olmak üzere bu alanda çalışan yönetici ve personelin mevzuat bilgilerini tazelemek üzere “5018 Sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu” Mevzuat Eğitimi ile Depolama ve Stok Yönetimi eğitimi de düzenlendi.

    Konuyla ilgili konuşan Atatürk Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Ömer Çomaklı, kurumsal varlıkların; bilgi varlıklar, finansal varlıklar, maddi olmayan varlıklar, fiziksel varlıklar ve insan varlıklardan oluştuğunu belirterek, bu varlıkların daima korunması gerektiğini söyledi. Bu anlamda Atatürk Üniversitesin sahip olduğu veya kontrol ettiği, değer üreten ve ekonomik değeri olan maddi ve manevi her şeyi varlık olarak kabul ettiklerini vurgulayan Rektör Çomaklı, varlıkların mümkün olan en az risk altında, en yüksek getiri veya hizmet elde edilecek şekilde işletilmesinin kurumsal varlık yönetimi ile gerçekleşebileceğinin altını çizdi.

  • Başkan Demirdöğen, DAP personeline “Proje Yönetimi” eğitimi verdi

    Başkan Demirdöğen, DAP personeline “Proje Yönetimi” eğitimi verdi

    DAP Bölge Kalkınma İdaresi Başkanı Prof. Dr. Osman Demirdöğen, DAP personeline önemli kazanımlar sağlayacak “Proje Yönetimi” eğitimi verdi.

    DAP İdaresi eğitim salonunda, iki farklı oturumda ve pandemi kurallarına uyularak iki gurup halinde planlanan eğitim, Kurum Başkanı Prof. Dr. Osman Demirdöğen tarafından verildi. Birinci gün, Eğitim, Sunum ve Moderasyon Teknikleri konusunda bilgi veren Demirdöğen, ikinci oturumda ise gruplara Proje Döngü Yönetimi (PCM) konularını işledi.

    Projenin, rutin bir iş olmadığı üzerinde duran Başkan Demirdöğen, “Projeler, planlanmış bir sürede ve planlanmış bir maliyetle, daha önce açıkça tanımlanmış bir hedefi gerçekleştirirler” dedi.

    Projelerin geçici ve sonlu olduğunu belirten Demirdöğen, proje yönetiminin kapsam, zaman, maliyet ve kalite unsurlarının projenin başarısını belirlediğini ifade etti. Projelerin, farklı sonuçlar üretmesi bakımından değerlendirilmesi gerektiğini belirten Başkan Demirdöğen, “Kaliteden ödün verilerek zamanında ve öngörülen bütçe sınırları içerisinde bitirilen bir projenin başarılı olduğunu söylemek doğru olmaz. Projeleri, farklı sonuçlar üretmesi bakımından değerlendirmek gerekir” dedi.

    Eğitime kurum personelleri yoğun ilgi gösterdi.

  • Milli Eğitim Bakanı Selçuk:”Açık Öğretim Okulları sınavlarımızı çevrim içi ortamda gerçekleştireceğiz. I. Dönem sınavları, 25 Şubat 2021’de II. Dönem sınavları, 25 Mart’ta başlayacak. Sınavlar, Açıköğretim Okulları Bilgi Yönetimi Sistemi üzerinden yapılacaktır. Öğrencilerimize başarılar diliyorum.”

    Milli Eğitim Bakanı Selçuk:”Açık Öğretim Okulları sınavlarımızı çevrim içi ortamda gerçekleştireceğiz. I. Dönem sınavları, 25 Şubat 2021’de II. Dönem sınavları, 25 Mart’ta başlayacak. Sınavlar, Açıköğretim Okulları Bilgi Yönetimi Sistemi üzerinden yapılacaktır. Öğrencilerimize başarılar diliyorum.”

  • Gebze’de stres yönetimi semineri düzenlendi

    Gebze’de stres yönetimi semineri düzenlendi

    Gebze Kültür Merkezi salonunda Gebze Belediye Başkanı Zinnur Büyükgöz ev sahipliğinde stres yönetimi semineri yapıldı.

    Gebze Belediyeler Birliği tarafından düzenlenen stres yönetimi semineri, Gebze Kültür Merkezi salonunda Gebze Belediye Başkanı Zinnur Büyükgöz ev sahipliğinde yapıldı. Gebze Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü çalışanlarına yönelik düzenlenen seminerde sosyolog Yusuf Özkan Özburun, stresle baş edebilme konusunda paylaşımda bulundu. Seminerin açılışında kısa bir selamlama konuşması yapan Başkan Büyükgöz, “Değerli mesai arkadaşlarıma naçizane tavsiyem, evinizi işe taşımayın, işinizi de evinize taşımayın. Bundaki temel amaç, insanın moral motivasyonunu yüksek tutmaktır. İşimizi seveceğiz, aşımıza sahip çıkacağız, evde de ailemize sahip çıkacağız. Moralimizi her an yüksek tutmayı becerebilmeliyiz” dedi.