Etiket: Turkcell

  • Turkcell Superonlıne Kullanıcılarına Eset Koruması

    Turkcell Superonline kullanıcıları, antivirüs yazılım kuruluşu ESET’in güvencesi ile bundan böyle internette çok daha güvende olacağı açıklandı.

    Turkcell Superonline müşterileri, internetin yanında ’Süper Güvenlik’ paketleri ile dijital güvenliğe de sahip oluyor. Turkcell’den yapılan açıklamada, şirket interneti hem online alışveriş ve bankacılık işlemlerini hem de çocuklar için internet kullanımını çok daha güvenli hale getiriyor. Aboneler, PC’ler için ESET Smart Security, Android işletim sistemli akıllı telefon ile tabletler için ise ESET Mobile Security ürünlerine piyasa fiyatlarından daha uygun koşullarla sahip olabiliyor.

    Açıklamaya göre; kullanıcıların, smart security veya mobile security ile internette gezinirken, kullanıcı adı, parola ve bankacılık bilgileri gibi kişisel verileri korunuyor ve internet tehditlerine karşı güvende kalıyor. Bu koruma paketleriyle bilgisayarların çalınma durumuna karşı da uzaktan takip sistemiyle önlem alınabiliyor. Online dünyada, kişisel ya da finansal bilgileri elde etmeyi hedefleyen zararlı yazılımlara karşı ESET, dünyanın çeşitli bölgelerine yayılmış 9 araştırma merkeziyle, yaratıcı stratejiler ve teknolojilerle karşılık veriyor ve kullanıcıların ’internette güvende’ olmasını sağlıyor. ’Bankacılık ve Ödeme Sistemleri Koruması’ ile öne çıkan antivirüs yazılım şirketi, online bankacılık ve alışveriş işlemlerine yeni bir koruma katmanı ekleyerek, sahte finansal sitelerin filtrelenmesini sağlıyor.

  • Turkcell Gamex 2015’e Sponsor Oldu

    Turkcell, 17-20 Aralık tarihleri arasında düzenlenecek GameX 2015’e gnçtrkcll mobil uygulamasını indiren tüm gnçtrkcll’liler fuara ücretsiz giriş hakkı elde edecek.

    Turkcell’in gençlik kulübü gnçtrkcll, dijital oyun sektörüne sunduğu destek kapsamında Balkanlar, Ortadoğu ve Afrika’nın en büyük dijital oyun etkinliklerinden GameX 2015 10’uncu Uluslararası Dijital Oyun Fuarı’nın Gençlik Sponsoru oldu. Şirketten yapılan açıklamaya göre; cep telefonlarında gnçtrkcll mobil uygulaması bulunan ya da uygulamayı indiren gençlerin ücretsiz gezebileceği GameX 2015, 17-20 Aralık tarihleri arasında Lütfi Kırdar Fuar Merkezi’nde düzenlenecek. Fuarın açılışına Turkcell Pazarlama Direktörü Dilara Demir Kısakürek katılacak.

    Açıklamaya göre; gnçtrkcll standında yer alan meydanda düzenlenecek; ’Şampiyonun Dansı’ ve ’Şampiyonun Sesi’ yarışmalarına katılan gnçtrkcll kullanıcıları, sürpriz hediyeler kazanacağı, ayrıca fuarda internet hizmeti de geçen yıl olduğu gibi Turkcell Superonline tarafından sağlanacağı açıklandı.

    Fuardaki gnçtrkcll standında, 18 Aralık Cuma günü saat 14:00’te ve 20 Aralık Pazar günü saat 13:00’te League of Legends Türkiye Büyük Finali’nin şampiyonu olarak dünya şampiyonasında Türkiye’yi temsil eden Dark Passage takımını ağırlayacağı, takım üyelerinin oyunseverlerin sorularını yanıtlayacağı ve hayranlarına imza dağıtacağı bildirildi.

  • Turkcell Ve Sakıp Sabancı Müzesi’nden İşbirliği

    Turkcell ve S.Ü. Sakıp Sabancı Müzesi işbirliği ile geliştirilen ’Biletim Cepte’ hizmeti sayesinde ziyaretçiler müzeyi, gişe sırası beklemeden kolaylıkla gezebileceğini duyurdu. Şirketten yapılan açıklamaya göre, müzeye gitmek isteyen ziyaretçiler, biletleri biletix.com’dan almak ve ’Biletim Cepte’ seçeneğini işaretlemek yeterli olacak.

    Yapılan açıklamada, Sakıp Sabancı Müzesi’ndeki etkinlik ve sergiler için biletix.com’dan satın alınan biletler, kullanıcının ’Biletim Cepte’ teslimat türünü tercih etmesi halinde cep telefonuna SMS olarak geliyor. Sakıp Sabancı Müzesi’ne girmek için gelen SMS kodunu müzede okutmak yeterli oluyor. Herhangi bir abonelik gerektirmeyen ’Biletim Cepte’ servisinden tüm operatörlerin aboneleri yararlanabiliyor.

    Sakıp Sabancı Müzesi’nin sanat ve teknoloji alanında başlattığı projelerin gelişimi açısından çok önemli olan bu işbirliğiyle, sanat dünyasına hızlı bir geçiş sağlanıyor.

  • Turkcell Global Bilgi Erzurum Çağrı Merkezi 10. Yılını Kutluyor

    Turkcell Global Bilgi tarafından Anadolu’daki genç nüfus işsizliğinin azaltılmasına katkı için 10 yıl önce Erzurum’a kurulan doğunun ilk çağrı merkezi, kent ekonomisine 1,1 milyar lira katkı sağladı.

    Turkcell’in Erzurum ile öncülüğünü yaptığı Anadolu’daki çağrı merkezleri bugün 50’ye yakın ilde 38 binin üzerinde kişiye istihdam sağlıyor. Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioğlu, “Anadolu’ya yatırım yaparken sektöre öncülük etmeyi planlıyorduk. Hedefimize ulaştığımız için mutluyuz. Çağrı merkezi bizim için müşterinin sorununa çözüm bulan bir müşteri memnuniyeti fabrikasıdır” dedi.

    Turkcell, Ankara’nın doğusundaki illerde istihdamı canlandırmak amacıyla ilk teknoloji yatırımını yaptığı Erzurum’daki Turkcell Global Bilgi Çağrı Merkezi’nin 10. yılını kutladı. Çağrı merkezinin 10.yılı vesilesiyle düzenlenen basın toplantısında konuşan Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioğlu, “Biz 10 yıl önce bir atılım başlattık. Anadolu’nun ilk çağrı merkezini Erzurum’da kurduk. 10 yıl önce 29 arkadaşımızla çıktığımız yolculuğumuzda bugün 1224 kişiye ulaştık. Bugüne kadar ise yaklaşık 6 bin kişiye istihdam olanağı yarattık. Erzurum ekonomisine bu sürede dolaylı etkilerle de birlikte toplam 1,1 milyar lira katkı sağladık” dedi.

    Doğu Anadolu’ya yatırım yaparken genç nüfusun ve işsizliğin yoğun olduğu bölgelerde istihdam sağlama hedefiyle yola çıktıklarını ifade eden Terzioğlu, “Erzurum’a yaptığımız yatırım ile sektöre öncülük edeceğimizi, bu yatırımın bölgesel gelişime ve dönüşüme önemli bir katkı sunacağını öngörüyorduk. İstihdamın yanı sıra buna paralel yaşam kalitesine de doğrudan etkisi olacağını biliyorduk. Bu nedenle Anadolu’da bu yatırımı yaparak sektöre öncülük etmek ve bu hedeflerimizi gerçekleştirmek bizim için çok önemliydi” açıklamasını yaptı.

    ANADOLU’DA 38 BİN KİŞİYE İŞ KAPISI

    Erzurum Çağrı Merkezi kurulana kadar Ankara’nın doğusunda hiçbir çağrı merkezi olmadığının altını çizen Turkcell Genel Müdürü Terzioğlu, “Turkcell’den sonra bugün Anadolu’da 50’ye yakın ilde çağrı merkezi açıldı” diye konuştu. Türkiye’deki çağrı merkezleri bugün 83 binin üzerinde kişiye istihdam sağlıyor. Çağrı merkezlerindeki istihdamın yüzde 46’sı ise İstanbul, Ankara ve İzmir dışındaki Anadolu’daki çağrı merkezlerinde çalışıyor.

    SEKTÖRE EĞİTİMLİ İNSAN GÜCÜ

    Turkcell Global Bilgi Erzurum Çağrı Merkezi kurulduktan sonra nitelikli eleman ihtiyacı sebebiyle Atatürk Üniversitesi bünyesinde Çağrı Merkezi Yönetimi Meslek Yüksek Okulu açıldı. Özel sektör – üniversite işbirliğiyle 2011 yılında açılan meslek yüksekokulu bugüne kadar 500’ün üzerinde mezun verdi.

    FİBER İNTERNET VARSA İŞ DE VAR

    Turkcell Global Bilgi bünyesinde 210 müşteri temsilcisinin evden çalıştığını, bunu fiber optik altyapının mümkün kıldığını aktaran Terzioğlu, sözlerini şöyle sürdürdü: “Kasım ayında Amerika’da düzenlenen “Contact Center World” ödüllerinde “En iyi Home Agent” (evden çalışma modeli) ve “En iyi Self Servis” kategorilerinde dünya birincisi olduk. Fiber internet altyapısı evden çalışma modelinin gelişmesi için çok önemli. Çünkü evden çalışırken kesintisiz ve hızlı bağlantı ile kaliteli hizmet sağlayabilmek için fiber internet alt yapı şart. Yani bir anlamda fiber internet demek, istihdam demek.”

    MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ MERKEZİ: TURKCELL GLOBAL BİLGİ

    Turkcell Global Bilgi, müşteri memnuniyetindeki 16 yıllık tecrübesinin yanında teknolojik yenilikleri yakından takip ederek, yeni nesil müşteri yönetiminde yaratıcı çözümler sunuyor. Kurulduğu günden bu yana sektörde hep ilklerin öncüsü olan Turkcell Global Bilgi, kullandığı teknolojiler ve kurguladığı iş modelleri ile uluslararası arenada da önemli başarılara imza atıyor.

    12 bin kişi çalışıyor

    Turkcell Global Bilgi, Türkiye’de 20, Ukrayna’da 4 olmak üzere toplam 24 lokasyonda, 750’si yurtdışında olmak üzere 12 bin kişiye istihdam sağlıyor. Günde ortalama 550 bin çağrı karşılayan Turkcell Global Bilgi, Türkiye’de 70 milyon, Ukrayna ve Rusya’da ise 10 milyondan fazla kişiye birçok kanaldan hizmet sunuyor. Turkcell Global Bilgi öncülüğünde başlayan Türkiye’ye yayılma hareketiyle sektöre farklı bir açılım getirerek ülke ekonomisine katkıda bulunuyor. Özellikle kadınların ve engellilerin de çalışma hayatına katılmasına imkân sağlarken istihdamda fırsat eşitliği yaratıyor.

    Turkcell Global Bilgi, Ukrayna yatırımıyla da yurtdışında hizmet vermeye başlayan ilk ve tek çağrı merkezidir. Turkcell Global Bilgi, bugün Ukrayna dış kaynak çağrı merkezi pazarında gelir olarak birinci sırada, Rusya’da ise dış kaynak çağrı merkezi pazarında büyüklük olarak ilk 10’da yer alıyor.

  • Turkcell, E-ticaret Müşterilerine Tercihlerini Sordu

    E-ticaretle ilgili müşterilerinin tercihlerini öğrenmek isteyen Turkcell, mobil alışverişteki beklentileri sordu.

    Turkcell her geçen yıl yüzde 50’nin üzerinde büyüme kaydederek hayatın bir vazgeçilmezi haline gelen mobil ticaret alanında müşterilerin beklentilerini anlamak için Ipsos işbirliği bir e-ticaret araştırması yaptı. Şirketten yapılan açıklamada, Nisan 2016 itibariyle 375 Mbps süper hızlı mobil internet sunacağını, bu hızını e-ticarette de müşterileri için avantaja dönüştüreceğini, araştırmada çıkan sonuçlara göre güven, uygun fiyat ve iade koşulları müşterilerin önceliğini oluşturduğunu bildirdi.

    E-ticaret araştırması ile ilgili bilgi veren Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Murat Erkan, “Dijital dönüşümümüzü tam manasıyla gerçekleştirmek için önemli bir araştırmaya imza attık. Bu araştırmayı yaparken de e-ticaretin dinamikleri neler, müşteriler nasıl davranıyor, pazardan beklentileri neler bunların üzerinde durduk. Araştırmamıza baktığımızda online alışveriş tercihlerinde değer tekliflerinin, kategori zenginliğinin ve iade koşullarının en önemli kriterler olduğu görülüyor. Biz bu işte gerçekten önemli bir oyuncuyuz ve Türkiye’nin bu dijital dönüşümünde etkin bir rol oynamayı hedefliyoruz. Turkcell.com.tr’deki trafiğin yüzde 63’ü mobil üzerinden geliyor. 1 Nisan’dan itibaren 375 Mbps süper hızlı internet sayesinde mobile uyumlu platformların sayısı artacak” dedi.

    TÜRKİYE’NİN YÜZDE 14’Ü ONLINE ALIŞVERİŞ YAPIYOR

    Turkcell’in müşterilerinin isteklerine kulak vermek amacıyla Ipsos’la yaptığı araştırmaya göre; Türkiye’nin yüzde 14’ü online alışveriş yapıyor. Her 3 online alışverişçiden 1’i 15-25 yaş aralığında. Online alışverişçilerin yüzde 50’den fazlası 15-35 yaş arasında ve erkekler. En fazla alışveriş yapanlar yüzde 22 ile öğrenciler. Öğrenci dışında kalan kitle ise çalışan ve özellikle özel sektörde çalışan kişiler. Bu sene mobil ticaretteki artışın yüzde 50-60 oranında olduğu görülüyor. Bu da teknolojinin gelişmesi, hızın artmasıyla daha çok kişinin mobil üzerinden alışverişe yöneldiğini gösteriyor.

    Mağaza yerine internetten alışverişi en fazla tetikleyen neden ise avantajlı fiyat. En sık alışveriş yapılan internet sitesini tercih nedenlerinde de ’fiyatlarının uygunluğu’ ön planda. Online alışverişçilerin neredeyse tamamı alışveriş yaptıkları internet sitesi dışındaki internet sitelerinden de fiyat araştırması yapıyor. Online Alışverişçilerin yarısından fazlası internetten ürünü almadan önce mağazada ürünü inceliyor. Her 5 alışverişçiden 2’si ise mağaza gezerek fiyatları inceliyor. Mağaza yerine internetten almayı en fazla tetikleyen ise yine fiyat. İnternetten alışveriş yapmayı düşünmeyen perakende alışverişçiler, online alışveriş yapmalarını engelleyen en önemli bariyerin önce ürünü denemek istediklerini söylüyorlar. Bu kategorinin devamında internetten alışveriş yapmayı güvenli bulmayanlar ve internetten alışveriş yaptığında beğenmediği ürünü iade etmenin zorluğundan yakınanlar yer alıyor.

    ALIŞVERİŞTE EN ETKİLİ MECRA SOSYAL MEDYA

    Araştırmada internet alışverişini en fazla tetikleyen mecranın ise sosyal medya olduğu ortaya çıkıyor. Gerekçesi olarak avantajlı fiyat teklifi ve olumlu bir alışveriş deneyimi paylaşımının yapılması gösteriliyor. İnternet sitesi seçiminde ’hızlı iade süreci’ ise en fazla avantaj sağlayan konu. Bunu takiben diğer etkenler arasında iade sürecinin kolay, teslimat sürecinin hızlı olması ve internet sitesinin kullanım kolaylığı yer alıyor.

    Türkiye’de online alışveriş yüzde 15 cep telefonu, yüzde 5 tablet, yüzde 80 oranında bilgisayar üzerinden yapılıyor. Tabletler cep telefonu ve bilgisayarlar kadar yaygın olmadığı için online alışveriş için henüz diğer cihazlara kıyasla daha az popüler. Fakat ekran büyüklüğü ve kullanım kolaylığı sebebiyle daha elverişli olduğu düşünülüyor. Tabletlerin yaygınlığının artmasıyla birlikte, buradan yapılacak online alışveriş oranının da artması bekleniyor.