Etiket: Tanıtıyor

  • Büyükşehir 65 adet yeni otobüsü tanıtıyor

    Şanlıurfa ulaşımında yeniliklerini sürdüren Büyükşehir Belediyesi, alımını gerçekleştirdiği 65 adet yeni otobüs, düzenlenen törenle kamuoyuna tanıtılacak.

    Türkiye’de nüfus oranına göre toplu taşımada en büyük araç filosuna sahip olan ve ulaşımda Kalite ödülü alan Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi’nin yeni aldığı 65 adet otobüs 11 Eylül’de hizmet vermeye başlayacak. Kent içi ulaşımda sorunları ortadan kaldırabilmek için çalışmalarını sürdüren Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesinin yeni aldığı otobüsler düzenlenecek törenle halka tanıtılacak. Engelli vatandaşların rahat seyahat edebilmeleri için engelli rampası bulunan ve WİFİ hizmetinin de sunulacağı 20 adet 7 metrelik, 25 adet 12 metrelik ve 20 adette körüklü 18 metrelik otobüsler BEL-SAN A.Ş. bünyesinde hizmet verecek. Şanlıurfa’ya her alanda hizmet yaptıklarını belirten Başkan Çiftçi, Şanlıurfalıların rahat ve konforlu ulaşımını sağlamak için gayret gösterdiklerini belirtti. Başkan Nihat Çiftçi’nin katılacağı 65 adet toplu taşıma aracının hizmete sunulacağını içeren program ise (11.09.2017)Pazartesi günü saat 17:00’de Haleplibahçe – Şanlıurfa Müzesi önünde düzenlenecek. Bakan Çiftçi, programa tüm Şanlıurfa halkını davet etti.

  • Tayland renkli kültürünü EXPO 2016’da tanıtıyor

    EXPO 2016’da Milli Gün kutlamalarıyla başlayan Tayland Haftası, renkli etkinliklerle devam ediyor. Thai Evi şeklinde inşa edilen Tayland Bahçesi’nde yemek ve meyve tadımından, şemsiye boyama ve Thai masajına kadar farklı etkinlikler gerçekleştiriliyor.

    EXPO 2016 Antalya’da düzenlenen Tayland Haftası kapsamında Tayland kültürü her yönüyle ziyaretçilere tanıtılıyor. Tayland Bahçesi ve Thai Evi’ni ziyaret edenler, ülkeye özgü çeşitli yemekler ve kurutulmuş meyveleri tatma imkânı buluyor. Tayland Bahçesi’nde ayrıca şifalı otlar ve aromatik yağların da tanıtımı yapılıyor. Thai masajı ve şemsiye boyama etkinliği de ziyaretçilerin yoğun ilgisini görüyor.

    Tayland Haftası kapsamında küçük amfi tiyatroda ise çeşitli kültürel performanslar sergileniyor. Renkli kostümleri ve müzikleriyle ilgi çeken dans gösterilerini keyifle izleye ziyaretçiler Tayland’ın dans ve müzik kültürünü de yakından tanıma şansı buluyor. EXPO 2016’daki Tayland Haftası etkinlikleri 13.00 ile 21.00 saatleri arasında Tayland Bahçesi’nde, dans gösterileri ise küçük amfi tiyatroda gerçekleştiriliyor.

  • İlka Şekerleme Bursa kestane şekerini dünyaya tanıtıyor

    Önde gelen kestane şekeri üreticilerinden İlka Şekerleme, gıda sektörünün gövde gösterisine sahne olan 24. Uluslararası Gıda Fuarı’nda stant açtı.

    Kardelen, Yaylacık ve Cardelion markalarıyla kestane şekeri üreten İlka Şekerleme, Bursa’nın yerel lezzeti olan kestane şekerini bütün dünyaya tanıtıyor. Firma, 1 Eylül’de kapılarını ziyaretçilere açan 24. Uluslararası Gıda Ürünleri ve Teknolojileri Fuarı (Worldfood İstanbul 2016)da da yerini de aldı.

    İstanbul Fuar Merkezi & CNR Expo salonlarında gerçekleştirilen ve 4 Eylül’de sona erecek fuar, gıda sektörünün gövde gösterisine sahne oluyor. Ambalaj paketleme ve gıda işleme teknolojileri fuarıyla aynı anda açılan WorldfFood 2016, içecek, süt ve süt ürünleri, et ve tavuk ürünleri, yaş meyve ve sebze, deniz ürünleri, dondurulmuş ürünler, temel gıdalar ve yağlar, şekerli mamuller, unlu mamuller, kuru yemiş ve gıda katkı maddeleri başta olmak üzere pek çok ürün ve firmaya ev sahipliği yapıyor.

    İlka Şekerleme, bu yıl yurt dışında katıldığı 3 fuarının ardından şimdi de Türk gıda sektörünün buluşma noktası WorldFood 2016 İstanbul Gıda Fuarı’nda stant açtı. Butik, dağıtım, ihracat, catering, sanayi ve market sınıflarında üretilen onlarca çeşit kestane şekeri ürünlerinin yer aldığı stantta, ziyaretçiler ilgi gösteriyor.

    İlka Şekerleme Genel Müdürü Mümin Akgün, çeyrek asrı geride bırakan üretim tecrübesine sahip firma olarak Türkiye’nin ve dünyanın tanınmış gıda markalarının yer aldığı fuarda hem tanıtım hem iş bağlantıları yaptıklarını söyledi. Gıda sektörünün kalbinin attığı fuarda yer alarak dünya markası olma yolunda ilerlediklerini kaydeden Akgün, “24. kez düzenlenen İstanbul Gıda Fuarı, tanıtımın yanı sıra sektörel buluşma açısından önem taşıyor. Bursa’nın lezzetini dünyaya tanıtmak maksadıyla çıktığımız yolda emin adımlarla ilerliyoruz. İç pazarda iki, dış pazarda bir marka ile damaklarda tat bırakıyoruz. Yurt içinde onlarca bayimizle, yurt dışında ise şubelerimiz aracılığı ile ve ihracat yaparak yer alıyoruz. Bu yıl katıldığımız yurtdışı fuarlarında da, çok önemli tanıtımlar gerçekleştirdik” dedi.

    İlka Şekerleme Ticaret Müdürü Deniz Utku Özdemir de, bu yıl mart ayında Dubai’deki şekerleme fuarına, mayıs ayının başında Brezilya’daki Apas Feira 2016’ya ve mayıs ayı sonunda da ABD’nin Chicago kentinde düzenlenen Sweets & Snacks Expo 2016 Fuarı’na katıldıklarını hatırlattı. 19-23 Ekim tarihlerinde de dünyanın en büyük gıda fuarı olan Sial 2016’ya katılacaklarını vurgulayan Özdemir, “Fuarlarda bol miktarda kestane şekeri dağıtarak ürünü herkesin tanımasını sağlıyoruz. Bunun yanı sıra, standımıza gelenlere Bursa’daki tarihi ve turistik mekânları gösteren Türkçe ve İngilizce hazırlanmış şehir haritası dağıtıyoruz. Böylece Bursa’nın ve ülkemizin tanıtımına da katkı yapıyoruz” dedi.

  • Blippar Yeni Görsel Keşif Yöntemini Tanıtıyor

    Teknoloji şirketi Blippar, yapay zeka yeteneklerini genişletiyor. Yapay zeka ve artırılmış gerçeklik sayesinde özel bir görsel keşif tarayıcısı geliştiren teknoloji şirketi Blippar, Inc., Blippar uygulaması altında geliştirdiği yeni ’Blipparsphere’ teknolojisini piyasaya sürdü.

    Blipparsphere, şirketin hali hazırdaki yapay zekayla öğrenme ve bilgisayarla görme yeteneklerini kullanarak, kullanıcının fiziksel ortamı hakkındaki bilgileri derinleştirmek ve kişiselleştirmek için Blippar uygulaması aracılığıyla görsel keşif tarayıcısı sunuyor. Blippar Kurucu Ortağı ve CEO’su Ambarish Mitra yaptığı açıklamada, “Blipparsphere’in geliştirilmesi, arama alanında tam bir evrim ve görsel keşif alanında çığır açıcı bir gelişme. Görsel keşif ve bilgisayarla görme teknolojilerini bir araya getirmemiz, artırılmış gerçeklik ile geldiğimiz noktayı ileri taşıyor. Günlük hayatımızda karşılaştığımız görüntüler ve objeler ile ilgili çok daha hızlı ve daha doğru tanıma ile derinlikli, kişiye özel içerikler sunma imkanı tanıyor. Öte yandan Blipparsphere, bilgi grafik eklentisinin yanı sıra şirketimizin ’her insanın dili ya da eğitiminden bağımsız olarak etrafındakiler hakkında sınırsız bilgiye erişebilmesini mümkün kılan bir dünya yaratma’ vizyonunu da ileriye taşıyacak diğer geliştirmelerle birlikte sunuluyor. Blipparsphere deneyimini yaşamak için ise iOS ve Android üzerindeki Blippar uygulamasını indirmek yeterli” dedi.

    “Bugün eklediğimiz güncelleme ile güçlendirdiğimiz yeni keşif özelliği, insanın doğal düşünme hali ile uyum içinde. Herhangi bir şeyi blipp’lediğinizde, sizi yeni görüntü ve bilgilerle bağlantıya geçirirken, orijinal obje ya da görüntünün aslında diğer şeylerle nasıl bir bağlantıda olduğunu gösteriyor” diyen Mitra, açıklamalarına şöyle devam etti: “Bu özellik, kullanıcıların herhangi bir şey hakkındaki anlık meraklarından hareketle deneyimsel bir yolculuğa çıkmalarına imkan tanıyor. Örneğin, Blipparsphere ile birbiriyle ilgili bir konudan diğer konuya atlarken, sıradan bir su bardağı ile başlayıp, Başkan Obama’nın blipp’inde kendinizi bulabiliyorsunuz. Blipparsphere, sizi çevreleyenler hakkında bilgi edinmek için hem son derece eğlenceli yöntem, hem de sıradan şeyleri bile blipp’leyerek sıra dışı gerçekleri ve hikayeleri keşfetmenizi sağlıyor.”

    “Herhangi bir objeyi blipp’lediğiniz anda Blippar uygulaması, obje ile ilişkili ve ilgili organik sonuçlardan, markaların desteklediği içeriklerden, markaların, yayınların ve reklamcıların sağladığı artırılmış gerçeklik deneyimlerinden oluşan kusursuz bir “light web” deneyimi sunuyor. Kullanıcılar Blipparsphere ile ilk ilişkiye geçtikleri andan itibaren, kendilerini çevreleyen her şey ve kişisel ilgi alanları hakkındaki konulara yönlendiriliyorlar. Blipparsphere sayesinde öğrenmek, deneyimlemek ve paylaşmak için çok daha güçlü ve yepyeni bir keşif platformu sağlanmış oluyor” diyen Blippar Türkiye Ofisi Ceo’su Zehra Öney ise, “Bugün tüm dünya ile aynı anda ülkemizde de duyurusu yapılan ’Blipparsphere’ adını verdiğimiz Görsel Bilgi Teknolojisi ile Blippar uygulaması gerçek bir görsel keşif tarayıcısı ve arama motoru hizmeti sunuyor. Herhangi bir objeyi blipp’lediğinizde Blippar uygulaması, obje ile ilgili ve ilişkili organik sonuçlardan, markaların, yayınların ve reklamcıların desteklediği içeriklerden, varsa sağladığı artırılmış gerçeklik deneyimlerinden oluşan kusursuz bir ’light web’ deneyimi sağlıyor. Blippar ile her insanın dil ya da eğitiminden bağımsız olarak etrafındakiler yani fiziksel dünya hakkında sınırsız bilgiye erişebilmesi artık mümkün olacak. Türkiye dijital dönüşümün en güçlü yaşandığı ülkelerden birisi. Akıllı telefonda internet kullanımında dünyada 2. sıradayız. Türk insanının bu ilgisiyle birlikte ’Blipparsphere’ uygulaması Türkiye’de daha meraklı, daha araştırmacı ve daha bilgili bir nesil oluşmasına katkı sağlayacağımıza inanıyorum ve bundan dolayı mutluyuz” şeklinde konuştu.

  • Vali Balkanlıoğlu Ordu’yu Çektiği Fotoğraflarla Tanıtıyor

    Renkli kişiliğiyle bilinen Ordu Valisi İrfan Balkanlıoğlu, çektiği fotoğrafları sosyal medyada paylaşarak Ordu’nun tanıtımını yapıyor.

    Ordu’da turizmin gelişmesi için gittiği her turistlik alanın fotoğrafını çeken ve sosyal medyada takipçileri ile paylaşan Balkanlıoğlu, son olarak ‘Milyonlar Ordu’yu paylaşıyor” projesi kapsamında Ordu Kuzeydoğu Fotoğrafçıları (KUDOF) ile birlikte turistlik alanların bulunduğu noktalarda fotoğraf çekerek sosyal medya hesabından paylaştı.

    Sosyal medya hesabında çekimler hakkında bilgiler veren Vali Balkanlıoğlu, Çiseli Şelalesi’nden başlayan fotoğraf çekimlerinin tüm şehri kapsayacağını belirterek, “Ordu’nun eşsiz güzelliklerini sosyal paylaşım hesaplarında milyonlarca kişiye ulaştıracak bu projemizi herkesin desteklemesini bekliyoruz” dedi.

    Vali Balkanlıoğlu ise daha önce sosyal paylaşım sitesinden Ordu’da bulunan göletlere girerken çekilen videolarını paylaşmıştı.