Etiket: Sponsoru

  • Zen Pırlanta, ’DenizTemiz 3’ adlı atık toplama teknesinin sponsoru oldu

    Zen Pırlanta, DenizTemiz Derneği/ TURMEPA’nın ’Mavi Kıyılar’ projesi kapsamında, Marmaris Hisarönü Körfezi’nde hizmet veren DenizTemiz 3 adlı atık toplama teknesinin sponsorluğunu üstlendiğini açıkladı.

    Türkiye’nin önde gelen pırlanta markalarından Zen Pırlanta, DenizTemiz Derneği/ TURMEPA’nın “Mavi Kıyılar” projesi kapsamında, Marmaris Hisarönü Körfezi’nde hizmet veren DenizTemiz 3 adlı atık toplama teknesinin sponsorluğunu üstlendiği açıkladı. TURMEPA Yönetim Kurulu Başkanı Şadan Kaptanoğlu, Genel Müdürü Akşit Özkural, Zen Pırlanta Yönetim Kurulu Başkanı Emil Güzeliş ile Zen Pırlanta ve TURMEPA Yönetim Kurulu Üyesi Şükran Güzeliş’in katılımıyla ortak bir basın toplantısı düzenledi. Toplantıda, çevre ve denizlerin korunmasına gösterdiği duyarlılık ve verdiği desteklerle tanınan Zen Pırlanta’ya teşekkür plaketi verildi. Zen Pırlanta’nın bu yılki sponsorluğunu üstlendiği DenizTemiz 3 teknesi, TURMEPA’nın ’Mavi Kıyılar’ projesi kapsamında Marmaris’e bağlı Hisarönü Körfezi’nde 9 koyda hizmet veriyor. Son 3 yılda 1.500.000 litre atık suyun denize karışmasını önleyerek 12 milyon litre deniz suyunun temiz kalmasını sağlayan tekne, Hisarönü Körfezi’nde aralarında Bencik Koyu, Selimiye Koyu, Kameriye Adası, Dirsek Bükü, İnbükü’nün bulunduğu 9 koyda yat ve turistik teknelerden sıvı atık topluyor.

    TURMEPA Yönetim Kurulu Başkanı Şadan Kaptanoğlu, toplantıda yaptığı konuşmada şunları söyledi: “Denizlerimizi hızla kirlettiğimiz konusunda bilinci, farkındalığı arttırmak için insanlarımızı denizle buluşturmak zorundayız. Biliyoruz ki, denizle bir kere bağ kuranlar artık o bağı koparamıyor. Denizlerimiz, su varlıklarımız ve çevremiz konusunda STK’lar arasında lider konumundaki TURMEPA, 22 yıldır bunu yapmaya çalışıyor. Aldığımız iki nefesten birini üreten denizlerimizin bizler için yaşamsal önemini anlatmaya çalışıyoruz… Devlet ve özel sektörün, sivil halkın denizlerimizi savunması için projeler üretiyor, herkesin bu mücadelenin bir parçası olması için çaba gösteriyoruz. TURMEPA olarak şu anda yürüttüğümüz 10’u aşkın projeyle, halkımızın yanı sıra yerel ve merkezi yönetimleri de harekete geçirebiliyoruz. Ne mutlu ki bana, derneğimizin yönetim kurulunda denizlerimizin mavi kalması için omuz omuza çalıştığımız sevgili Şükran Güzeliş, dolayısıyla Zen Pırlanta ile aynı masada güzel bir işbirliğini duyurmak için buluştuk. Zen Pırlanta’nın Yönetim Kurulu Başkanı sevgili Emil Güzeliş’e ve Yönetim Kurulu Üyesi sevgili Şükran Güzeliş’e verdikleri bu büyük destek için teşekkür ediyorum. Sizlere duyurduğumuz bu işbirliği sayesinde Zen Pırlanta ile Hisarönü Körfezi’ne bir koruma şemsiyesi açmış oluyoruz. Tabii bunlar şimdilik okyanusta bir damladır, dalga dalga yayılıp büyümesi ise bu ülkede denizi seven herkesin el ele vermesine bağlıdır. Örneğin; Muğla Belediyesi bizim bu çalışmamızı örnek alarak bünyesinde bir atık toplama filosu yarattı ve bizler de belediyeye iki filika hibe ettik. Yani bu örnek çalışmalarımız meyve vermeye başladı. Bu bizi çok sevindiriyor ve doğru yolda olduğumuzu gösteriyor”.

    Zen Pırlanta’nın Yönetim Kurulu Başkanı Emil Güzeliş konuyla ilgili şu bilgileri paylaştı: “Gerek şahsım, gerekse Zen Pırlanta olarak doğamızın korunması amacıyla sürdürülebilir projeler oluşturulmasına ve desteklenmesine büyük önem veriyoruz. DenizTemiz Derneği/ TURMEPA, ülkemizde çevre bilincini oluşturmak için ciddi projeleri hayata geçiren kıymetli bir dernek. Son dokuz yıldır çeşitli projelerde birlikte çalışıyoruz. Bu yıl da “Mavi Kıyılar” projesinde işbirliği yaptığımız için mutluluk duyuyoruz. Özellikle yaz aylarında muhteşem sahillerimiz yerli – yabancı binlerce tekne tarafından ziyaret ediliyor. Ancak ne yazık ki teknelerin büyük çoğunluğu gerekli kurallara uymuyor ve sıvı atıklarını denizlerimize boşaltıyor. TURMEPA ile yaptığımız işbirliği çerçevesinde, içinde bulunduğumuz yaz sezonunda, ziyaretçi teknelerin Marmaris Hisarönü Körfezi’nde denizlerimize bıraktıkları sıvı atıkları toplamak amacıyla çalışan Deniz Temiz 3’e sponsor olduk. Böylece denizlerimizin daha temiz kalmasına bir nebze de olsa faydamız olacak ve bundan büyük gurur duyacağız”.

    TURMEPA Genel Müdürü Akşit Özkural ise konuşmasında, “Türkiye’de özel sektörün önde gelen duyarlı markalarının derneğimize verdiği destek bizleri çok mutlu ediyor. Zen Pırlanta da uzun yıllardır bizim doğal destekçimiz haline gelmiş, Yönetim Kurulu Üyemiz Sayın Şükran Güzeliş her daim çalışmalarımıza gönülden destek vermiştir. Bunca katkılarının yanı sıra DenizTemiz 3 isimli teknemizin sponsorluğunu üstlenmeleri, hem kendisinin hem de markalarının denize ve çevreye verdikleri önemin boyutunu bir kez daha gözler önüne sermiştir.

    TURMEPA atık toplama tekneleriyle, bugüne kadar 32 milyon litre siyah suyun ve 500 bin jumbo boy çöp torbası katı atığın denizlere karışması önlendi. Sadece son 5 yılda 4 ayrı körfezde 20 bini aşkın tekneden, 18 milyon litreyi aşkın atıksu, 36 bin litreyi aşkın sintine ve 200 bine yakın jumbo boy çöp torbası katı atık toplandı. Zen Pırlanta’nın bizlere verdiği güçle, Hisarönü’nde denizin temiz kalması ve bölgeyi ziyaret eden tekne sahiplerinde farkındalığı daha da artırmak için çalışmalarımıza hızla başladık. Umarız ki bu işbirliği diğer kurumlara da örnek olur,” dedi.

    Zen Pırlanta ve TURMEPA Yönetim Kurulu Üyesi Şükran Güzeliş ise konuyla ilgili şunları söyledi: “Zen Pırlanta olarak, ülkemiz için çok değerli olan TURMEPA’ya kaynak yaratmak için aralarında Büyülü Mavi Tasarım Yarışması gibi özel projelerin de yer aldığı birçok çalışmaya destek verdik. Ben de uzun yıllardır Sayın Rahmi M. Koç ve Deniz Ticaret Odası’nın öncülüğünde kurulan DenizTemiz Derneği/ TURMEPA’da gönüllü olarak çalışmaktan mutluluk duyuyorum. Son bir yıldan bu yana aynı zamanda derneğin Yönetim Kurulu Üyesi olarak denizlerimizin korunması ve bu bilincin yayılması konusunda daha da büyük sorumluluk hissediyorum. Sayın Tezcan M. Yaramancı’dan Yönetim Kurulu Başkanlığı görevini devralan Sayın Şadan Kaptanoğlu öncülüğünde, yıllardır sürdürülen etkin çalışmaları daha da geliştirerek hep birlikte yeni başarılara imza atacağımıza yürekten inanıyorum”.

  • MAY Tohum, Uluslararası Kongrenin Sponsoru Oldu

    Hibrit ayçiçeği tohum işinde dünyadaki en büyük 7 oyuncudan biri olan MAY Tohum, bu yıl Edirne’de düzenlenen Uluslararası Ayçiçeği Kongresinin platin sponsoru oldu.

    Ayçiçeğinin Dünyadaki tek temsilcisi Uluslararası Ayçiçeği Derneği tarafından dört yılda bir farklı ülkelerde düzenlenen Uluslararası Ayçiçeği Konferansı bu yıl Edirne’de düzenlendi. Kongre sektör temsilcileri, araştırmacılar, akademisyenler ve tohum firmaları temsilcilerinin katılımı ile 600 kişiye ev sahipliği yaptı. Ülkemizin Uluslararası piyasada en iyi bilinen yerli Ayçiçeği firması MAY Tohum Türkiye’de ilk defa düzenlenen kongrede platin sponsor olarak yerini aldı.

    MAY Tohum kongre standında görüşlerini dile getiren MAY Tohum Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Hamdi Çiftçiler, “MAY Tohum olarak 20 yıldır Ayçiçeği Ar-Ge faaliyetlerine yatırım yapmaktayız. Türkiye ve hedef yurtdışı pazar koşullarına en iyi şekilde adapte olmuş çeşitleri, yerinde ıslah stratejisi ile Türkiye’nin en önemli Ayçiçeği üretim bölgesi olan Trakya’daki Ar-Ge Merkezimizde geliştiriyoruz. Ülkemizdeki çalışmalarımıza ilave olarak yurtdışında yaptığımız tescil, pazarlama ve markalı ihracat faaliyetlerimiz ile 30 ülkeye ihracat gerçekleştiriyoruz. Geldiğimiz noktada MAY Tohum ’un Ayçiçeği tohum işinde dünyanın en büyük 7 şirketinden biri olduğunu gururla belirtmek isterim’’ dedi.

  • Uşak Sportif’in Giyim Sponsoru Yenilenen Yüzüyle Yeni Mağazasını Açtı

    Türkiye Basketbol Süper Ligi Takımlarından Uşak Sportif’in forma sponsoru, Dünyaca ünlü spor giyim markası Hummel Uşak’ta yenilenen yüzüyle hizmete yeniden açıldı.

    Uşak Sportif Basketbol takımı başta olmak üzere birçok dünya kulübünü ve ünlüyü giydiren Hummel, Uşak Festiva AVM’de yeni mağaza konsepti ile hizmet vermeye başladı.

    Hummel Türkiye Genel Müdürü Heymi Yensar Pati yenilenen Uşak mağazasında yaptığı açıklamada; “Dünyaca ünlü pek çok ismin tercihi olan Hummel, stilindeki enerjik yorumu ve ürünlerindeki neon renkleriyle, Lifestyle ayakkabıdan tişörte, spor çantasından sweatshirte sportif bir yaşam için ihtiyacınız olan her şeyi Uşaklılara ulaştırmanın mutluluğu ve heyecanını yaşıyor. Hummel 7 yıl gibi kısa bir sürede 105 mağaza ve 580 satış noktasına ulaştı. Uşak’taki yeni mağazamız bu şehre hayırlı olsun.” İfadelerine yer verdi.

    Hummel Türkiye Satış Direktörü Fatih Arslan’da; “forma sponsoru olduğumuz Basketbol Süper Ligin başarılı ekiplerinden Uşak Sportif’in kentinde mağaza açmak bizleri heyecanlandırdı. Takıma ve spora desteğimiz her daim olacaktır. Bu konuda Hummel Türkiye’de 7 yılda kendini kanıtladı. Her yıl katlanarak büyüyen bir başarı grafiğimiz var. Müşterilerimize arkasında durabileceğimiz kaliteli ürün sunabiliyoruz. En büyük özelliğimiz Alman Markası olmamıza rağmen Ürünlerin %90’nının Türkiye’de üretiliyor olması.” Dedi.

    Mağaza yetkileri ilerleyen günlerde Uşak’taki mağaza firmanın ünlü reklam yüzlerinin de katıldığı görkemli bir açılış töreni ile yeniden Uşak’a konuk olacaklarını belirttiler.

  • Optimum AVM Adana Voleybol Spor Kulübü’ne Forma Sponsoru Oldu

    Adana Optimum Alışveriş Merkezi, Türkiye Bayanlar Voleybol 3. Ligi’nde mücadele eden Adana Voleybol Spor Kulübü’ne forma sponsoru oldu.

    Yenilenen yüzü ve konsepti ile daha çok moda, daha çok lezzet, daha fazla keyif ve eğlence anlayışıyla şehrin rengi olmayı sürdüren Optimum, Adana Voleybol Spor Kulübü’nün forma sponsorluğunu üstlenerek, spora desteğini sürdürdü.

    Kulüp yöneticileri ve sporcuları, sponsorluk desteğinden dolayı Optimum AVM’ye teşekkür ziyaretinde bulundu. Optimum’un Adana’ya değer kattığını ve sporcuların yanında olduğunu söyleyen Adana Voleybol Spor Kulübü Başkanı ve Bayan Voleybol Takımı Antrenörü Zülfikar Burunsuz, “Adana Optimum yönetimine vermiş oldukları desteklerden dolayı teşekkür ediyorum” dedi.

    Ziyaretin ardından Optimum’u gezen voleybolculara, AVM yönetimi tarafından çeşitli hediyeler verildi.

  • Turkcell, Kadın Basketbol Milli Takımlarının Ana Sponsoru Oldu

    Türkiye Basketbol Federasyonu (TBF) ile 2002’den bu yana sürdürdüğü işbirliğinin kapsamını genişleten Turkcell, Kadın Basketbol Milli Takımlarını içeren yeni bir sponsorluk anlaşması imzaladı.

    2002 yılında A Milli Erkek Basketbol Takımı’na ’Resmi İletişim Sponsoru’, 2006 yılında ise ’Ana Sponsor’ olan Turkcell, iki yıllık yeni anlaşma çerçevesinde A Milli Kadın Basketbol Takımı’nın yanı sıra kadın milli takımlarının tüm kategorilerine ana sponsor oldu.

    TBF Başkanı Harun Erdenay, “Son yıllarda A Milli Kadın Basketbol Takımımız FIBA Kadınlar Avrupa Şampiyonalarında, Olimpiyatlarda ve FIBA Kadınlar Dünya Şampiyonası’nda elde ettiği başarılarla ülkemize ve çok sayıda gencimize ilham kaynağı oldu. 2017 FIBA Kadınlar Avrupa Şampiyonası ve Olimpiyatlar hazırlıklarımız devam ederken Turkcell’in desteğiyle bu takımın sahaya daha güçlü çıkıp hepimizi tekrar gururlandırarak Rio Olimpiyatları’na gideceğine inanıyorum. Turkcell’in sponsorluğuyla yalnız A Milli Kadın Takımımız değil, gelecek nesiller de bu destekten faydalanacak” şeklinde konuştu.

    Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioğlu, “Türk Basketboluna 2002’den bu yana destek olan Turkcell, yeni dönemde kadın basketbolunun da yanında olacak. Londra 2012’de dünyanın en iyi beşinci takımı olarak bizlere büyük bir mutluluk yaşatan A Milli Kadın Basketbol Takımımıza ana sponsor olmaktan dolayı gurur duyuyoruz. Elbette işbirliğimiz kapsamında Türk kadın basketbolunun geleceği olan ümit, genç ve yıldız takımlarımıza da destek vereceğiz. Ülkemizde basketbol tutkusunun kazanılmasında önemli bir rol oynayarak övünç kaynağı olan kadın basketbolcularımıza Olimpiyat yolunda başarılar diliyorum” dedi.

    AY-YILDIZLILARIN ZORLU MAÇ TRAFİĞİ

    Türkiye Kadın basketbol Milli Takımı Avrupa Şampiyonası ve Olimpiyat elemelerinde birbirinden zorlu karşılaşmalar oynayacak. 2017 FIBA Kadınlar Avrupa Şampiyonası elemeleri grup maçlarına hızlı bir başlangıç yaparak, üç maçından da galibiyetle ayrılan millilerimiz dördüncü maçında 24 Şubat’ta İsrail milli takımıyla karşılaşacak. A Milli Kadın Basketbol Takımı, 13-19 Haziran’da ise Fransa’da Olimpiyatlara katılma mücadelesi verecek. 2012 yılında ilk kez Olimpiyatlar’a katılma hakkı elde eden Kadın Milliler, Londra Olimpiyatları’nı beşinci olarak tamamlayarak tarih yazmıştı.

    Ay-Yıldızlılarımız, Kasım ayında ise yine Avrupa Şampiyonası elemelerinde Bosna-Hersek ve Romanya karşılaşmalarıyla grup maçlarını tamamlayacak.