Etiket: Sponsoru

  • Mercedes-Benz Türk, 2017 Avrupa Basketbol Şampiyonası’nın sponsoru oldu

    Mercedes-Benz Türk, 2017 Avrupa Basketbol Şampiyonası’nın etkinlik sponsoru oldu.

    Mercedes-Benz Türk, Türkiye’nin de ev sahiplerinden biri olduğu 2017 FIBA Avrupa Basketbol Şampiyonası’nın etkinlik sponsoru oldu. 31 Ağustos’ta başlayıp 17 Eylül’de Sinan Erdem Spor Salonu’nda oynanacak final maçıyla bitecek organizasyon için Mercedes-Benz Türk, 100 araçlık bir filo sağlayacak.

    Tarihinde ilk kez 4 farklı ülke; Romanya, Finlandiya, İsrail ve Türkiye’nin ev sahipliğinde yapılacak, bir grubun tüm maçları ve finalleri ise İstanbul’da gerçekleştirilecek olan 2017 FIBA Avrupa Basketbol Şampiyonası’nda Türkiye Basketbol Federasyonu, FIBA ve katılımcıların kullanımı için Mercedes-Benz Türk tarafından 35 adet otomobil, 47 adet hafif ticari araç ve 18 otobüs tahsis edildi.

  • Nef Barcelona’nın yeni sponsoru oldu

    Türkiye’nin önemli gayrimenkul firmalarından Nef, FC Barcelona ile 3 yıllık sponsorluk anlaşması imzaladı.

    Gayrimenkul sektörünün önemli markalarından Nef, dünyanın en fazla taraftar sayısına sahip spor kulüplerinden FC Barcelona’nın bölgesel resmi sponsoru oldu. 3 yıllık sponsorluk anlaşması kapsamında Nef ve FC Barcelona ortak projeler gerçekleştirilecek. Nef İcra Kurulu Başkanı Erden Timur‘un ve FC Barcelona CRO’su (Chief Revenue Officer – Gelirler Bölümü Başkanı) Francesco Calvo’nun katıldığı bir basın toplantısıyla açıklanan sponsorluk kapsamında Nef, FC Barcelona’nın isim ve logo kullanım haklarının yanı sıra, reklam ve tanıtım aktivitelerinde Barcelona takımı ve oyuncularının görsel kullanım haklarına sahip olacak. Anlaşma ile FC Barcelona’nın Türkiye’deki büyümesi güçlenirken, Nef ile birlikte bu stratejik pazardaki mevcudiyeti de büyümeye devam edecek.

    Ayrıca Nef Vakfı ve FC Barcelona Vakfı, ortak projeler geliştirerek sosyal sorumluluk bilincini sporun gücüyle yaymak için çalışacak. İki taraf Türkiye’de ilk resmi FC Barcelona mağazasının açılması konusunda ortak adım atabileceklerini de belirtti.

    “Nef, FC Barcelona’nın Türkiye’deki algısını güçlendirecek”

    Basın toplantısında konuşan FC Barcelona CRO’su (Chief Revenue Officer – Gelirler Bölümü Başkanı) Francesco Calvo; Nef ile imzalanan sponsorluk anlaşmasının FC Barcelona için büyük öneme sahip olan Türkiye pazarında daha da güçlenme sağlayacağını belirtti. Francesco Calvo “Nef gibi sektöründe lider bir firma ile ortaklığımızın aynı zamanda FC Barcelona’nın Türkiye’deki sayısız taraftarıyla daha da yakınlaşmamıza vesile olacağına inanıyoruz” dedi.

    “Futbolun birleştirici gücüne inanıyoruz”

    Sporun toplumsal açıdan birleştirici gücüne dikkat çeken Nef İcra Kurulu Başkanı Erden Timur, “İnsanlar, dünyanın dört bir yanında bu oyunun peşinde yan yana durabiliyor, birlik olabiliyorlar. Bu açıdan futbol, ihtiyaç duyulan toplumsal duyguları artırması açısından önemli bir spor. Biz de Nef olarak sporun bu birleştirici gücüne inanıyoruz. 2016 yılında Galatasaray’ın ana sponsoru olmuştuk. Şimdi de dünyada en çok taraftarı olan spor kulübü FC Barcelona’ya, sponsorluğumuzla futbolun birleştirici gücüne katkı sunmayı amaçladık” dedi.

    Timur ayrıca bu işbirliğinin Nef’in uluslararası markalaşma hedefinde önemli bir adım olduğunu da sözlerine ekledi.

  • Ülker, League of Legends Şampiyonluk Ligi’nin yeni sponsoru

    Geçtiğimiz yıl League of Legends oyununda bir takımı destekleyerek e-spor dünyasına merhaba diyen Ülker, bu yıl alanını genişleterek League of Legends Şampiyonluk Ligi’nin sponsoru oldu.

    Ülker, Türkiye’de de her geçen gün popülaritesi artan League of Legends’in düzenleyicisi Riot Games ile yapılan anlaşma çerçevesinde, 2017 yılının sonuna kadar Şampiyonluk Ligi’nin sponsoru oldu. Anlaşma kapsamında tüm League of Legends Şampiyonluk Ligi takım formalarının kollarında Ülker logosu yer alacak.

    Riot Games ile birlikte gerçekleştirilen basın toplantısında gençlerle, onların dilinde iletişim kurmayı çok önemsediklerini belirten pladis Türkiye, Ortadoğu, Kuzey Afrika ve Orta Asya Pazarlama Başkan Yardımcısı Başak Karaca, “Ülker olarak 73 yıldır bu topraklarda küçük mutluluk anlarını sahipleniyoruz. Özünde dokunduğumuz insan duygusu Türkiye’nin ilk gazete reklamını ya da radyo duyurusunu yaptığımız dönemlerle aynı. Ülker markasını gelecek nesillere taşımak için günün ruhuna uygun ve güncel tutmayı önemsiyoruz. Bu bağlamda dijitalleşme sadece bir pazarlama konusu değil, iş yapış biçimimiz ve kültürümüzü oluşturuyor. Bu alandaki gayretlerimizi dünya normlarıyla karşılaştırıyor ve kendimizi sürekli yeniliyoruz. E-sporu ise 2015 yılında başladığımız ‘mutluluk her yerde’ kampanyamızda genç hedef kitleyle etkileşimde olacağımız ana alan olarak belirledik. O dönemde yaptığımız iletişim çalışmalarında, e-spor’da ilk TV reklamını çeken kurum olduk, e-spor’a özel ’mutluluk oynanır’ sloganıyla açtığımız Youtube kanalımızda 6 ayda 6 milyondan fazla izlenmeye ve yaklaşık 110 bin aboneye ulaştık. Şimdi bu alandaki faaliyetlerimizi bir adım öteye taşıyarak League of Legends Şampiyonluk Ligi’ne destek veriyoruz. Böylece etkileşimimizi daha da renkli ve değişik projelerle genç ve güncel tutacağız. Ülker ana markası en aktif markamız olurken, hedef kitleye uygun Cafe Crown, Ülker Metro, Çizi, Krispi, Oneo gibi alt markalarımız da gençlerle bağlılıklarını bu ortamda artıracak” dedi.

    Son dönemin yükselen trendi: E-spor

    Dünyada 100 milyondan fazla kayıtlı League of Legends oyuncusu bulunduğuna işaret eden Riot Games Türkiye Müdürü Bora Koçyiğit, Türkiye’de de her gün 14-28 yaşları arasında 3 milyon oyuncunun takımlar halinde bu oyunu oynadığını söyledi.

    E-spora ilginin çok hızlı artış gösterdiğini vurgulayan Koçyiğit, şöyle devam etti:

    “E-spor olarak tanımladığımız bilgisayar ve konsol üzerinden oynanan bu tür strateji oyunları son birkaç yıldır gençler arasında en popüler oyunlardan biri haline geldi. Formalı, sponsorlu, ciddi hayran kitlelerine sahip profesyonel sporcuların sanal ortamda bir araya geldiği bir branş. Stratejinin, reflekslerin ve karşılıklı zekanın mücadelesini sanal bir dünyanın içerisinde izlemek için artık milyonlar ekranları başına toplanıyor. Takımı için tezahürat yapan taraftarlar final mücadeleleri için arenaları dolduruyor. Oyun çok kısa sürede Amerika, Avrupa, Kore, Çin ve Güneydoğu Asya’da profesyonel ligleri olan, sezon boyunca tüm maçların canlı yayınlandığı, milyonlarca e-sporseverin liglerini takip ettiği bir spora dönüştü. Türkiye’de de durum farklı değil. Bu sporun Türkiye Büyük Finalleri 2014, 2015 ve 2016 yıllarında Ülker Sports Arena’da gerçekleştirildi. Etkinliğin biletleri satışa çıktıktan kısa süre sonra tükendi. Finaller resmi yayıncı Youtube/Twitch’in yanı sıra Lig TV’den de canlı yayınlandı. Tüm dünyada, günlük 27 milyon oyuncunun oynadığı bu sanal strateji oyununun geçen yılki final maçı 370 milyon kişi tarafından izlendi. Maç 23 yayıncı tarafından 18 dilde canlı olarak yayınlandı ve dijital oyunseverlere unutulmaz anlar yaşattı.”

    Futbol kulüpleri de e-sporu keşfetti

    Son yıllarda büyük futbol kulüplerinin de bu alanı keşfettiğine dikkat çeken Koçyiğit, “Fenerbahçe, Beşiktaş ve Galatasaray gibi büyük spor kulüpleri e-spor takımlarını kurdu. Bu gelişmenin oyuncularından biri 2012 yılında Türkiye ofisini açan ve League of Legends oyunun sahibi Riot Games. O tarihten bu yana e-spor kavramını daha geniş kitlelerle buluşturmak ve yaygınlaştırmak için önemli çalışmalar yaptık. Belki de bunların en önemlisi 2015 başında hayata geçen Türkiye’nin ilk profesyonel e-spor ligi olan Şampiyonluk Ligi’ni kurmamız oldu. Bu ligde oynayan tüm profesyonel oyuncular, Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından lisanslanıyor. Bu da işin ciddiyeti ve kurumsallığı açısından önemli bir gelişme” diye konuştu.

  • İHA, MICE organizasyonunun iletişim sponsoru oldu

    MICE sektörünün uluslararası kuruluşlarının ve başkanlarının bir araya geldiği Ace Of MICE organizasyonuna, İHA iletişim sponsoru oldu. İHA Kurumsal Pazarlama Direktörü Karadayı, organizasyona destek vermekten çok büyük keyif aldıklarını belirtti.

    İHA, MICE Organizasyonunun iletişim sponsoru oldu. İHA Kurumsal Pazarlama Direktörü Murat Karadayı konuyla ilgili yaptığı açıklamada “Uluslararası kuruluşlarının ve başkanlarının bir araya geldiği kongre, toplantı ve etkinlik sektörünün en önemli buluşmalarından olan Ace Of MICE organizasyonuna İhlas Haber Ajansı olarak ikinci kez iletişim sponsoru olarak katıldık. Turkis Airlines’ in ana sponsorluğunda MICE profesyonellerinin bir araya geldiği uluslararası organizasyonda sektör temsilcileri ile bir arada olmaktan büyük keyif aldık. İhlas Haber Ajansı’nın haber üretmenin yanında ayrıca MICE sektörüne de geniş ürün yelpazesi ile hizmet verdiğini uluslararası tüm oyunculara yüz yüze anlatma fırsatı bulduk” dedi.

    Üç gün süren organizasyonda MICE sektörünün uluslararası çatı kuruluşlarından ICCA, SITE ve MPI başkanlarının da davetli olduğu oturumda sektör profesyonellerinin kişisel deneyimleri, yaşanılan problemler ve çözüm yolları MICE profesyonelleriyle paylaşılıyor. Türkiye’nin iletişim alanında önde gelen 3 derneği; Türkiye Halkla İlişkiler Derneği, Kurumsal İletişimciler Derneği, İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği Başkanları ve MICE sektöründen dünya çapında yabancı konuşmacılar, ACE of M.I.C.E. Exhibition by Turkish Airlines’ta bir araya gelerek Türkiye MICE sektörünün yurtdışındaki algısı ve yapılabilecek iletişim çalışmalarını İhlas Haber Ajansı iletişim sponsorluğunda tüm sektöre ulaşıyor.

  • Boğaziçi Kıtalararası Yüzme Yarışı’nın sağlık sponsoru belli oldu

    Bayındır Sağlık Grubu, 29’uncu Samsung Boğaziçi Kıtalararası Yüzme Yarışı’na sağlık sponsoru oldu.

    Türkiye’de sağlık sektörünün önemli firmalarından Bayındır Sağlık Grubu, 29’uncu Samsung Boğaziçi Kıtalararası Yüzme Yarışı’nın sağlık sponsoru oldu. Türkiye Milli Olimpiyat Komitesi (TMOK) tarafından 23 Temmuz 2017’de 29’uncu kez düzenlenecek olan yarışmaya 50 ülkeden bin 100’ü yabancı, 2 binin üzerinde yarışmacı ile İstanbul Boğazı’nda gerçekleştirilecek.

    Bayındır Sağlık Grubu Genel Müdürü Sezai Sevgin; “Bayındır Sağlık Grubu olarak hastalara şifa dağıtırken, ana hedefimiz sağlıklı nesiller yetiştirmek, muhtemel sağlık sorunları oluşmadan gerekli önlemlerin önceden alınmasını sağlamak. Bunun için de toplumun bilinçlenmesi, sağlıklı yaşamın kurallarını yaşam tarzı haline getirmesi ve bu kuralları uygulaması gerekiyor. Sağlıklı yaşamın en temel gereklerinden biri de ’spor’un toplumda yaygınlaştırılması. Yıllardır benim de katılmaktan büyük keyif aldığım ve Dünya Açık Deniz Yüzme Birliği (WOWSA-World Open Water Swimming Association) tarfından 2016 yılının en iyi açık deniz yarışı seçilen bu organizasyon sağlıklı yaşam ve spor bilincinin aşılanması açısından son derece önem taşıyor. Aynı zamanda Türkiye’nin ve İstanbul’un tanıtımına da büyük katkı sağlıyor. Bu nedenle Bayındır Sağlık Grubu olarak bu yıl 29’uncu Samsung Boğaziçi Kıtalararası Yüzme Yarışı’na sağlık sponsoru olarak destek vermekten büyük mutluluk ve onur duyuyoruz” şeklinde konuştu.

    Türkiye Milli Olimpiyat Komitesi (TMOK) Başkan Yardımcısı, Boğaziçi Organizasyon Komitesi Başkanı Nihat Usta da Boğaziçi Kıtalararası Yüzme Yarışı’nın Türkiye’nin ve İstanbul’un tanıtımına büyük bir katkı sağladığına dikkat çekerek, “Dünyanın dört bir yanından sporcuların katıldığı dev bir organizasyonu tam 29 yıldır düzenliyoruz. Uluslararası olan bu organizasyon elbette ki sponsorluk desteğiyle daha da güçlenerek yoluna devam ediyor. Bu yıl da Türkiye’de sağlık sektörünün önemli kurumlarından Bayındır Sağlık Grubu’nun sağlık sponsoru olması bizi çok daha güçlü kıldı. Desteğinden dolayı Bayındır Sağlık Grubu’na teşekkür ediyoruz” diye konuştu.