Etiket: Reklam

  • Geleceğin reklam modeli: Youtube

    Geleceğin reklam modeli: Youtube

    Sosyal Medya Uzmanı Haluk Arslantaş, “YouTube hayatımıza farklı kavramlar dahil ederek ve sürekli gelişerek bir video içerik platformu olmanın yanı sıra sosyal bir platform olarakta büyümeye devam ediyor. Bu büyüme ile birlikte YouTube’da içerik üreticileride, reklam verenlerde hızla artıyor” dedi.

    “Doğru Hedef Kitle ve Doğru İçerik Stratejisi ile Fenomen Olmak An Meselesi!”

    Bugün toplumda kabul görmüş ünlü kişilere ek olarak bilgisayar oyunlarını çok iyi oynayan bir genç, harika yemek tarifleri hazırlayan bir ev hanımı veya gezdiği yerlerin video ve fotoğraflarını paylaşan bir gezgin internetteki sosyal medya hesapları sayesinde çok hızlı bir şekilde milyonlarca takipçiye ulaşıp, dünyaca ünlü bir internet ünlüsü haline gelebildiğini anlatan Sosyal Medya Uzmanı Haluk Arslantaş, “YouTube’un dijital dünya üzerindeki artan etkisi ve içerik üreticilerinin fazlalığı ile “Geleceğin Reklam Modeli” olarak adlandırılan video reklamcılığı markaların en çok tercih ettiği reklam modelleri arasına girmeyi başardı. Ayrıca video içerisinde karşımıza çıkan in-stream reklamların dijital mecrada yer alan diğer reklam modellerine nazaran artan tıklanma oranı bunu kanıtlar nitelikte diyebiliriz. Bir kurum, kuruluş veya marka olarak ürünlerimizi, hizmetlerimizi veya servislerimizi tanıtmak istediğimiz YouTube’da video reklamcılığı dışında kullanacağımız bir diğer reklam modeli ise Influencer Marketing. Influencer Marketing modelinin tercih edilme sebeplerinin başında reklam bütçeleri yer almaktadır. Yeni nesil reklamcılık modelinin her mecrasında reklam maliyetleri konvansiyonel reklam maliyetlerine nazaran daha düşüktür. Influencer çalışmalarının tercih edilmesinin bir diğer sebebi ise; markaların reklamını yapacağı ürününü doğru influencer seçilmesi halinde doğrudan hedef kitleye tanıtıyor olması gelmektedir” dedi.

    “En Az Televizyon Kadar Önemli Bir Mecra ve Profesyonellik Gerektiriyor”

    Sosyal Medya Uzmanı Haluk Arslantaş, daha sonra şunları söyledi; “Bizler YouTube ile birlikte büyüyen bu arz ve talep döngüsünde Arslantaş Creative olarak gerçekleştirdiğimiz bütün projelerde bir tek kurala bağlı kaldık. “Televizyon konvansiyonel reklamcılık için ne ise YouTube’da dijital reklamcılık için odur!” Bu sebeple bir tavsiyede bulunmamız gerekirse eğer “Hangi amaçla bu mecrayı kullanacak olursak olalım ister kanal açalım ister reklam kampanyası oluşturalım profesyonel davranmalıyız. Çünkü geleceğin güçlü markaları ve ünlüleri bu mecradan yükselecek veya düşecek.”

  • Kırmızı ışıkta geçen otomobil, reklam panosuna uçtu: 7 yaralı

    Kırmızı ışıkta geçen otomobil, reklam panosuna uçtu: 7 yaralı

    Diyarbakır’da özel bir otomobil, kırmızı ışıkta geçerek önce yeşil ışıkta geçen araca çarptı, ardından reklam tabelasına uçtu. Yaşanan trafik kazasında 7 kişi yaralanırken, yaralılar olay yerine çağrılan ambulanslarla hastaneye kaldırıldı.

    Kaza, merkez Kayapınar ilçesi Fırat Bulvarı Ayşegül Zarakoğlu Caddesi üzerinde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, aşırı hız yapan ve kırmızı ışıkta geçtiği iddia edilen 34 VT 5697 plakalı otomobil, yeşil ışıkta geçen ve aniden önüne çıkan 21 FH 050 plakalı otomobile çarparak orta refüjde bulunan reklam panosuna uçarak durdu.

    Yaşanan trafik kazasından kırmızı ışıkta geçen otomobilde bulunan 7 kişi yaralanırken, yaralılar haber verilmesi üzerine olay yerine gelen 112 sağlık ekipleri tarafından ambulansa taşınarak en yakın hastaneye kaldırıldı.

    Yaralıların sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenilirken, olay yerine gelen polis ekipleri çevre emniyetini aldıktan sonra inceleme yaptı. Polis ekiplerinin incelemesinin ardından kaza yapan her iki otomobil çekici yardımı ile yoldan kaldırılırken, kazaya ilişkin polis ekipleri inceleme başlattı.

  • Maltepe’de reklam atölyesi alev alev yandı

    Maltepe’de reklam atölyesi alev alev yandı

    Maltepe’de bir reklam atölyesi alev alev yandı. İtfaiye ekipleri yangını güçlükle söndürdü.

    Alınan bilgiye göre, Altayçeşme Mahallesi, Hikmet Sokak’ta bulunan bir reklam atölyesinde saat 22.00 sularında yangın çıktı. İş yerinin yanında bulunan oto yıkama dükkanında çalışanlar yangına araçları yıkarken kullandıkları tazyikli suyla müdahale etmeye çalışırken, olay yerine Maltepe itfaiye ekiplerinin yanı sıra çevre ilçelerden gelen ekiplerin müdahalesiyle alevler güçlükle kontrol altına alındı.

    Çok sayıda itfaiye ekibinin müdahale ettiği yangında iş yerinin içerisinde oksijen tüpü olduğu iddiası güvenlik çemberinin genişletilmesine neden oldu. Polis ekibi bölgedeki meraklı vatandaşları uzaklaştırırken, sağlık ekipleri hazır olarak bölgede bekletildi. Yangında can kaybı yaşanmazken, atölyede büyük çapta maddi hasar meydana geldi. Yangının çıkış nedeniyle ilgili inceleme sürüyor.

  • Reklam ajansı sahibi eşine not bırakıp 11. kattan atlayıp intihar etti

    Konya’da reklam ajansı olduğu öğrenilen bir kişi eşine, “Yapamadım. Başaramadım. Seni Seviyorum” notunu bıraktıktan sonra sosyal medya hesabından da Şebnem Ferah’ın ’Hoşçakal’ şarkısını paylaşıp “Söylenecek söz yok. Gidiyorum ben. Hoşçakal” yazıp 11. kattan atlayarak intihar etti.

    Olay, saat 10.00 sıralarında merkez Selçuklu ilçesi Şeker Mahallesi İsmail Beliğ Sokak üzerinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre sokak üzerinde bulunan sitenin 11. katında oturan Emrah Y., henüz belirlenemeyen bir nedenle 11. katın merdiven boşluğu penceresinden aşağı atladı. Beton zemine düşen Emrah Y.’yi görenlerin haber vermesi üzerine olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Olay yerine gelen sağlık ekiplerinin kontrollerinin ardından Emrah Y.’nin hayatını kaybettiği belirlendi. Emrah Y.’nin ölüm haberini alarak olay yerine gelen yakınları ise sinir krizi geçirdi.

    “Söylenecek söz yok. Gidiyorum ben. Hoşçakal”

    Olayla ilgili çalışmaları sürdüren polis ekiplerinin ise Emrah Y.’ye ait evde üzerinde, “Yapamadım. Başaramadım. Seni seviyorum” yazılı not bulduğu öğrenildi.

    Öte yandan, Emrah Y.’nin olaydan hemen önce sosyal medya hesabında Şebnem Ferah’ın ’Hoşçakal’ isimli şarkısını ve ’Söylenecek söz yok. Gidiyorum ben. Hoşçakal’ notuyla paylaşması dikkat çekti.

    Polis ekiplerinin incelemelerinin ardından Emrah Y.’nin cansız bedeni otopsi için Konya Numune Hastanesi morguna kaldırıldı.

  • Zabıtadan izinsiz ilan ve reklam denetimi

    Manisa Büyükşehir Belediyesi Zabıta Dairesi Başkanlığı ekipleri, izin alınmadan asılan pankart, afiş, durak ve trafolara yapıştırılan el ilanları ile ilgili denetim gerçekleştirdi. İl genelinde gerçekleştirilen denetimlerde el ilanları toplatılıp, sorumlular hakkında 5326 sayılı Kabahatler Kanunun 42. Maddesine istinaden gerekli cezai işlemler uygulandı.

    Manisa Büyükşehir Belediyesi Zabıta Daire Başkanlığı izinsiz olarak asılan, çevre ve görüntü kirliliğine sebebiyet veren afiş ve ilanlara yönelik denetim gerçekleştirdi. İl genelinde gerçekleştirilen denetimlerde izin alınmadan asılan pankart, afiş, durak ve trafolara yapıştırılan el ilanları toplatılıp 5326 sayılı Kabahatler Kanunun 42. Maddesine istinaden gerekli cezai işlemler uygulandı. Yapılan denetimlerle ilgili açıklama yapan Manisa Büyükşehir Belediyesi Zabıta Daire Başkanı Mustafa Duman, “Özellikle yaklaşan yerel seçimlerde, Yüksek Seçim Kurulunun 1 Ocak 2019 ve 31 Mart 2019 1119 karar 10. Maddesinin I bendinde ilan ve reklam yerleri ilgili yasaklar bölümünün a şıkkında toplu taşıma araçlarına tahsis edilmiş üstü kapalı duraklar ile yolcuların inip bindiği kapalı alanlar yasak kapsamında belirtilmiştir. Kanun maddeleri uyarınca ilan, reklam ve afiş asma yerlerinin Manisa Büyükşehir Belediyesi Gelir İşleri Daire Başkanlığı yetki ve sorumluluğunda olup ilan ve reklam için ilgili dairesinden izinlerin alınması gerekmektedir” diye konuştu.