Etiket: Reklam

  • DeFacto’nun yeni reklam yüzü İrem Derici oldu

    Popüler müziğin sevilen isimlerinden İrem Derici, DeFacto denim koleksiyonu için kamera karşısına geçecek.

    Türkiye’de hazırgiyim ve moda sektörünün önemli markalarından DeFacto, popüler müziğin güçlü seslerinden İrem Derici ile anlaştı. DeFacto’nun Sonbahar-Kış sezonu koleksiyonu reklamları için kamera karşısına geçecek olan İrem Derici, ilk kez bir reklam filminde oynayacağı açıklandı. Beykoz Kundura Fabrikası’nda çekimlerine başlanan reklamlarının Ekim ayının üçüncü haftası ekranlara gelmesi planlandığı belirtildi.

    DeFacto’nun denim pazarına iddialı bir giriş yaptığını söyleyen DeFacto Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı İhsan Ateş, şıklık ve moda çizgisinden ödün vermeden hazırladıkları yeni ürün grupları arasına son olarak denim koleksiyonunu eklediklerini belirtti. Ateş; “Klasik parçalardan en trendy tasarımlara kadar uzanan modellerle farklı zevklere uygun seçenekler sunduğumuz koleksiyonumuzu tanıtırken, her yaş grubunun severek izlediği, sempati ve hayranlık duyduğu bir sanatçı olan İrem Derici ile anlatalım istedik. DeFacto’nun denim koleksiyonunun kış sezonu boyunca reklam yüzü olacak sevgili İrem’le hazırlayacağımız reklam filminde yine samimi ve cesur bir senaryo ile ekranlarda olacağız” dedi.

    İlk kez bir reklam filmi için kamera karşısına geçtiği için heyecanlı olduğunu söyleyen İrem Derici ise “Günlük giyimde severek tercih ettiğim bir marka olan DeFacto’nun denim koleksiyonu için kamera karşısına geçtiğim için ayrıca çok mutluyum. Biz çekimlerde çok eğlendik, çok keyifli bir iş çıkardık. Bu heyecanımızı reklam filmiyle da ekranlara yansıtacağız” ifadelerini kullandı.

  • Sürücü kurslarının reklam filmi isyanı

    Bir kahve firması tarafından çekilen ve içerisinde ‘Bakkaldan alınan ehliyet yuvaya geri döndü’ sözleri bulunan reklam filmine, Antalya Sürücü Kursu ve Çalışanları Derneği sert tepki gösterdi. Dernek Başkanı Hakan Akan, reklam filminden 200 bine yakın insanın kötü etkilendiğini belirterek, reklamın yayından kaldırılmaması durumunda savcılığa suç duyurusunda bulunacaklarını belirtti.

    Bir kahve firması tarafından çekilen ve yaklaşık 2 hafta önce yayınlanmaya başlanan kahve reklamına Antalya Sürücü Kursu ve Çalışanları tepki gösterdi. Antalya Sürücü Kursu ve Çalışanları Derneği Başkanı Hakan Akan, içerisinde ‘Bakkaldan alınan ehliyet yuvaya geri döndü’ sözleri bulunan reklam filminin yayından kaldırılmasını istedi. Reklam filminin sürücü kursları çalışanlarını derinden üzdüğünü belirten Akan, reklamı yayınlayan firmaya 50 bine yakın şikayet maili attıklarını belirtti.

    “200 bin kişi adına bu reklam filminin ortadan kalmasını istiyoruz”

    Maillerden kendilerine gelen cevapların tatmin edici olmadığını aktaran Akan, “Biz Milli Eğitim Bakanlığına bağlı olarak faaliyetlerimizi yürütüyoruz. 3 bin 500 sürücü kursu ve 40 bine yakın çalışanı ve aileler ile birlikte 200 bin kişilik bir sektörü oluşturuyoruz. 200 bin kişi olarak bu reklam filminin ortadan kalkmasını istiyoruz. Biz bu konuda şikayetlerimizi Radyo ve Televizyon Üst Kurulu (RTUK) ilettik. Bu yayının kalkmaması durumunda önümüzdeki günlerde firmaya yönelik boykot ya da mahkeme yolunu kullanacağız. 2013-2015 yıllarında Milli Eğitim Bakanlığı bağlı olan Özel Öğretim Kurumları Genel Müdürlüğümüz ehliyet alımında çok ciddi değişiklikler gerçekleştirdi” dedi.

    Biz burada emeğe yapılan haksızlığı kınıyoruz”

    Sektörün Avrupa Birliği (AB) standartları üzerinde ilerlediğini aktaran Akan, “Burada sadece bizler değil milyonlarca ehliyet alan vatandaşlarımız da zan altında kalıyor. Biz burada emeğe yapılan haksızlığı kınıyoruz. Bizim burada bakkallarla asla bir sıkıntımız olmaz. Bakkallara hürmetimiz sonsuz. Bakkaldan bir mal alışverişi gerçekleşir. Sürücü kurslarında bir mal alışverişi bir tezgah söz konusu değildir. Tamamen eğitim odaklıdır” açıklamasını yaptı.

    Reklam filminde neler var?

    Söz konusu reklam filminde bir marketten alışveriş yapan bir kişi, kasiyere ehliyetini uzatıyor. Bunun üzerine başka bir müşteri şahıstan ruhsatını vermesini istiyor. Ruhsatı istenen sürücünün şaşkın bakışları arasında bu kez elinde alışveriş sepeti olan müşteri, “Bakkaldan alınan ehliyet yuvaya geri döndü” sözlerini kullanıyor. Söylenenler karşısında şaşkınlık yaşayan genç müşteriden bu kez bir kahve içerek kendisine gelmesi isteniyor.

  • FETÖ’cü okulların reklam panoları kaldırılıyor

    Ankara Büyükşehir Belediyesi Zabıta ekipleri, Ankara genelinde FETÖ mensubu oldukları gerekçesiyle kapatılan okulların reklam içerikli tabela, pano ve totemlerini kaldırıyor.

    Ankara Büyükşehir Belediyesi Zabıta ekipleri, Fetullahçı Terör Örgütü’ne bağlı oldukları gerekçesi ile kapatılan okulların reklam içerikli tabela, pano ve totemlerini kaldırıyor. Konuya ilişkin Zabıta Daire Başkanı Abdurrahman Karabudak, İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nün talebi üzerine, kapatılan ve el konulan FETÖ’ye bağlı okulların reklam içerikli tabela ve panolarının zabıta ekiplerince kaldırılmaya başlandığını söyledi. Ankara genelinde izinsiz takılan, vergisi ödenmeyen ve görüntü kirliliğine neden olan reklam içerikli tabela ve panoların periyodik olarak denetlenip kaldırıldığını belirten Karabudak,“Bu rutin çalışmalarımız arasına, FETÖ mensubu oldukları gerekçisiyle devlet tarafından kapatılan ilkokul, ortaokul, lise ve bazı özel muhtelif kurs ile özel öğrenci etüt eğitim merkezlerinin de reklam içerikli tabela, pano ve totemlerini de katarak yerlerinden kaldırıyoruz” diye konuştu.

  • Darbeye karşı ’halkın demokrasi çıkışı’ reklam aracı olabilir

    Antalyalı turizmciler, Türk halkının gösterdiği demokrasi çıkışının Türkiye’nin 3’üncü dünya ülkesi imajını yıkmak için bir fırsat olduğunu düşünüyor.

    Türk Silahlı Kuvvetleri içindeki bir grup askerin 15 Temmuz Cuma günü kalkıştığı darbe girişiminin ardından 3 ay süreli Olağanüstü Hal (OHAL) kararı alındı. Türkiye Otelciler Federasyonu (TÜROFED) Başkanı Osman Ayık, Profesyonel Otel Yöneticileri Derneği (POYD) Başkanı Ali Kızıldağ, Alanya Turistik İşletmeciler Derneği (ALTİD) Başkanı Burhan Sili, ülkede yaşananları değerlendirdi. Halkın gösterdiği karşı direnişin, girişimi engellediğini belirten turizmciler yaşananlardan dolayı üzgün olduklarını ve bir an önce normalleşme sürecine girilmesi gerektiğini söyledi.

    “Demokrasi çıkışı sektörler açısından olumlu kullanılabilir”

    TÜROFED Başkanı Osman Ayık, olayların her geçen gün biraz daha sakinleştiğini söyledi. Turizm sektörünün ancak huzurlu ve barış içinde faaliyetlerini yürütebileceğini belirten Ayık, “Olaylar her geçen gün biraz daha sakinleşiyor. Sektörün en önemli özelliği faaliyetlerimizin sürdürülebilmesi için huzur ve barış olması lazım. Darbe girişiminin bu şekilde sonlanması bizim için önemliydi. Halkımızın gösterdiği demokratik refleksler dünya kamuoyunda takdirle karşılandı. Sektörler açısından bunu olumlu kullanabiliriz. Dünyada bu tür olaylar nadir yaşanır ve hemen hiçbir halkın göstermediği demokratik bir durumu gösterdi halkımız. Siyasi partilerimiz de yapıcı davrandı. Türkiye topyekun bir direnç ve refleks gösterdi” dedi.

    Ayık, sezonun bittiğini söylemenin doğru olmadığını belirterek umutları yitirmeden çalışmaya devam etmek gerektiğini belirtti.

    “Demokrasi sağlık gibidir, kaybedilince bir daha bulunmaz”

    POYD Başkanı Ali Kızıldağ, darbe girişimine kesinlikle karşı olduklarını belirtti. Modern bir çağda, modern bir ülke olan Türkiye’de her türlü sorunun hukuk kuralları ve demokrasi çerçevesinde halledilebileceğini de belirten Başkan Kızıldağ, “Her türlü problemin ve sorunun sivil irade tarafından tartışılması ve çözüme kavuşturulması gerektiğini söylüyoruz. Bütün yaşanabilecek sıkıntıların demokrasi ve hukuk kuralları çerçevesinde çözülmesi gerektiğini düşünüyoruz. Bunun dışında darbe girişimi ve benzeri oluşumlara karşıyız. Ülkeye verdiği zarar malum ortada. İnanılmaz bir travma yaşıyoruz. Demokrasi sağlık gibidir bir kaybedilince bir daha bulunmaz. OHAL’de tüm gerekli işlemler hızlı bir şekilde halledilip normalleşme süreci başlamalıdır” dedi.

    “Türkiye’nin 3’üncü dünya ülkesi olmadığı gösterildi”

    Başkan Kızıldağ, darbe girişimine Türk halkının karşı koyarak demokrasiye sahip çıkmasının Avrupa’da çok olumlu karşılandığını söyledi. Türkiye’nin artık 3’üncü dünya ülkesi imajını yıktığını belirten Kızıldağ, “Bu bir ülkenin pazarlamasını yapıyorsanız olumlu her şeyi kullanabilir. Demokrasiye halkımız sahip çıktı ve darbe girişimi bastırıldı. Bunu da olumlu bir reklam aracı olarak kullanabiliriz. Türkiye hep 3’üncü ülke, geri kalmış bir ülke olarak yansıtılıyordu. Ama durumun böyle olmadığı gösterildi. Bunu bir reklam aracı olarak kullanabiliriz ve bundan en az zararla çıkabiliriz” ifadelerini kaydetti.

    “Hemen PR çalışmalarına başlanmalıdır”

    ALTİD Başkanı Burhan Sili, bakış açısının değiştirilmesi için bir fırsat olduğunu belirterek, “Bu durumu iyi olarak kullanabiliriz. Ama bunda da tabi bize o anlamda bakan ülkelerin bakış açısı önemli. Bu bakış açışının değiştirilmesi lazım. Bu süreci çok iyi anlatmalıyız. Avrupa ve diğer pazarlara olumsuz durumumuzu olumluya çevirip bu şekilde anlatmalıyız. Derhal PR çalışmalarına başlanmalıdır” şeklinde konuştu.

  • Şekerli reklam panoları çocukların ilgi odağı oldu

    Geçen yıl Kurban Bayramı’nda Bilecik’in Bozüyük ilçesinde başlatılan ve çocuklara bayram şekeri ikram edilen şekerli reklam billboardları, bu yıl da çocukların ilgi odağı oldu.

    Bozüyük Belediye Başkanı Fatih Bakıcı’nın talimatları ile bayram öncesinde reklam billboardları hazırlanarak, üzerine görevliler tarafından şekerler yerleştirildi. Ramazan Bayramı’nın ilk gününde çocuklarla buluşturulan şekerli reklam billboardları, ilçede yaşayan binlerce çocuğu sevindirdi. Çocuklara bayram sürprizi olarak hazırlanan şekerler, 9 mahallenin merkezi bölgelerine yerleştirilirken, eksilen şekerler de gün boyu yenilendi. Geçen yıl özellikle çocuklar tarafından yoğun ilgi gören ve sevinçle karşılanan bayram şekerleri panolarına, bu yıl sabah erken saatlerde gelen minikler bayramın ilk şekerlerini büyük bir sevinçle bu billboardlardan aldı. Yeşilkent Mahallesi’nde çocuklar için özel olarak hazırlanan şekerli reklam billboardlarda Belediye Başkanı Fatih Bakıcı, çocuklara şeker ikram ederek herkesin bayramını kutladı.

    “Bir çocuğun yüzünün gülmesi dünyanın gülmesi anlamına geliyor”

    Bozüyük Belediye Başkanı Fatih Bakıcı, birlik ve beraberlik vurgusu yapıp, bayramların çok özel günler olduğunu, geçen yıl olduğu gibi bu yıl da bayramda çocukların yüzünü güldürebilmek amacıyla ilçe genelinde toplam 30 bin adet şeker dağıtıldığını belirterek, “Bir çocuğun yüzünün gülmesi belki dünyanın gülmesi anlamına geliyor. Ramazan Bayramının da bir özelliği olarak çocuklarımıza billboardlarımızdan şeker ikram edelim istedik. Yaptığımız etkinlikte önemli olan zengini, fakiri ayırım yapmaksızın herkesin buradan gelip, istediği gibi yararlanabilmesiydi. Sosyal belediyecilik anlayışının bir gereği olarak hizmet bizim için her aşamada çok önemli ve bizler çocuklarımıza son derece önem veren bir anlayışla hareket ediyoruz. Düzenlediğimiz etkinlikle, bu bayramda da çocuklarımızın yüzünün gülmesini sağlamaya çalıştık. İlçe genelinde vatandaşlarımız ile görüştüğümüzde bu çalışmamızdan dolayı çok olumlu tepkiler aldık” dedi.

    “Çocuklarımız için güzel bir bayram sürprizi oldu”

    Ayrıca hazırlanan şekerli reklam billboardları sadece çocukların değil, her yaşta insanın ilgi odağı olurken, şekerleri kimileri torunları için, kimileri çocukları için, kimileri de kardeşleri için aldı. Özellikle çocuklar tarafından sevinçle karşılanan bayram şekerleri panosu vatandaşlar tarafından da beğeni kazandı. Yapılan uygulama için Bozüyük Belediye Başkanı Fatih Bakıcı’ya teşekkür eden vatandaşlar, “Bu güzel uygulama ile çocuklarımızın bayram kutlamasına ayrı bir güzellik kattınız. Çocuklarımız için güzel bir bayram sürprizi oldu” dedi.