Etiket: platforma

  • İnternet toplantıları yerli platforma taşınıyor

    İnternet toplantıları yerli platforma taşınıyor

    İnternet üzerinden gerçekleştirilen görüntülü toplantılarda kullanılan platformlar arasındaki küresel rekabet hızla artıyor. İş toplantıları ve dersler artık neredeyse tamamen internet üzerinden görüntülü olarak gerçekleştiriliyor. Bazı güvenlik risklerini de beraberinde getiren bu platformlara alternatif olacak güvenli bir çözüm üzerinde çalışan Turkcell’in kısa süre önce duyurduğu BiP Meet, sunduğu özelliklerle giderek popülerleşiyor.

    Tüm operatör kullanıcılarının ücretsiz olarak yararlanabildiği BiP Meet’i aylardır hem şirket içi iletişimde hem de uluslararası görüşmelerinde kullandıklarını söyleyen Turkcell Genel Müdürü Murat Erkan, “Video konferans uygulamalarında kişisel verilerin korunması ve güvenlik çok önemli. Ülkemize küresel çapta rakipleriyle mücadele edecek güvenli bir platform kazandırdığımız için çok mutluyuz. BiP Meet’in kısa süre içinde bu kadar ilgi görmesi bizleri memnun ediyor. Müşterimiz olsun olmasın herkesi yerli video konferans uygulamamız BiP Meet’i bir adım daha ileri taşımak için yol arkadaşımız olmaya davet ediyorum” şeklinde konuştu.

    Şu an Chrome ve Safari tarayıcılarında ve masaüstü uygulamasıyla tam performans çalışan BiP Meet 2021 başında iOS ve Android uygulamaları sayesinde mobil platformlarda da etkin biçimde kullanılabilecek.

  • Şok marketleri ‘Cepte Şok’ uygulaması ile dijital platforma taşındı

    Şok marketleri ‘Cepte Şok’ uygulaması ile dijital platforma taşındı. Yeni uygulama ile ilgili bilgi veren Şok Marketler CEO’su Uğur Demirel, uygulamayı müşterilerden gelen talepler doğrultusunda başlattıklarını belirterek, “Çok güzel geri bildirimler aldık. Dolayısı ile de şuanda bir pilot test sürecindeyiz. 26 mağazada test ediyoruz. Yine müşterilerden gelecek yeni bildirimler doğrultusunda bu projeyi geliştirmeyi ve yaygınlaştırmayı hedefliyoruz” dedi.

    Şok marketler tarafından cep telefonlarında hayata geçirilen uygulamanın tanıtımı nedeniyle Beykoz Çubuklu’da Şok Marketler CEO’su Uğur Demirel tarafından bir basın toplantısı düzenlendi. Burada öncelikle mağazaya yapılan yatırımlar hakkında bilgi veren Demirel, “Marketi satın aldığımızda yaklaşık bin tane mağazası vardı. 2011 yılını bir devralma yılı gibi görürsek 2012 yılından itibaren yaklaşık dört katı büyüttük. Şuanda yaklaşık 4 bin 700 tane mağazamız var. Söylediğim gibi hızlı mağaza açılış döneminden sonra gittikçe şirket hızlı bir şekilde büyümeye başladı. Geçen yılın en hızlı büyüyen perakende şirketi olduk Şok market olarak. Tahmin ediyorum bu yılda yine sektörde en hızlı büyüyen şirket olmayı başaracağız. Bu büyüme tabi Türkiye’nin ekonomisine katkı da getirmekte. İstihdama olan katkımız çok büyük. Şuanda 21 bin kişiye ulaştık. İstihdam konusundaki sözümüzü de tutuyoruz hatta fazlasını da gerçekleştiriyoruz” diye konuştu.

    Yeni uygulamaya giren ‘Cepte Şok’ ile ilgili de bilgi veren Demirel, “Bu uygulamayı müşterilerin talepleri doğrultusunda gerçekleştirdik. Cep telefonundan sipariş verme ve mağazadan teslim alma üzerine kurgulanmış bir uygulama. Müşterilerimizi dinledik, onların ihtiyaçları doğrultusunda gerçekleştirdik. En büyük avantajı zaman tasarrufu. Özellikle çalışan bayanların alışverişe yeterince zaman ayıramaması veya ev hanımlarının işte evin yoğun temposundan kaynaklı alışverişe zaman kalmaması, çocuklarından dolayı harcadığı zamanı işte alışverişe harcamaması gibi. İşte bunun dışında da eğer alışverişi evde evin erkeği yapıyorsa yine orada da ev hanımının yönlendirmesi neticesinde erkeğin sağlıklı bir alışveriş yapmasını hedefliyoruz. Bu öngörüler doğrultusunda bu uygulamayı geliştirdik. Ve tekrar müşterilerimize sorduk nasıl bulduklarını. Çok güzel geri bildirimler aldık. Dolayısı ile de şuanda bir pilot test sürecindeyiz. 26 mağazada test ediyoruz. Yine müşterilerden gelecek yeni bildirimler doğrultusunda bu projeyi geliştirmeyi ve yaygınlaştırmayı hedefliyoruz n” şeklinde konuştu.

    Cepte Şok uygulaması ile müşterilerinin dilediği saatte alışveriş yapabileceğini hatırlatan Demirel, “Cep telefonundan dilediği zaman alışveriş yapabilir. 24 saat ne zaman isterse alışveriş yapabilir. Alışverişini tamamladıktan sonra kredi kartı ile ödemesini yapacak. Ve teslim almak istediği zamanı seçebilir. İstediği teslimat zamanını seçtikten sonra mağazadan alışverişini tamamlayıp, yine o teslimat zamanında mağazaya gittiğinde sipariş hazır. Mağazasını kendisi seçiyor. Alışverişini tamamladıktan sonra mağazaya gidecek, teslimatını bir ya da iki dakika içinde poşetlerini alıp çıkacak. Dolayısı ile alışveriş için zaman kaybetmemiş olacak ve kasada kuyruk beklememiş olacak” ifadelerini kullandı.

    Mağazanın konseptinde yapılan değişikliklere de değinen Demirel, Şok marketi satın aldıktan sonra müşteri odaklı bir yönetim tarzı sergilemeye çalıştık. Müşterilerimizi dinledik ve onların beklentilerini anlamaya çalıştık. Onların talepleri doğrultusunda mağaza konseptimizi yeniledik. Ve çok büyük beğeni aldık. 2016 yılının başından itibaren yeni mağazalarımızı yeni konsepte çevirdik. Bu konseptin beğenisi sayesinde de mevcut mağazalarımızda ciddi satış artışları ve müşteri sayısı artışları kaydetmeye başladık. Bu da bize hızlı büyüme sağladı” dedi.

    Basın toplantısının ardından Cepte Şok uygulamasına giren Demirel, buradan alışveriş yaptı. Demirel daha sonra aldığı ürünleri seçmiş olduğu mağazaya giderek teslim aldı.