Etiket: Ödülleri’nde

  • Boyner Grup, Dünya Perakende Ödülleri’nde finale kaldı

    Boyner Grup, Dünya Perakende Ödülleri’nde (World Retail Awards) iki kategoride birden finalde yarıştıklarını açıkladı.

    Türkiye’nin halka açık, gıda ve elektronik dışı en büyük perakende gruplarından olan Boyner Grup, perakende sektörünün, küresel çapta başarıya ulaşan uygulamalarının ödüllendirildiği Dünya Perakende Ödülleri’nde iki dalda finalist oldu. Yapılan açıklamaya göre Boyner Grup, ’Asistanım’ uygulamasıyla ’En İyi Dijital Müşteri Deneyimi Girişimi’ kategorisinde ve ‘Askıda İyilik & İyiliğe Dönüştür’ sosyal sorumluluk projeleriyle ‘Yılın Sorumluluk Sahibi Perakendecisi’ kategorisinde uluslararası perakende markaları ile yarışıyor. Boyner Grup, firmalar tarafından büyük ilgi gören Dünya Perakende Ödülleri’nde Türkiye’yi temsil ediyor.

    Grup, geçtiğimiz yıl Beymen mağazalarında başlayan ve tüm mağazalarında hayata geçirilmesi hedeflenen dijital uygulama ‘Asistanım’ ile ’En İyi Dijital Müşteri Deneyimi Girişimi’ kategorisinde Dress in the City, El Corte Ingles, Geant, Marks&Spencer, Saudi Telecom, Singapore Telecom, Superdry ve SeymourPowell ile yarışıyor. ‘İyiliğin Modası Geçmez’ başlığı altında hayata geçen ‘Askıda İyilik’ ve ‘İyiliğe Dönüştür’ iyilik hareketiyle ‘’Yılın Sorumluluk Sahibi Perakendecisi’’ kategorisinde ise Carrefour Brazil, Flora & Fauna, Jumia, Myer, Otto Group, Woolworths ve TOMS ile birlikte finale kaldı.

    2017 Dünya Perakende Ödülleri (2017 World Retail Awards), 6 Nisan günü Dubai’de yapılacak törenle sahiplerini bulacak. 2007’den bu yana gerçekleştirilen Dünya Perakende Ödülleri’nde bugüne kadar çeşitli kategorilerde ödül alan markalar arasında; Apple, Amazon, Vodafone, Net-a-Porter, Louis Vitton, Marks&Spencer, Macy’s, Ikea, Verizon ve Starbucks gibi önemli global markalar bulunuyor.

  • Altın Havan Ödülleri’nde ’İlaç Dışı Kategori Ürün Ödülü’ sahibini buldu

    Bu yıl 7’ncisi düzenlenen Altın Havan Ödülleri’nde ’İlaç Dışı Kategori Ürün Ödülü’ ’Maxerin Cooler’a verildi.

    Sağlık alanında faaliyet gösteren Ena Farma Yönetim Kurulu Başkanı Meryem Özselanik’in yaptığı açıklamaya göre, Ege Üniversitesi Eczacılık Fakültesi ile Üniversite, Sanayi ve ArGe işbirliği kapsamında geliştirilen inovatif ürün ’Maxerin Cooler’, bu yıl 7’ncisi düzenlenen Altın Havan Ödülleri’nde ’İlaç Dışı Kategori Ürün Ödülü’ne layık görüldü.

    Özselanik, günlük hayatta yaşanılan aksiliklerin, yoğun iş temposunun, ailesel ve ekonomik sorunların gerilim tipi baş ağrısı sorununu tetiklediğini belirterek, “Baş ağrılarında hızlı ve etkili Maxerin Cooler; özel sünger uygulama başlığı ile cilde dost bir teknoloji sunma özelliğine sahip. İçeriğindeki serinletici solüsyon sayesinde baş ağrılarınızda sadece alnınıza sürerek hızlı ve etkili sonuç alabilirsiniz. Türkiye’de ilk FDA kayıtlı olan firmamız, GMP üretim sertifikasıyla; geleceğimizin mirasçıları olan çocuklarımıza ve ailelerine güvenle kullanabilecekleri yüksek standardizasyonda ürünler üretiyor” dedi.

  • Radyo Aydın Müzik Ödülleri’nde ünlüler geçidi

    Bu sene birincisi düzenlenen Radyo Aydın Müzik Ödülleri sahipleriyle buluştu.

    Sadece eğitime değil, yaşamın her alanına verdiği destekle adından sıkça söz ettiren İstanbul Aydın Üniversitesi Radyo Aydın Müzik Ödülleri Töreni ile yılın sanatçılarını ödüllendirdi.

    İstanbul Aydın Üniversitesi Florya Yerleşkesi Konferans Salonu’nda gerçekleşen törende öğrenciler sevilen sanatçıları yakından görebilmek için adeta izdiham yarattı. Üniversiteli hayranlarıyla buluşan sanatçılar da bu sevgi seline duyarsız kalamayarak mutluluklarını gizleyemedi.

    Radyo Aydın dinleyicilerinin, radyonun resmi sitesi www.radyoaydin.com’da yapılan ankette oy kullanarak ödüle layık gördüğü Yılın En İyi Çıkış Yapan Erkek Sanatçısı İlyas Yalçıntaş, Yılın Düeti Aleyna Tilki – Emrah Karaduman, Yılın Erkek Sanatçısı Koray Avcı, Yılın Kadın Pop Sanatçısı Simge, Yılın Erkek Pop Sanatçısı Mabel Matiz, Yılın Arabesk-Fantezi Sanatçısı Ferman Toprak, Yılın Kadın Rap Sanatçısı Elçin Orçun, Yılın Erkek Rap Sanatçısı Eypio, Yılın En Tarz Sanatçısı İdo Tatlıses, Yılın En iyi Dizi Müzik Sanatçısı Aydilge, Yılın En İyi Çıkış Yapan Kadın Sanatçısı Kalben, Yılın Grubu 27, Yılın Halk Müzik Sanatçısı Mustafa Topaloğlu ve Yılın Sosyal Medya Fenomeni Gökhan Tevek oldu. Onur Ödülü ise geçtiğimiz aylarda ciddi bir rahatsızlık geçirip ardından tüm hızıyla müzik dünyasına bomba gibi geri dönüş yapan Harun Kolçak’a gitti.

    Ayrıca törende büyük küçük herkesin diline pelesenk olan şarkısı Hayatı Tesbih Yapmışım Sallıyormuşum ile Ferman Toprak mini bir konser vererek tıklım tıklım olan salonu ayağa kaldırmayı başardı.

  • 11’inci Felis Ödülleri’nde Vodafone’a 46 ödül

    Vodafone Türkiye, Mediacat tarafından düzenlenen ve pazarlama iletişimi alanında en saygın ödüller arasında yer alan Felis Ödülleri’nde biri büyük ödül olmak üzere toplam 46 ödül kazandı.

    Kreatif medya ve iletişim uygulamalarının gelişmesine katkı sağlamak amacıyla düzenlenen Brand Week İstanbul kapsamında gerçekleştirilen 11’inci Felis Ödülleri, düzenlenen törenle sahiplerini buldu. 14 ayrı bölümdeki 390 kategoride ödülün dağıtıldığı Felis Ödülleri’nde Vodafone, biri büyük ödül, 15’i Felis ve 30’u Başarı Ödülü olmak üzere toplam 46 ödüle layık görüldü. Vodafone’un Tribal Worldwide İstanbul tarafından Vodafone Arena’nın açılışı için tasarlanan ’Çok Bekledik be Abi’ iletişim kampanyası medya kategorisinde ’Büyük Ödül’e layık görüldü. Vodafone ayrıca bu yıl ilk kez Scala Mice tarafından Vodafone için hayata geçirilen Dijital Dönüşüm Zirvesi etkinliği ile ’Yeni Teknolojilerin Kullanımı’ alanında Felis’e layık görüldü.

    Medya kategorisinde büyük ödülün yanı sıra ’Markalı İçerik ve Eğlence’ bölümü altındaki kategorilerde toplam 10 ödüle layık görülen Vodafone, ’Medya’ bölümündeki kategorilerde de 8 ödülün sahibi oldu. ’Dijital’ bölümünde 6, ’Doğrudan Pazarlama’ bölümünde 5 ödül almaya hak kazanan şirket, ’Basın’, ’Film’ ve ’PR’ bölümlerinde de 4’er ödüle layık görüldü. Şirket ayrıca, ’Mobil’ bölümünde 3, ’Açık Hava’ bölümünde ise bir ödül almaya hak kazandı. Vodafone Türkiye için hazırladığı iletişim çalışmaları ile en çok ödül kazanan ajanslardan biri Y&R Team Red olurken, toplamda 9 ödül Y&R Team Red tarafından hazırlanan projeler ile kazanıldı.

    Vodafone Arena için hazırladığı işlerle toplam 13 ödül alan Tribal Worldwide Istanbul ise ’Yılın Yeni Nesil Ajansı’ seçildi. C-Section, Medina Turgul DDB, Mindshare, Atlantis Yapım, Plasenta, Scala Mice, Ouchhh ve FSAP İçerik Ajansı ise Vodafone Türkiye için hazırladıkları iletişim çalışmaları ve projeler ile ödül kazanan ajanslar arasında yer aldı.

    Vodafone Türkiye olarak, bu yıl Felis’te en çok ödül kazanan kurumlardan biri olduklarını vurgulayan Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Ender Buruk, şunları söyledi: “Vodafone Türkiye olarak, pazarlama iletişimi alanındaki en önemli organizasyonlardan biri olan Felis Ödülleri’nde böylesi önemli bir başarı elde ettiğimiz için çok mutluyuz. Kazandığımız ödüller motivasyonumuzu artırdığı kadar müşterilerin algısında da önemli değişimler yaratıyor. Telekomünikasyon sektöründeki başarımızı pazarlama iletişimi alanına da taşıyarak, kullanıcılarımız nezdinde güvenilir, etkin, inovatif ve çözüm odaklı bir marka olduğumuzu bir kez daha teyit ettik. Kazandığımız tüm ödüller giderek büyümeye devam ettiğimizin bir göstergesi oluyor. Her zaman benzersiz ve samimi olma hedefiyle gerçekleştirdiğimiz iletişim çalışmalarında ajanslarımızla birlikte yakaladığımız bu sinerjiyi çok değerli buluyorum. Vodafone olarak, önümüzdeki dönemde de kreatif ajanslarımızla olan güçlü ve verimli işbirliklerini sürdüreceğiz. Akılda kalıcı kampanyalara imza atmaya devam edeceğiz”.

    Vodafone Türkiye 2016 Felis Ödülleri Tam Listesi

    Medya Büyük Ödülü, Vodafone Arena – Çok bekledik be Abi!

    Açık Hava: Vodafone Kapsama / Buzul – Çöl – Dağ (Billboard)

    Basın: Loading Bar / Film (İletişim – Telekomünikasyon), Vodafone Araç Takip Sistemi (Otomotiv ve Otomotiv Ürünleri), Vodafone Cep Cüzdan (Finansal Hizmetler), Vodafone Kapsama / Buzul – Çöl – Dağ (İletişim – Telekomünikasyon)

    Dijital: Vodafone Dil Testi (Mikro Site), Vodafone Dil Testi (Markalı Oyun), Vodafone Neredeyim Ben (Markalı Oyun), Vodafone Kolay Faturam (Kullanıcı Deneyimi), Vodafone 4BUCAKG (Gerçek Zamanlı Pazarlama Aktiviteleri), Vodafone Arena – Stat Abi (Topluluk Yaratma / Yönetimi)

    Doğrudan Pazarlama: Vodafone Smart 7 Digital Couture by Arzu Kaprol (Lansman / Relansman), Vodafone Arena – Geri Sayım (Gerçek Zamanlı Doğrudan Pazarlama Aktivitesi), Vodafone Geçen Senem (Verinin Yaratıcı Kullanımı), Vodafone 4BUCAKG (Gerçek Zamanlı Doğrudan Pazarlama Aktivitesi), Vodafone Arena – Bu Koltuklar Şahit (Doğrudan Pazarlama Merkezli Entegre Kampanya)

    Film: Vodafone Arena – Çok Bekledik (Spor İletişimi), Vodafone – Dilenci (Dayanıklı Tüketim Malları), Vodafone – Dilenci (İletişim – Telekomünikasyon), Vodafone SüperNet 4.5G – Sıra Gecesi (İletişim – Telekomünikasyon)

    Markalı İçerik ve Eğlence: Liselerarası Müzik Yarışması 2016 (Canlı Yayın), Yandex Traffic Blogger (Mobil Kullanımı ya da Entegrasyonu), Vodafone Arena – Çok Bekledik (Entegre Kampanya), Vodafone Arena – Bu Koltuklar Şahit (Görsel Hikaye Anlatımı), Vodafone Arena – Gerçek Sponsorlar (Spor Olaylarında Marka Deneyimi), Vodafone Arena – Geri Sayım (Spor Olaylarında Sosyal Medya), seviyorsançıksöyle film serisi (Senaryosuz Online İçerik), Vodafone Arena – Bu Koltuklar Şahit (Entegre Kampanya), Vodafone Liselerarası Müzik Festivali (Görsel Hikaye Anlatımı), Vodafone Beyaz Trolleme (Ünlü Entegrasyonu)

    Medya: Yarına Hazır İşletmeler Anlatıyor (Ticari İletişim), 1 Gün Değil Her Gün Önce Kadın (Kamu Yararı), Vodafone Dijital Dönüşüm Zirvesi (Yeni Teknoloji), Vodafone Arena – Gerçek Sponsorlar (Özel Etkinlik Kullanımı), Yarına Hazır İşletmeler Anlatıyor (İletişim – Telekomünikasyon), Vodafone Cep Park (İletişim – Telekomünikasyon), Vodafone Arena – Bu Koltuklar Şahit (Özel Hedef Kitle), Vodafone Arena – Çok Bekledik (Sponsorluk)

    Mobil: Vodafone Dil Testi (Web Oyunları), Vodafone Geçen Senem (Veriye Dayalı İçgörü), Yandex Traffic Blogger (Topluluğun Yenilikçi Kullanımı)

    PR: Düşler Akademisi (PR Çalışmalarında Topluluk Oluşturma ve Yönetme),

    Vodafone Dijital Dönüşüm Zirvesi 2016 (Etkinlik Yönetimi), 1 Gün Değil Her Gün Önce Kadın (Kurumsal Sosyal Sorumluluk), Vodafone Dijital Dönüşüm Zirvesi 2016 (Yeni Teknolojinin Kullanımı),

  • MediaCat Felis 2016 Ödülleri’nde Didi’ye üç ödül

    Pazarlama ve reklam sektörü yayıncılığının en prestijli kuruluşlarından biri olan Mediacat’in 2006 yılından beri düzenlediği ve 14 ayrı bölümde yılın en etkili pazarlama iletişimi projelerinin yarıştığı 11. Felis Ödülleri’nde Didi’ye 3 ödül geldi.

    Her sene en iyi medya stratejileri ve fikirlerinin ödüllendirildiği yarışmada Didi, üretimde Ustalık kategorisinde “en iyi özgün müzik”, Pazarlama Etkisi bölümü, Stratejik etki, Pazarı geliştirenler, Yiyecek & İçecek kategorisinde Didi lansmanı ile ödül alırken, aynı zamanda Pazarı Dönüştüren Marka büyük ödülüne de layık görüldü.

    Büyük ödül; Pazarlama başarısı, stratejik etki, pazarı geliştirme gibi zorlu iş sonuçlarına odaklı kriterlerde değerlendirilen başvurular arasından sıyrılan ve 11 kişilik akademisyen, pazarlama reklam ve araştırma profesyonellerinden oluşan jüri tarafından seçiliyor. Bu ödül pazarlama yetkinliği, kabiliyet ve etkisini öne çıkaran bir ödül olarak anlam taşıyor.