Etiket: Ödülleri’nde

  • Türkiye Mükemmellik Ödülleri’nde ÇEDAŞ’a ödül

    26’ncı Kalite Kongresi 2017 yılı Türkiye Mükemmellik Ödülleri’nin sahiplerini bulmasıyla sona erdi. Törende Çamlıbel Elektrik Dağıtım Anonim Şirketi (ÇEDAŞ) “Mükemmeliyette Yetkinlik 5 Yıldız” ödülüne layık görülürken ödülü ÇEDAŞ Genel Müdürü Ahmet Sait Akboğa aldı.

    Türkiye Kalite Derneği (KalDer) tarafından Türk Sanayicileri ve İşadamları Derneği (TÜSİAD) destekleriyle düzenlenen 26’ncı Kalite Kongresi, 2017 yılı Türkiye Mükemmellik Ödülleri’nin sahiplerini bulmasıyla sona erdi. Zorlu Performans Sanatları Merkezi’nde düzenlenen ödül törenine Türkiye Kalite Derneği üyeleri, firma yetkilileri ve çok sayıda yerel yönetim temsilcisi katıldı. Törende yapılan değerlendirmeler sonucu alanlarında başarı sağlayan birçok firma ve yerel yönetime ödülleri takdim edildi. Törende ÇEDAŞ da “Mükemmeliyette Yetkinlik 5 Yıldız” ödülüne layık görüldü. Ödülü ÇEDAŞ Genel Müdürü Ahmet Sait Akboğa alırken ödülün kurumsal kültürün ve kaliteli hizmet verildiğinin göstergesi olduğuna dikkat çekti.

    “Kaliteli hizmet verdiğimizin göstergesi”

    Aldıkları ödülün kaliteli hizmet ve müşteri memnuniyetine önem veren bir kuruluş olmalarının önemli bir göstergesi olduğunu söyleyen ÇEDAŞ Genel Müdürü Ahmet Sait Akboğa, “Yapılan dış değerlendirmede Mükemmellikte Yetkinlik 5 yıldızı alan ilk dağıtım şirketi olarak bizim için gurur verici bir olay. Şimdiye kadar dağıtım şirketi içinde 5 yıldızı alan başka bir şirket yok. Bu yönden de takım arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Bundan sonraki hedefimiz inşallah önümüzdeki yıllarda Enerji ve Tabi Kaynaklar Bakanımızın belirttiği Avrupa’daki kalite ödülünü almak. Bununla ilgili çalışmalarımızda devam edecek inşallah. Kurumsal kültürü oluşturduğumuzun, kaliteli hizmet verdiğimizin göstergesidir. Avrupa’da da inşallah Türkiye’mizi iyi bir şekilde temsil ederek ödül alacağız” diye konuştu.

  • Türkiye Mükemmellik Ödüllerinde Beşiktaş Belediyesi’ne ödül

    Türkiye Kalite Derneği (KALDER) ve TÜSİAD işbirliğiyle düzenlenen “2017 Türkiye Mükemmellik Ödülleri” sahiplerini buldu. Beşiktaş Belediyesi 5’inci kez “Mükemmellikte Yetkinlik” ödülüne layık görülerek İstanbul’da ki belediyeler arasında 5’inci yıldızı almaya hak kazanan tek belediye oldu.

    KALDER 26. Kalite Kongresi 21-22 Kasım tarihleri arasın Türkiye Kalite Derneği (KALDER) ile TÜSİAD tarafından Zorlu Performans Sanatları Merkezi’nde düzenlendi. Kongre sonunda “2017 Türkiye Mükemmellik Ödülleri” töreni gerçekleştirildi. Türkiye Mükemmellik Ödül Jürisi tarafından yapılan değerlendirmeler sonrası Beşiktaş Belediyesi 4’üncü yıldızdan 5’inci yıldıza yükselerek “Mükemmellikte Yetkinlik” ödülüne layık görüldü. Beşiktaş Belediyesi bu ödülle birlikte İstanbul’daki belediyeler arasında da 5. yıldızı almaya hak kazanan tek belediye olarak bir ilke imza attı.

    Mükemmellikte Yetkinlik Ödülü’nü aldıktan sonra açıklamalarda bulunan Beşiktaş Belediye Başkanı Av. Murat Hazinedar, “Çok önemli bir kalite yolculuğu, süreklilik arz eden, dinamik ve toplumun hassasiyetlerini, beklentilerini iyi okumayı gerektiren bir yolculuktur. Özel sektör rekabetçi, onun bu kaliteye önem veren anlayışını kamu sektörüne yansıtmaya çalışıyoruz. Eski bir iş adamı, eski bir sanayici ve avukat kimliğimi de işin içine sokarak Beşiktaş özgürlükçü demokrasinin çağdaş yaşamın en önemli merkezlerinden biri yapmaya çalışıyorum. Bunun daha kalitelisi olmak için, daha yükseğe gitmek için Türkiye Kalite Derneği’nin 5 yıldız ödülü bizim için çok önemli bir gösterge. Mükemmellik yolculuğumuz çok önemli bir noktaya geldi, 3 yıldız aldık yetmedi 4 yıldız aldık ve bu sene de 5’inci yıldızımıza kavuştuk. Artık 3 yıllık süreci tamamladık gelecek sene Türkiye Mükemmellik Ödülüne talibiz” dedi.

  • Türkiye Mükemmellik Ödülleri’nde Başiskele Belediyesi’ne ödül

    Başarılı kuruluşlarının ödüllendirildiği Türkiye Mükemmellik Ödülleri gerçekleştirilen törenle sahiplerini buldu. Törende Kocaeli’nin Başiskele Belediyesi “Mükemmeliyette Yetkinlik 4 Yıldız” ödülüne layık görülürken ödülü Başiskele Belediye Başkanı Hüseyin Ayaz aldı.

    Türkiye Kalite Derneği (KalDer) tarafından Türk Sanayicileri ve İşadamları Derneği (TÜSİAD) destekleriyle düzenlenen 26’ncı Kalite Kongresi, 2017 yılı Türkiye Mükemmellik Ödülleri’nin sahiplerini bulmasıyla sona erdi. Zorlu Performans Sanatları Merkezi’nde düzenlenen ve iş dünyasının en prestijli ödülleri arasında gösterilen ödül törenine Türkiye Kalite Derneği üyeleri, firma yetkilileri ve çok sayıda yerel yönetim temsilcisi katıldı. Törende jüri tarafından yapılan değerlendirmeler sonucu alanlarında başarı sağlayan birçok kuruluş ve yerel yönetime ödülleri takdim edildi. Törende Başiskele Belediyesi de “Mükemmeliyette Yetkinlik 4 Yıldız” ödülüne layık görüldü. Ödülü alan Başiskele Belediye Başkanı Hüseyin Ayaz, ödülü Başiskele Belediyesi’nin idarecileri ve çalışanları adına aldığını ifade etti. Başkan Ayaz, aldıkları ödülden dolayı mutlu olduğunu belirtirken çalışmaların daha büyük disiplinle devam edeceğini dile getirdi.

    “Başiskele halkının hak etmiş olduğu bir ödüldür”

    Başarılı çalışmaların ödüllendirilmesinin önemli bir teşvik olduğunu ödülü bütün ekibi adına aldığını dile getiren Başiskele Belediye Başkanı Hüseyin Ayaz, “Kocaeli Başiskele Belediyesi olarak Mükemmellikte 4 Yıldız ödülünü kazandık. Bu güne kadar gelmiş olduğumuz yolculuk uzunca bir yolculuk bundan sonra da yolumuz epeyce uzun. Biz bu yolculuktan memnunuz almış olduğumuz ödül Başiskele Halkının hak etmiş olduğu bir ödüldür. Bu ödülün kazananları Başiskele Belediyesi’nin idarecileri ve çalışanlarıdır. Bizde onları temsilen bugün ödülü almak için geldik” diye konuştu.

    “Çalışmalarımıza daha disiplinli bir şekilde devam etmemizi sağlayacak”

    Çalışmaların bundan sonra da aynı disiplin ile devam edeceğini daha çok başarılı projeye imza atmak için ellerinden geleni yapacaklarını ifade eden Başkan Ayaz, “Bu ödül Başiskele Belediyesi’nin hizmetlerinin sürekli ve gelişime açık olduğunu gösterecek. Bu doğrultuda çalışmalarımıza daha disiplinli bir şekilde devam etmemizi sağlayacak. Daha üst ödüllere talip olduğumuz için de yapacağımız bundan sonraki bütün çalışmaların, farkındalıklarını, sürekliliklerini takip edeceğiz. Şu anda burada bir büyükşehir belediyesi var bu ödüle layık görülmüş Türkiye genelinde belediyeler içerisinde bir de yeni kurulmuş 8 yaşında bir Başiskele Belediyesi var” dedi.

  • Allianz’a Felis Ödülleri’nde 16 ödül

    12’ncisi düzenlenen Felis Ödülleri’nde Allianz Türkiye sağlık vizyonunu vurguladığı ’Allianz Seninle’ reklam kampanyası, mobil mecralarda yayımladığı ’Risk Her Yerde Allianz Seninle’ ile ’Her Titreşim Bu Kadar Hafif Olmaz’ reklam çalışmaları ve ’Allianz Motto Müzik’ dijital eğlence platformuyla 1 büyük, 5 felis ve 10 başarı olmak üzere toplam 16 ödüle layık görüldü.

    Sigorta sektörünün önemli kuruluşu Allianz Türkiye, pazarlama iletişiminin alt disiplinlerdeki kalite ve üretim tekniğini yukarıya taşımak hedefiyle MediaCat tarafından Felis Ödülleri’nde tam 16 ödüle layık bulundu. Felis jürisi, ’Allianz Seninle’ reklam kampanyası ve Türkiye’nin dijital eğlence platformu ’Allianz Motto Müzik’ ile ’Risk Her Yerde Allianz Seninle’ ve ’Her Titreşim Bu Kadar Hafif Olmaz’ mobil reklam çalışmalarını, çeşitli kategorilerde 1 Büyük Ödül, 5 Felis Ödülü ve 10 Başarı Ödülü’ne layık buldu.

    Film Büyük Ödülü’nün sahibi ’Allianz Seninle’

    Gündelik yaşama dair hikâyeleri Kalben’in yorumladığı ’Haydi Söyle’ şarkısı eşliğinde samimi bir dille anlatan ’Allianz Seninle’ reklam kampanyası, sektör farkı gözetmeksizin tüm televizyon, online ve sinema filmlerinin yarıştığı kategoride Film Büyük Ödülü’nü kazandı. Film, Radyo ve Entegre Kampanyalar Bölümü‘nde Finansal Hizmetler Kategorisi’nde de Felis Ödülü’nü alan ’Allianz Seninle’ aynı bölümün Kurumsal İmaj Kategorisi’nde ise Başarı Ödülü’nün sahibi oldu. ’Allianz Seninle’ ayrıca, Üretimde Ustalık Bölümü‘nde Kadın Oyuncu Kategorisi’nde aldığı Felis Ödülü ve aynı bölümün Reklam Müziği Kategorisi’nde aldığı Başarı Ödülü’yle de dikkat çekti.

    Allianz Türkiye Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Okan Özdemir, bu başarılı sonuçla ilgili “Müşterilerimizin ve sevdiklerinin hayatlarının her aşamasında yanlarında olma misyonumuzu, ’Sen sadece sevdiklerine onları sevdiğini söyle, onlara destek ol, bu yolculukta yalnız değilsin, Allianz seninle’ diyerek vurguladık; duygulara hitap etmeyi başardık. Bu başarıya ulaşmamızda emeği geçen iş ve hayal ortaklarımız Concept Ajans, Mindshare ve Pure New Media’ya çok teşekkür ediyorum” dedi.

    Concept Ajans tarafından hazırlanan ve 2016 yılının Kasım ayında yayımlanan ’Allianz Seninle’ reklam kampanyası, ’Reklamın Oscarı’ olarak tanımlanan Effie Ödülleri’nde kategorinin büyük ödülü olan gümüş ödülün, Kristal Elma Yarışması’nda ise büyük ödül dahil 8 farklı ödülün sahibi olmuştu.

    Türkiye’nin Dijital Eğlence Platformu ’Allianz Motto Müzik’e 2 Felis ve 1 Başarı Ödülü

    Allianz Türkiye’nin toplumun yaşam kalitesini artırmak vizyonuyla hayata geçirdiği, Türkiye’nin ilk ve tek kurumsal YouTube kanalı ’Allianz Motto Müzik’ de organizasyonda 2 Felis ve 1 Başarı Ödülü’ne layık bulundu.

    Mottosu müzik olanların buluşma noktası olan Türkiye’nin dijital eğlence platformu ’Allianz Motto Müzik’ PR Bölümü’nde İtibar Yönetimi Kategorisi ile Sosyal Medya ve Dijital Topluluk Yönetimi Kategorisi’nde Felis Ödülü’nü alırken, Dönüştüren Pazarlama Etkisi Bölümü’nde de Başarı Ödülü’nün sahibi oldu.

    YouTube’da iki yıl gibi bir sürede organik olarak 140 binden fazla takipçi ve bin adet video içeriğine ulaştıklarını belirten Allianz Türkiye Kurumsal İletişim ve Sürdürülebilirlik Ofisi Direktörü Burçun İmir, “Türkiye’nin ilk kurumsal YouTuber’ı olmaktan da, gençlerle müzik, muhabbet ve eğlence ortamında buluşmaktan da büyük keyif alıyoruz. Felis jürisi de bu bağı görmüş olsa gerek. Tüm programcılarımıza ve takipçilerimize sonsuz teşekkürler” dedi.

    Mobil mecra reklam çalışmalarına 8 ödül

    Allianz, gençlerin en çok kullandığı uygulamalar arasında yer alan Snapchat’in ’Snap Map’ özelliğinden yararlanarak dünyada bir ilk olarak geliştirilen ’Snap Hack’ fikriyle de ödülleri topladı. ’Risk Her Yerde Allianz Seninle’ mesajını sıfır reklam bütçesiyle bir günde yaklaşık 15 bin kişiye ulaştırmayı başaran Allianz, bu çalışmayla Mobil Bölümü’nde Ufuk Açan Mobil Fikirler Kategorisi’nde Felis Ödülü’nün yanı sıra 6 Başarı Ödülü’nün sahibi oldu.

    Mobil cihazların titreşim özelliğini tetikleyen bir banner ile deprem sigortası konusunda bilinirliği artırmayı hedefleyen ’Her Titreşim Bu Kadar Hafif Olmaz” uygulaması ise Allianz’a Mobil Bölümü‘nde Banner Kategorisi‘nde Başarı Ödülü’nü getirdi.

    Felis Ödülleri’nde Allianz Türkiye’ye şu ödüller verildi:

    ’Allianz Seninle” Reklam Kampanyası

    Film Büyük Ödülü

    Film, Radyo ve Entegre Kampanyalar Bölümü, Finansal Hizmetler Kategorisi, Felis Ödülü

    Üretimde Ustalık Bölümü, Kadın Oyuncu Kategorisi, Felis Ödülü

    Film, Radyo ve Entegre Kampanyalar Bölümü, Kurumsal İmaj Kategorisi, Başarı Ödülü

    Üretimde Ustalık Bölümü, Reklam Müziği Kategorisi, Başarı Ödülü

    Türkiye’nin Dijital Eğlence Platformu ’Allianz Motto Müzik”

    PR Bölümü, İtibar Yönetimi Kategorisi, Felis Ödülü

    PR Bölümü, Sosyal Medya ve Dijital Topluluk Yönetimi Kategorisi, Felis Ödülü

    Dönüştüren Pazarlama Etkisi Bölümü, Diğer Kategorisi, Başarı Ödülü

    ’Risk Her Yerde Allianz Seninle’

    Mobil Bölümü, Ufuk Açan Mobil Fikirler Kategorisi, Felis Ödülü

    Dijital Bölüm, Sosyal Medya Kampanyası Kategorisi, Başarı Ödülü

    Dijital Bölüm,Ufuk Açan Dijital Fikirler Kategorisi, Başarı Ödülü

    Medya Bölümü, Ürün Yerleştirme Kategorisi, Başarı Ödülü

    Medya Bölümü, Finansal Hizmetler Kategorisi, Başarı Ödülü

    Mobil Bölümü, Mobil Teknoloji Kategorisi, Başarı Ödülü

    Mobil Bölümü, Mobil Mecralar Kategorisi, Başarı Ödülü

    ’Her Titreşim Bu Kadar Hafif Olmaz”

    Mobil Bölümü, Banner Kategorisi, Başarı Ödülü

  • Stevie Ödüllerinde Prımemall Alışveriş Merkezlerine 4 ödül

    Uluslararası seçkin ödül platformları arasında önemli bir yeri olan Stevie Awards tarafından Barcelona’da düzenlenen, ’International Business Awards’ değerlendirmesinin 2017 sonuçları açıklandı. Primemall Alışveriş Merkezleri, ’Yılın Pazarlama Kampanyaları Kategorisi’nde, 1 altın ve 3 bronz ödül aldı.

    Prime Development’ın yatırımını ve yönetimini yapmış olduğu Primemall Alışveriş Merkezleri, bu yıl 14.’sü düzenlenen ’Stevie – International Business Awards’ta 1 altın, 3 bronz ödül kazanarak büyük bir başarı sergiledi. 2002 yılından beri Amerika’nın en prestijli ve saygın ödül organizasyonlarından birisi olan Stevie’de, 60’tan fazla ülkeden binlerce proje yarışıyor. Her sene farklı jüri üyelerinin yer aldığı yarışmada, dünya çapında başarılı profesyonellerin projeleri değerlendiriliyor. Yılın şirketi, pazarlama kampanyası, en iyi ürün ve servisi, startup projesi, kurumsal sosyal sorumluluk projesi gibi pek çok kategoride ödüller, Barselona’da düzenlenen ödül töreninde sahiplerine verildi.

    3 bin 900’ün üzerinde projenin yarıştığı ’2017 Stevie – International Business Awards’ta Primemall Gaziantep Projesi, Altın Stevie Ödülü’ne; Primemal İskenderun, Primemall Antakya, Primemall Sivas projeleri ise farklı kategorilerde Bronz Stevie Ödüllerine layık görüldü.

    Baklavadan çingene kızı mozaiği rekor denemesi ile Gold Stevie Ödülü Primemall Gaziantep’in 2013 yılında açılan ve farklı projeleri ile öne çıkan Primemall Gaziantep Alışveriş Merkezi, yılın pazarlama kampanyası, kültür-sanat kategorisinde Baklavadan Çingene Kızı Mozaiği Rekor Denemesi ile Gold Stevie Ödülü’nün sahibi oldu. Jüri tarafıdan çok etkileyici ve kreatif bulunan projede; 60 baklava ustası, 15 mozaik sanatçısı ve 100 çocuğun katkıları ile 6 bin 160 parça baklavadan ’Çingene Kızı’ mozaiği yeniden yapılarak Guiness Rekorlar kitabına girildi.

    Primemall İskenderun Alışveriş Merkezi ise; 4 yıldan bu yana gerçekleştirdiği müzik yarışması ve gençlik konserleri ile yılın pazarlama kampanyası, gençlere yönelik projeler kategorisinde, Bronz Stevie Ödülü’nü almaya hak kazandı.

    Primemall Sivas, gayrimenkul kategorisinde geçici kiralama projesi ile Bronz Stevie Ödülü’ne layık görüldü. Açılış döneminde gerçekleştirdiği sıra dışı çalışmalarla sektörde adını duyuran Primemall Sivas projesi de; yılın pazarlama kampanyası, gayrimenkul kategorisinde geçici kiralama projesi ile Bronz Stevie Ödülü ile taçlandırıldı.

    ’Gezici Tiyatro’ sosyal sorumluluk projesi ile Primemall Antakya Bronz Stevie Ödülü’ne layık görüldü Bulunduğu bölgede oluşturduğu değer ile fark oluşturan Primemall Antakya projesi; henüz hayatında hiç tiyatro izleme şansı bulamamış çocuklar için gerçekleştirdiği ’Gezici Tiyatro’ sosyal sorumluluk projesi ile yılın pazarlama kampanyası, kültür-sanat kategorisinde Bronz Stevie Ödülü’nün sahibi oldu.

    Bugüne dek pek çok uluslararası ödüle layık görülen; tasarımı, işlevselliği, konforu, sosyal sorumluluğu ve çevreye duyarlılığı esas alan Primemall Alışveriş Merkezleri CEO’su Artuğ Çetin; gerçekleşen ödül töreninde, grup adına ödülleri alırken yaptığı açıklamada; “Primemall Alışveriş Merkezleri, bu prestijli ödülle başarısını ulusal ve uluslararası arenada bir kez daha kanıtlamıştır” dedi.