Etiket: nesil

  • “Bir Bilenle Bilge Nesil Bursa 2020” ödülleri sahiplerini buldu

    “Bir Bilenle Bilge Nesil Bursa 2020” ödülleri sahiplerini buldu

    Eğitim Bir Sen Bursa 1 No’lu Şubesi’nin proje ortağı olduğu, Bursa Genç Memur Sen’in hayata geçirdiği ‘Bir Bilenle Bilge Nesil’ projesi kapsamındaki “Kitap Okuma” yarışmasında dereceye giren öğrenciler törenle ödüllerine kavuştu.

    Bursa ortaöğretim (lise) öğrencilerine uygulanan ‘Bir Bilenle Bilge Nesil Projesi’ ödül töreni ile dereceye giren öğrencilere ödülleri verildi. Salgın süreci sebebiyle mesafe ve maske kurallarına uyularak gerçekleştirilen ödül törenine temsilî iştirak oldu. Sağlık Sen Bursa Şube Başkanı ve Memur Sen Bursa İl Temsilcisi Gökhan Yünkül, Eğitim Bir Sen Bursa 1 Nolu Şube Başkanı Ramazan Acar, Büro Memur Sen Bursa Şube Başkanı Eyüp Akbulut, Genç Memur Sen Bursa İl Temsilcisi Maksut Ata Atamer, dereceye giren öğrenciler ile danışman öğretmenleri katıldı. Eğitim Bir Sen Genel Başkan Yardımcısı Şükrü Kolukısa’nın instagram canlı yayına katılarak yaptığı konuşmada “Bir Bilenle Bilge Nesil Kitap Okuma” projesinin önemine değinerek öğrenciler ve danışman öğretmenleri başta olmak üzere emeği geçen herkese teşekkür etti.

    Gökhan Yünkül, Ramazan Acar ve Maksut Ali Atamer de birer kısa konuşma yaparak, yarışmada dereceye giren öğrencilere ödüllerini verdiler

    Dereceye girerek birinci olan öğrencilere, birincilik ödülleri olan Cep Telefonlarını, Sağlık Sen Bursa Şube Başkanı ve Memur Sen Bursa İl Temsilcisi Gökhan Yünkül takdim etti. İkinci olarak dereceye giren öğrencilerimize ödüllerini Eğitim Bir Sen Bursa 1 No’lu Şube Başkanı Ramazan Acar verdi. Yarışmada üçüncü olan öğrencilerimize ödülleri Büro Memur Sen Şube Başkanı Eyüp Akbulut tarafından verildi.

  • ADÜ, Yeni Nesil Hastanesini tanıttı

    ADÜ, Yeni Nesil Hastanesini tanıttı

    Adnan Menderes Üniversitesi (ADÜ) Rektörü Prof. Dr. Osman Selçuk Aldemir, düzenlediği basın toplantısı ile Aydın’da sağlık turizminin de önünü açacak olan ADÜ Tıp Fakültesi Yeni Nesil Hastanesi’ni tanıttı. Toplam 27 bin metrekare kapalı alana sahip 372 yatak kapasiteli hastanede, pandemi sürecinden sonra sağlık turizmine yönelik hizmet de verileceği belirtildi.

    ADÜ Tıp Fakültesi Hastanesi’nin yanında geçtiğimiz yıllarda temeli atılan 55+50 yoğun bakım, 233 hasta, 34 sabit pandem olmak üzere toplam 372 yatak kapasiteli hastane binasında toplantı düzenleyen ADÜ Rektörü Prof. Dr. Osman Selçuk Aldemir inşaatın 9 Aralık 2020 tarihinde tamamlanacağını belirtti.

    Aydın’a gurur yaşatacak son sistem hastanenin bazı özellikleri itibari ile Türkiye’de bir ilk olduğunu kaydeden Rektör Aldemir, “Teknolojik kapasitesi, konfor düzeyi ve insan kaynağı donanımı açısından önemli merkezlerden biri olacak olan ADÜ Yeni Nesil Hastane binasında pandemi süreci tamamlandıktan sonra sağlık turizmine yönelik hizmet de verilecek” dedi.

    Korona virüs salgını ile Türkiye’nin çok önemli bir sınavı başarı ile verdiğini dile getiren ADÜ Rektörü Prof. Dr. Osman Selçuk Aldemir, “Türkiye Cumhuriyeti bu süreçte, çok ciddi ve kararlı programlarla dünyadaki en başarılı ülkelerden birisi haline geldi. ADÜ olarak biz de sorumluluk bilinci ile Türkiye’de örnek üniversitelerden biri olduk. Bu yeni nesil hastane hazırlığımızın sadece bölgede değil, Türkiye’de örnek teşkil edecek bir takım avantajlara sahip olduğunu göreceksiniz” dedi.

    ADÜ olarak Kovid-19 pandemisine karşılık bütün planları yaptıklarını ve hazır vaziyette olduklarının kaydeden Rektör Aldemir, bu konuda üzerlerine düşen sorumluluğu yerine getirmenin huzur ve mutluluğu içinde odluklarını söyledi.

    Açıklamasına ‘Görev ve sorumluluklarımızın farkındayız” diye devam eden Prof. Dr. Osman Selçuk Aldemir, “Bu bağlamda yeni nesil hastanemiz teknik özellikleri ile sadece bölgede önderlik yapmayacak. Türkiye ve Avrupa’da çok nadir hastanelerden biri olacak” diyerek ilk başlarda ek bina olarak planlanan binada yaşanan süreçten sonra bazı değişikliklerle bu hale getirildiğini söyledi.

    “Aydın olarak 2. dalgaya da hazırız”

    Kovid-19 ile ilgili ikinci dalga olma ihtimaline değinen Rektör Aldemir; “Biz üniversite bu enfeksiyonun komplikasyon riskine karşı A,B,C, planları olarak tüm planlarımızı yaptık. Her türlü ihtimale karşı Aydın sonuna kadar hazırdır. Biz bu hastaneyi bir tüp geçit ile birbirine bağlayacağız. Olası bir ikinci dalga meydana çıktığında göreceksiniz ADÜ’nün bu binası Aydın’a yetecek özellikte. Yeni nesil hastanemizin teknolojik kapasitesi, konfor düzeyi ve insan kaynağı donanımı incelendiğinde, Aydın’a bir gurur yaşatacaktır. Aydın Adnan Menderes Üniversitesi bir marka haline gelecektir” diyerek hastanenin yapımında emeği geçen herkese teşekkür etti.

    “Çözümleyemediğimiz statik yaklaşımlar ve karanlık güçler engel olmaya çalışıyor”

    Açıklamalarının ardından inşaatı yapan firma temsilcileri ve ekibiyle birlikte gazetecilere hastane binasını gezdiren ADÜ Rektörü Prof. Dr. Osman Selçuk Aldemir, halen çözümleyemedikleri bir takım karanlık güçlerin hizmetlere gölge düşürmeye çalıştığını ileri sürdü. Bir süre sonra sağlık turizmine de başlanacağını belirten Rektör Aldemir, “Türkiye’de Uluslararası Sağlık Turizmi Sertifikası’na sahip olan tek diş hekimliği fakültesi var. O da Aydın Adnan Menderes Üniversitesi. Biz bu sağlık turizmini uluslararası boyuta neden çekiyoruz. Niteliğimiz var. Öyle bir hekim kalitesine sahibiz ki, ama ne hikmetse halen çözümleyemediğimiz statik bir takım yaklaşımlar halen çözümleyemediğimiz bir takım karanlık güçler bunun öne çıkmasına engel oluyorlar. Bunu biz öne çıkaracağız. Her şartta ne olursa olsun bunu başaracağız. Şöyle bir hastane Türkiye’de yok” ifadelerini kullandı.

  • Yüzde 100 elektrikli yerli ve mili yeni nesil hizmet araçları fuarda tanıtıldı

    ANFAŞ’ın ev sahipliğinde, ANFAŞ Uluslararası Fuar ve Kongre Merkezi’nde açılan 31’inci Hotel Equipment ile 27’nci Food Product Fuarları’nda, TRAGGER’in yüzde 100 elektrikli yerli ve milli yeni nesil hizmet araçları TRANSFER ve PRO serileri de tanıtıldı.

    Tasarımı, mühendisliği ve sermayesiyle yerli bir yatırım olan TRAGGER, sektör temsilcileri büyük ilgi gösterdi. TRAGGER kurucu ortağı Ali Serdar Emre, iki tip araçlarıyla fuara katıldıklarını belirterek, araçlarının profesyonel seri olduğunu söyledi. Emre, “Profesyonel seri de de iki tip aracımız var. Bunlardan birinin pili değişebiliyor. Yani üç vardiya çalışmaya müsait ağır hizmet aracı. Diğeri ise sabit pille olan araç. Bunlarla fabrikalar, depolar, sanayi bölgeleri ve havalimanları gibi alanlara hizmet vermek üzere pazardayız. Diğeri TRANSFER serisi. Bu seride de daha çok turizm sektörüne yönelik yaklaşık 10 kişilik araçlarımız mevcut. Bunların bir kısmıyla yük taşınabilir modellerimizi ortaya çıkardık” dedi.

    “Yazılımlara müdahale edebiliyoruz”

    Globali hedeflediklerini söyleyen Emre, sadece Türk pazarıyla yetinmeyeceklerinin altını çizdi.

    Modellerinin tasarımlarıyla ön plana çıktığına değinen Emre, “Aracın yazılımlarına müdahale edebiliyoruz. Burada güvenliği saklamak üzere aracın kontrollü durdurulması gibi özellikleri tasarlıyoruz” diye konuştu.

    “Global hedef”

    Globalde başarılı olmak için, önce lokalde başarı sağlamak gerektiğinin altını çizen Ali Serdar Emre, “Türk pazarında en iyi şekilde yer almak, araçlarımızı en kaliteli biçimde yedek parçaları güvenle vererek, yurt dışına açılma hedeflerimiz var. Buna geçen sene itibariyle başladık. Araçlarımızı Almanya, Avustralya, Fas gibi ülkelerde yakında görüyor olacaksınız. Aynı hedefle yola çıktık. 10 sene kadar önce elektrikli araçla ilgili Ar-Ge’lerimizi başlattık, hem de kendi markamızı ortaya koyacak çalışmalar yaptık. Türkiye’nin yerli aracına da çeşitli desteklerimiz oldu. Arkada ciddi bir mühendislik gücümüz var. 30 yıldır otomotiv endüstrisine parça tasarımından, montajına kadar hizmetlerimiz oldu” ifadelerini kullandı.

  • Yeni nesil reklamcılıkta 4 maddeye dikkat

    Yeni nesil reklamcılıkta 4 maddeye dikkat

    Sosyal Medya Uzmanı Haluk Arslantaş, yeni nesil reklamcılıkta dikkat edilmesi gereken maddeler hakkında bilgi verdi.

    Sosyal Medya Uzmanı Haluk Arslantaş, “Teknolojinin gelişimi iletişim kavramını sil baştan değiştirdiği gibi yeni iletişim kanallarını da hayatımıza entegre ediyor. Peki, yeni nesil reklamcılık modelleri ile yeni nesil tüketiciye ulaşmaya çalışan markalar hangi mecralarda kendine yer ediniyor? diye soracak olursak hemen hemen hepimizin yanıtı aynı olacaktır “Sosyal Medya.” Ülkemizde yapılan son araştırmalara göre 24 saatimizin 7’sini internette harcıyoruz. Bunun ortalama 2 saat 28 dakikasında ise sosyal medyada vakit geçiriyoruz. En çok kullandığımız sosyal medya platformları ise sırasıyla YouTube, Facebook, Instagram, Twitter diye devam ediyor. Kullanıcıların yüzde 95’inin bu platformlara mobil cihazları üzerinden erişim sağladığını düşünürsek yeni nesil reklamcılığın tüketiciye ne kadar yakın olduğunu kolayca anlayabiliriz” dedi.

    Günümüzde birçok marka reklam kampanyalarını artık konvansiyonel reklamcılıktan uzak olarak dijital mecralar üzerine kurgulandığını veya kurgulanmak istendiğini ifade eden Arslantaş, “Markaların bu eğilimi, nüfusa göre internet kullanım oranı yüzde 67 olan ülkemiz için oldukça doğru bir tercih diyebiliriz. Yeni nesil reklamcılık modelinde markaların iletmek istediği mesajları en doğru hedef kitleye birçok farklı kanaldan ulaştırabildiğimiz gibi tüketicilerden gelen geri bildirimleride eş zamanlı olarak takip edebiliyoruz. Ayrıca dinamik yapısı, stratejik planlama açısından esnekliği, hedef kitle odaklılığı ve konvansiyonel reklam maliyetlerine karşın daha düşük maliyetli olması sebebi ile yeni nesil reklamcılık modelinde yeni nesil tüketicilere çok daha kolay ulaşabiliyoruz” diye konuştu.

    Arslantaş, dikkat edilmesi gereken maddeleri şöyle sıraladı:

    “Hedef kitleyi en doğru şekilde belirlemeli, iletilmek istenen mesajı en doğru şekilde taşıyacak mecraları seçmeli, stratejik planlama ve kampanya kurgusunu ilk iki maddeye en uygun şekilde hazırlamalıyız. Ayrıca Video reklamcılığında doğru konumlandırma ve markaya uygun Influencer iş birlikleri ile deneyim pazarlaması da yapabiliriz.”

    Arslantaş, son olarak şöyle konuştu:

    “Yeni nesil reklamcılığın önlenemez ve hızlı yükselişine bir an önce ayak uydurmalı markamızı bir an önce dijital dünyaya entegre etmeliyiz. Çünkü konvansiyonel reklamcılığın aksine yeni reklam mecraları her geçen gün değişmekte, gelişmekte ve rekabetçi yanını güçlendirmekte.”

  • Üniversiteli öğrenciler sağlıklı nesil için pedalladılar

    Üniversiteli öğrenciler sağlıklı nesil için pedalladılar

    Erzurum Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü ile Bisiklet İl Temsilciliği tarafından ‘Sağlıklı Nesil, Sağlıklı Gelecek Bisiklet Turu’ etkinliği düzenlendi.

    Erzurum Valiliği, Erzurum Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü ve Bisiklet Federasyonu’nun düzenlediği etkinlikte yüzlerce öğrenci ‘Sağlıklı Nesil Sağlıklı Gelecek Bisiklet Turu’ sloganıyla pedal çevirdi. Bisiklet turu, Atatürk Üniversitesi KYK yurtları önünden start aldı. Büyük Türk bayrağı açan gençlerin bisiklet turu Havuzbaşı Kent Meydanı’nda sona erdi.

    Etkinlik sonrası konuşma yapan Gençlik ve Spor İl Müdürü Fuat Taşkesenligil, geleceğe sağlıklı bir nesil yetiştirmek için bu tür organizasyonları yapmanın görevleri olduklarını söyledi.

    250 bisikletli gencin katıldığı bisiklet turu etkinliğinin ardından Havuzbaşı Kent Meydanı’nda 24 Kasım Öğretmenler Günü nedeniyle öğretmenlere karanfil dağıtıldı.

    Etkinliğe, Erzurum Vali Yardımcısı Önder Coşğun, Erzurum Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Fevzi Polat, Erzurum Gençlik ve Spor İl Müdürü Fuat Taşkesenligil, kurum amirleri ve çok sayıda öğrenci katıldı.