Müşteri deneyimi çözümleri merkezi Turkcell Global Bilgi, ’Evden Çalışan Müşteri Temsilcisi / Home Agent’ istihdamını 234 kişiye çıkardı, yeni hedef 500 kişiye ulaşmak.
Hayata geçirdiği ’Evden Çalışan Müşteri Temsilcisi’ iş modeliyle çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli organizasyonlarından Contact Center World tarafından ’En İyi Evden Çalışan Müşteri Temsilcisi Yapısı’ ödülü kazanan Turkcell Global Bilgi, home agent altyapısını 2018’de daha da güçlendirecek. Şu an 234 kişilik bir ekibe ulaşan ve yüzde 90’ı kadın olan evden çalışan müşteri temsilcisi sayısının 500 kişiye çıkması hedefleniyor.
Çalışan memnuniyeti ve verimliliğini artırmak için tercih edilen evden çalışan müşteri temsilcisi modeli; yüksek kişisel yetkinliklere sahip ancak evden çalışmak isteyen kadınlar tarafından tercih ediliyor. Home Agent olarak evden çalışanlar, esnek ve dinamik yapı sayesinde özellikle kriz durumlarından etkili çözümler üretmek üzere önemli görevler üstleniyor.
“En önemli gündemimiz kadın istihdamını artırmak”
Klasik çağrı merkezi servislerinin ötesine geçerek hizmet verdiği markanın baştan uca müşteri deneyimini tasarladıklarını vurgulayan Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Çağatay Aynur, “Hizmet verdiğimiz firmaların iş hedeflerine ortak oluyor ve sektörel çözümlerimiz ile müşteri deneyiminde fark oluşturacak, hayranlık uyandıracak çözümler sunuyoruz. Aldığımız ödüller arasında ’Dünyanın En İyi Müşteri Deneyimi Merkezi’ ve ’Avrupa’nın En İyi Çağrı Merkezi’ bulunuyor. Hayata geçirdiğimiz ’Evden Çalışan Müşteri Temsilcisi / Home Agent’ iş modeli ile de önemli başarılar elde ettik. Üstün altyapımız sayesinde ofis ortamını eve taşıyarak özellikle kadınların ekonomiye katılmalarını sağlıyoruz. Evden çalışan müşteri hizmetleri yetkilisi sayımızı 500’e çıkartacağız” dedi.
Evde online müşteri hizmetleri merkezi
Uzaktan eğitimle hizmet öncesi yetkinlikleri geliştirilen evden çalışanlar, kurulan iletişim altyapısı sayesinde hem müşterileriyle görüşüyor hem de takım liderleriyle sürekli irtibat halinde oluyor ve destek alıyor. Kendi evlerinde, konforlu bir çalışma ortamında müşteriler için çözümler üreten home agent’lar, belirli dönemlerde merkez ofiste düzenlenen önemli toplantılara da katılarak Turkcell Global Bilgi ailesi içerisinde olmanın farkını yerinde hissediyorlar.
Vestel, tüketicilerin marka şikayetleri platformu sikayetvar.com tarafından üç A. C. E. ‘Mükemmel Müşteri Deneyimi’ ödülüne layık görüldü. Vestel, geçtiğimiz yıl olduğu gibi bu yıl da beyaz eşya, televizyon ve cep telefonu kategorilerinde sektör birincisi oldu.
Güngören’de gündüz vakti kimliği belirsiz bir kişi müşteri kılığında girdiği marketin kasasının yanında bulunan cep telefonunu çalarak kaçtı. Hırsızın market içerisinde dakikalarca kasanın başındaki görevlinin gitmesini beklediği anlar kameralara saniye saniye yansıdı.
Antalya’da internetten aldığı pompalı tüfekle girdiği marketten 700 TL gasp eden yüzü maskeli şahıs, 15 dakika sonra polis tarafından yakalandı. Kar maskeli soyguncunun içeri girip kasaya yönelmesi, ve elindeki pompalı tüfekle kesiyerden paraları alması güvenlik kameraları tarafından kaydedildi. Görüntülerde soygun esnasında kasadaki 2 , yakınındaki 1 kadının rahatlığı ise pes dedirtti.
Türkiye’de üretilecek yerli otomobillere Yenişehir Emlakçılar Derneği’nden destek geldi. Dernek, üretilecek yerli otomobillerden beş adet alacağını açıkladı.