Etiket: ‘Müşteri

  • Vestel Müşteri Hizmetleri’ne KalDer’den 5 yıldız

    2018 yılını mükemmellik yılı ilan eden Vestel Müşteri Hizmetleri, KalDer’den ‘Mükemmellikte Yetkinlik 5 Yıldız Belgesi’ aldı.

    Vestel Müşteri Hizmetleri, ‘Sürdürülebilir Ortak Gelecek’ temasıyla bu yıl 27’ncisi düzenlenen Kalite Kongresi’nde ‘Mükemmellikte Yetkinlik 5 Yıldız Belgesi’ aldı. 2018 yılını mükemmellik yılı ilan eden, Kasım 2017’de KalDer ile Ulusal Kalite Hareketi İyi Niyet Bildirgesi’ni imzalayan ve Mayıs 2018’de ‘Ege Bölgesi Mükemmellik Ödülü’ kazanan Vestel Müşteri Hizmetleri, kalite yolculuğundaki başarısını bu belge ile taçlandırdı.

    Avrupa Kalite Yönetim Vakfı tarafından geliştirilen EFQM Mükemmellik Modeli; Avrupa’da ve Türkiye’de birçok kuruluş tarafından benimsenen, kurumların tüm paydaş beklentilerini dikkate alarak süreçlerin yapılandırıldığı ve sürekli iyileştirildiği stratejik bir yönetim modeli. Vestel Müşteri Hizmetleri Genel Müdürlüğü de 2013 yılından bu yana tüm çalışmalarını, modelin kılavuzluğunda geliştirdi. Sürdürülebilir bir başarı elde etmek için modelin temel kavramlarını kendine ilke edinerek, vizyoner, esin veren ve bütünsel bir liderlik anlayışı ile model yaklaşım ve sistematiğini, üst yönetiminin önderliğinde, liderlerine ve tüm çalışanlarına yaygınlaştırarak, sahiplendirilmesini sağladı. Vestel Müşteri Hizmetleri, ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi, ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetimi, ISO 29990 Eğitim Yönetim Sistemi, ISO 18295 Müşteri İletişim Merkezleri Sistem Belgelendirmesiyle kalite yolculuğunda önemli adımlar kat etti ve kalite yolculuğuna EFQM Türkiye Mükemmellik Büyük Ödülü ve EFQM Avrupa Kalite Ödülü’nü alma hedefiyle devam ediyor.

  • Müşteri gibi gelip cep telefonu çaldı

    İzmir’de bir iş yerine girerek cep telefonu çalan şahıs, güvenlik kamerası tarafından saniye saniye görüntülendi.

    Olay, Aliağa ilçesindeki bir beyaz eşya mağazasında yaşandı. Edinilen bilgiye göre, sabah saatlerinde müşteri gibi mağazaya gelen şahıs, önce ürünleri inceledi, daha sonra da mağaza çalışanına çeşitli sorular sorarak onu meşgul etmeye başladı. Mağaza görevlisinin dalgınlığından faydalanan şüpheli, masanın üzerinde bulunan mağazaya ait bir cep telefonunu görevliye fark ettirmeden çaldı. Şüpheli, telefonla birlikte hızla mağazadan uzaklaştı. Masanın üzerinde şirket telefonunu göremeyen görevli, durumu mağaza sahibi İsa Önal’a bildirdi. İş yerine gelen Önal, güvenlik kameralarını incelemeye başladı. Kayıtlarda, hırsızlık olayına dair görüntüler ortaya çıktı. Olayın ardından iş yeri sahibi Önal, durumu polis ekiplerine bildirdi. Güvenlik kameralarını alan polis ekipleri, şahsın kimliğini belirlemek ve yakalamak için çalışma başlattı.

    Mağaza sahibi İsa Önal sabah saatlerinde dükkana gelerek hesap işlerine baktıktan sonra dışarıya çıktığını ifade ederek, “Bankaya gittim. Bankadayken kızlar aradı, İsa Bey masanın üzerindeki şirket telefonunu siz mi aldınız dediler. Ben de telefon falan almadım dedim, dükkana geldim kameraları incelemede bulunduk. Kameraları inceledikten sonra dükkana gelen bir şahsın kılık kıyafeti düzgün bir şekildeydi. Masanın üzerinde bulunan şirket telefonunun üzerine kendi telefonunu koyarak, mağaza çalışanını taksitli satış yapıyor musunuz, senetle satış yapıyor musunuz diyerek çaktırmadan bir iki dakika içerisinde kendi telefonu ve bizim telefonu alarak dükkandan ayrılıyor. Sonra da emniyet mensubu arkadaşları çağırdık. Kamera görüntülerini aldılar, araştırıp birkaç gün içerisinde bulacaklarını düşünüyorum’’ dedi.

  • Dicle Elektrik’te müşteri memnuniyeti artıyor

    Tüketicilere sunduğu hizmet kalitesini artırmak için çalışmalarını aralıksız sürdüren Dicle Elektrik, hizmet verdiği 6 ilde kurduğu Müşteri Memnuniyeti Merkezlerinde, tüketicilerin tüm işlemleri, tek noktadan, hızlı ve kolay bir şekilde tamamlanıyor.

    Mardin’ in Derik ilçesi Bozbayır mahallesinde çiftçilik yapan Akif Açan, Müşteri Memnuniyeti Merkezi’ ne başvurarak tarımsal sulama konusunda yaşadığı sorunun giderilmesi konusunda destek talep etti. Tüketicinin başvuru talebini alan merkez çalışanları, hemen gerekli incelemeleri yaptı. Söz konusu sorunla ilgili kısa sürede çözüm üreten görevliler, geri bildirimde bulunarak sonucu Açan’a ilettiler. Tahminin de ötesinde kısa bir sürede başvurusu sonuçlanan çiftçi Akif Açan, bunun üzerine Müşteri Memnuniyeti Merkezi Mardin yöneticisi Aziz Emen’i ziyaret ederek teşekkürlerini iletti.

    “Bizim yerimize takip ediyorlar”

    Müşteri Memnuniyeti Merkezi’nde gördüğü ilgi ve alakanın yanında başvurunun çok kısa sürede çözüme kavuşturulmasından duyduğu memnuniyeti dile getiren Açan, Emen’in şahsında Dicle Elektrik’e teşekkür ederken şöyle dedi:

    “Tarımsal sulama konusunda karşılaştığım bir sorunun çözümüyle ilgili Dicle Elektrik Müşteri Memnuniyet Merkezi’ne yaptığım başvuru titizlikle takip edildi. Bizler çiftçi olduğumuz için fırsat bulup şirkete gidip gelemiyoruz, dolayısıyla da işlerimizi takip edemiyoruz. Ama bu merkezdeki görevliler işlemlerimizi bizim yerimize takip edip, sonucu bize bildiriyorlar. Bu bizi çok rahatlattı. Allah onlardan da, buna vesile olanlardan da razı olsun.”

  • Müşteri deneyimi odaklı Pisano Hackathon’da kıyasıya mücadele

    Türkiye dışında 5 ülkede müşteri deneyimini anlık olarak yönetme imkanı sunan Pisano, her yıl farklı teknik konulara odaklanan inovasyon projelerine bu sene hackathon’u ekledi. 21 takımın katıldığı ve 5 takımın ödüllendirildiği Pisano Hackathon Yarışması’nın kazananı ’Evrak İşim’ projesiyle Exbibyte ekibi oldu.

    Yeni nesil müşteri deneyimi yönetim platformu Pisano, Yazılım Kampı’nın ardından müşteri deneyimini iyileştirebilecek çözümlerin geliştirilmesi amacıyla ilk inovasyon yarışmasını İstanbul Ortaköy’deki ofisinde düzenledi. Türkiye’nin farklı illerinden 53 geliştiricinin oluşturduğu 21 takım, mentorlarıyla birlikte 48 saat içerisinde ürettikleri birbirinden farklı proje fikirlerini jüriye sundu. 5 projenin ödüllendirildiği Pisano Hackathon’un birincilik ödülünü kazanan takımı, ’Evrak İşim’ adlı projeyle Exbibyte oldu.

    Türkiye’nin dört bir yanından geliştiricinin katıldığı Pisano Hackathon Yarışması’nda, Yenibiris.com Ürün ve Teknolojiden Sorumlu Genel Müdürü Eren Çamlıkaya, Denizbank İnovasyon Başkan Yardımcısı Serkan Kocaman ekiplere mentor olarak destek oldu. Projeler; Koçfinans İnovasyon ve Dijital Dönüşüm Yöneticisi Erman Taylan, Türkiye İş Bankası Müşteri Deneyimi Müdür Yardımcısı Ahmet Tirakioğulları, Vivense Kurucu Ortağı ve Müşteri Hizmetleri Direktörü Neslihan Erol, Biges Güvenli Hayat Teknolojileri Bilgisayar Programcısı Uğur Özyılmazel, Pisano Kıdemli Müşteri Deneyimi Ortağı Uğur Özmen’den oluşan jüri tarafından değerlendirilerek kazananlar belirlendi.

    Pisano Hackathon birincilik ödülünü, karmaşık evrak toplama süreçlerini şematize edip bilgilendirme sağlayan ‘Evrak İşim’ adlı projeyle Exbibyte takımı kazandı. İkincilik ödülünü kiralık gayrimenkullerin değerlerini hesaplayan ve açık artırma usulü kiralanmalarını sağlayan ‘RaiseIt” isimli projeyle S. King Cool ekibi kazanırken, üçüncülük ödülü ise kullanıcıların bir ürünün barkodunu tarayarak ya da fotoğrafını çekerek fiyat araştırması yapıp sepetini en ucuz ürünlerle doldurmasını sağlayan ’M11’ adlı projeyle Lamerlar takımının oldu.

    Genç yetenekleri keşfedip ekibe katmanın ilk günden beri şirket kültürlerinin bir parçası olduğunu belirten Pisano CTO’su Emir Bostan, şunları aktardı: “Geçtiğimiz senelerde düzenlediğimiz Pisano Yazılım Kampı’nda tanıştığımız yazılımcılardan bir tanesi ekibimizin çok önemli bir üyesi haline geldi ve bugün Pisano Hackathon’un mentorlarından biri. 2018 Şubat ayında ise Karadeniz Teknik Üniversitesi’nde Kodla’18’e katıldık. O etkinlik sayesinde ekibimize hem stajyerler hem de genç mühendisler kattık. Büyük bir heyecanla planladığımız Pisano Hackothon’da ise 48 saat var gücüyle çalışan gençlerimizin ne kadar istekli ve yetenekli olduğunu bir kez daha tecrübe ettik. Sadece İstanbul’dan değil; Siirt’ten, Ankara’dan, Antalya’dan arkadaşlarımız katılım gösterdi. Bu ilgi bizi çok mutlu etti. Katılan ve destek olan herkese teşekkür ediyorum. Pisano ailesi olarak önümüzdeki süreçte inovasyon projelerine ara vermeden devam edeceğiz”.

  • Bizim Toptan’ın müşteri sayısı yüzde 33 artışla 1 milyonu aştı

    Bizim Toptan Satış Mağazaları (BIZIM), 2018’in ilk dokuz aylık finansal sonuçlarını açıkladı. Açıklamaya göre, şirket yeni müşteri kazanma stratejisiyle satış gelirini 2,7 milyar TL’ye çıkartırken müşteri sayısı ise geçen yıla kıyasla yüzde 33 artarak 1 milyon 180 bini aştı.

    Bizim Toptan’ın Kamuoyu Bilgilendirme Platformu’na (KAP) yaptığı açıklamaya göre, şirketin 2018’in ilk dokuz ayında elde ettiği toplam satış geliri 2017’nin aynı dönemine göre yüzde 32,1’lik oranda artışla 2,1 milyar TL’den 2,7 milyar TL’ye yükseldi. Şirket hem kurumsal, hem bireysel müşteri sayısındaki artışla bu yılın ilk dokuz ayında, geçen yılki 889 bin müşteriden, 1 milyon 180 bini aşkın müşteriye ulaştı.

    Şirket son bir yıldır satış stratejisinde gerçekleştirdiği iyileştirmeler sonucunda, tüm karlılık oranları üzerinde olumlu sonuçlar elde etti. Açıklamaya göre, FAVÖK tutarı ilk dokuz ayda 98,9 milyon TL; FAVÖK marjı ise yüzde 3,6 olarak gerçekleşti. Şirketin 2018’in dokuz aylık döneminde net karının 14,7 milyon TL’ye ulaştığı belirtildi.

    Enflasyonla topyekün mücadeleye destek

    “Ticarete Toptan Destek” kampanyası ile Eylül ayından bu yana müşterilerine, uygun fiyatlarına ek destek kampanyaları yapan şirket, Enflasyonla Topyekün Mücadele Programı kapsamında birçok ürününde de ayrıca yüzde 10’un üzerinde indirime gitti.

    SEÇ Marketlere destek sürüyor

    Şirketin, iş ortaklığı mal tedarik sistemi SEÇ Marketler ile de geleneksel kanalı desteklemeye devam ettiği bildirildi. Bu kanaldan yapılan alışverişin tutarı, ilk dokuz ayda bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 57 oranında artarak 198,4 milyon TL’ye ulaştı.