Etiket: ‘Müşteri

  • Müşteri gibi geldi, montları alıp kayıplara karıştı

    Diyarbakır’da bir kişi, müşteri gibi geldiği mağazanın önünde bulunan montlardan ikisini alıp kayıplara karıştı.

    Olay, Yenişehir ilçesine bağlı Ofis semtindeki bir giyim mağazasında yaşandı. Edinilen bilgilere göre, yılbaşı akşamı bir giyim mağazasının önünde bulunan tanıtıcı ürünleri inceleyen bir kişi, iki montu gözüne kestirdi. Çevreden geçen vatandaşların dikkatini çekmemek için ürünleri inceliyormuş gibi yapan şahıs, daha sonra cansız mankenlerden çıkardığı montları katlayıp önüne alarak olay yerinden uzaklaştı.

    İş yeri sahibi, ürünleri içeri almak üzere dışarı çıkarken iki mankenin üzerinde montların olmadığını fark etti. Yan tarafında bulanan başka bir iş yerinin güvenlik kamerasını inceleyen iş yeri sahibi, iki montun çalındığını tespit etti. İş yeri sahibi, zanlıdan şikayetçi olurken, güvenlik güçleri şahsın yakalanması için çalışma başlattı.

  • Müşteri gibi geldi, montları alıp kayıplara karıştı

    Diyarbakır’da bir kişi, müşteri gibi geldiği mağazanın önünde bulunan montlardan ikisini alıp kayıplara karıştı.

    Olay, Yenişehir ilçesine bağlı Ofis semtindeki bir giyim mağazasında yaşandı. Edinilen bilgilere göre, yılbaşı akşamı bir giyim mağazasının önünde bulunan tanıtıcı ürünleri inceleyen bir kişi, iki montu gözüne kestirdi. Çevreden geçen vatandaşların dikkatini çekmemek için ürünleri inceliyormuş gibi yapan şahıs, daha sonra cansız mankenlerden çıkardığı montları katlayıp önüne alarak olay yerinden uzaklaştı.

    İş yeri sahibi, ürünleri içeri almak üzere dışarı çıkarken iki mankenin üzerinde montların olmadığını fark etti. Yan tarafında bulanan başka bir iş yerinin güvenlik kamerasını inceleyen iş yeri sahibi, iki montun çalındığını tespit etti. İş yeri sahibi, zanlıdan şikayetçi olurken, güvenlik güçleri şahsın yakalanması için çalışma başlattı.

  • (ÖZEL) Bu çorbanın parası müşteri gelmeden ödeniyor

    Bursalı esnafın askıda sıcak çorba uygulaması dar gelirli vatandaşların yüzünü güldürdü. İş yerinin camındaki “Askıda çorba” yazılı kağıdı gören hayırsever vatandaşlar, her gün ihtiyaç sahibi birinin gelip çorba içme ihtimaline karşı iş yerine çorbaların parasını önceden ödüyor.

    Osmanlı devletinin sosyal hizmet anlayışıyla kurduğu aş evleri günümüzde pak sık görülmese de Bursalı bir esnafın başlattığı askıda sıcak çorba uygulaması aş evlerini aratmıyor. Osmangazi ilçesinde lokanta işletmecisi Gökdem Demirkol, 2 yıldır parası olmayan mağdur kişilere ücretsiz sıcak çorba veriyor. Uygulamaya zamanla hayırsever vatandaşların da katıldığını belirten Demirkol, “Bu çorbaların parası daha müşterisi gelmeden hayırseverler tarafından önceden ödeniyor. İş yerimize gelen maddi durumu bozuk kişiler gönül rahatlığıyla sıcak çorbalarını içebilirler” dedi.

  • Yerli ve milli Sestek, dünya müşteri memnuniyeti sıralamasında en yüksek puanı aldı

    Sestek, çağrı merkezleri alanında dünyanın önde gelen araştırma ve danışmanlık şirketi DMG Consulting tarafından yayınlanan ’2018-2019 Konuşma Analizi Ürün ve Pazar Raporu’nda yer alan müşteri memnuniyeti araştırmasına göre, ’Konuşma Analizi’ ürünüyle 10 kategorinin sekizinde rakiplerini geride bırakarak en yüksek puanı elde etti.

    Çağrı merkezleri alanında dünyanın önde gelen bağımsız araştırma ve danışmanlık şirketi DMG Consulting, ‘konuşma analizi’ pazarındaki oyuncuları, trendleri ve ürünleri değerlendirdiği “2018-2019 Konuşma Analizi Ürün ve Pazar Raporu”nu (2018-19 Speech Analytics Product and Market Report) yayınladı. Bu sene 13’üncüsü hazırlanan raporda, ‘konuşma analizi’ teknolojisi sunan şirketlerin ürünlerine ilişkin 10 ana kategoride gerçekleştirilen müşteri memnuniyeti araştırma sonuçları da yer aldı. Türkiye’den doğan ve ses teknolojileri alanında dünyanın önemli şirketlerinden biri haline gelen Sestek, müşteri memnuniyeti araştırma sonuçlarına göre 10 kategorinin 8’inde rakiplerini geride bırakarak ilk sırada yer alırken 7 kategoride ise tam puan almayı başardı.

    “Müşteri memnuniyeti başarının anahtarıdır”

    Müşteri memnuniyeti araştırmalarında elde ettikleri sonuçları değerlendiren Sestek CEO’su Prof. Dr. Levent Arslan şunları kaydetti: “Geliştirdiğimiz ürün ve hizmetlerimizin temelinde maksimum müşteri memnuniyeti arayışımız yer alıyor. Sestek ekibi olarak, müşterilerimizin ihtiyaçlarını tam olarak anlamak ve ‘Sestek Konuşma Analizi’nden en iyi şekilde yararlanabilmelerini sağlamak için, sürekli onlarla iletişimde kalıp ürünümüzü özelleştiriyoruz. Konuşma Analizi ürünümüzde kullandığımız veri madenciliği yöntemleri sayesinde, hem müşteri memnuniyetini, hem de müşteri temsilcisi performansını geliştirmeye yardımcı oluyoruz. Müşteri memnuniyetinin başarının anahtarı olduğunu biliyoruz. DMG’nin araştırmasında müşterilerimizden mükemmel puanlar almış olmamız, onların beklentilerini karşılayabildiğimizi kanıtlıyor”.

    Rapor sonuçlarına ilişkin görüşlerini paylaşan DMG Consulting Başkanı Donna Fluss ise “Konuşma Analizi, çağrı merkezlerindeki ses etkileşimlerini anlamlandırma konusunda sunduğu benzersiz katkılarından dolayı her zaman ilgi çekici bir ürün. Teknoloji sağlayıcılara ve kullanıcılara büyük faydalar sunan bu yazılıma yatırım yapan şirketler, önemli faydalar elde edebilir” dedi.

    Çağrı merkezlerinde kaydedilmiş tüm telefon görüşmelerini ‘speech-to-text’ teknolojisi ile önce metine dönüştüren, ardından da duygu belirleme (emotion detection) teknolojisi ile müşteri temsilcisi etkileşimlerinin analizini yapan Sestek Konuşma Analizi; kelime grubu, müşteri cinsiyeti, söz kesme oranları gibi sayısız parametreyi baz alarak gerçek zamanlı arama yapılmasına olanak sağlıyor.

  • Tezgahlar şenlendi ama bu defa müşteri yok

    Trabzon’da tezgahlar farklı balık çeşitleriyle şenlenirken balıkçılar bu defa müşteri sıkıntısı çekiyor.

    Balık fiyatları son yılların en ucuz dönemini yaşarken bir hafta önce kilosu 25 TL olan hamsinin fiyatı 7.5 TL’ye kadar geriledi. Balıkçılar fiyatların herkesin alabileceği düzeyde olduğunu belirtirken, buna rağmen pek müşteri bulamadıklarından yakındı.

    Trabzon’da istavrit ve hamsinin kilosu 7.5 TL’den palamudun tanesi 7,5-10 TL’ye kadar satılırken diğer balık fiyatlarında da belirgin bir düşüş gözleniyor.

    Balıkçılardan Murat Yaylı, fiyatların çok düştüğünü belirterek, “Fiyatlar düştü. Hamsinin kilosu 7.5 TL hem de yerli. Yeter ki her zaman böyle bol gelsin bol gelince fiyatlar düşüyor. Hamsinin yanı sıra diğer balık çeşitlerimiz de hem bol hem ucuz. Örneğin istavrit 7.5 TL, Palamut 7.5 TL. Şu an ön ucuz dönemlerini yaşıyoruz. Yeter ki hep böyle gelsin vatandaşta yesin. Fiyatlar iki gündür böyle hatta hamsi bir ara kilosu 5 TL’ye bile düştü” dedi.

    “Balık bol müşteri yok”

    Balıkçılardan Barbaros Örseloğlu, fiyatların çok uygun olmasına rağmen müşteri sıkıntısı çektiklerini belirterek “Balık çeşitlerimiz bollaştı. Palamutun fiyatı da yavaş yavaş geri geldi. Sargan’dan Hamsi’ye kadar bir çok balık çeşitlerimiz var. Fiyatlarda çok cüzi, herkesin alabileceği fiyatta ancak bir kaç gündür müşteriden yana sıkıntımız var. Pek müşteri yok. Hamsi fiyatı şu an çok uygun. İki senede, üç senede bir böyle bolluğu yaşıyoruz. Bu sene hamsi 25 TL’yi gördü şimdi ise 7.5 TL. Bir hafta önce 20-25 TL’yi görmüştü. Şu an bol herkesin yiyebileceği bir fiyatta. Ancak müşteri pek yok” diye konuştu.