Etiket: ‘Müşteri

  • Vodafone, müşteri memnuniyetinde yeni uygulamaya gitti

    Vodafone, Müşteri Memnuniyeti Programı ile tüm abonelerine ’Vodafone Yanımda’ mobil uygulamasıyla her pazartesi günü kişiye özel hediyeler kazanma imkanı sunulacağını açıkladı.

    Dijital Dönüşüm vizyonu doğrultusunda mükemmel müşteri deneyimi sağlamaya odaklanan Vodafone, faaliyetlerinin merkezine yerleştirdiği müşterileri için bir ilk gerçekleştirileceğini açıkladı. Yapılan açıklamaya göre, Vodafone abonelerinin hatlarıyla ilgili tüm işlemleri kolayca yapabilmelerine imkan tanıyan “Vodafone Yanımda” mobil uygulaması, abonelerin her pazartesi kendilerine özel sunulan sürpriz ve özel hediyelerden birini kazanmasını sağlıyor.Sürpriz hediyelere “Bana ne var?” bölümünden ulaşabilen Vodafone’lular, bu sekme içindeki“Pazartesi Sürprizi” bölümüne girip telefonlarını sallayarak kendilerine özel sunulan iki sürpriz hediyeyi görüntüleyebiliyor ve bu iki hediyeden dilediklerini seçiyorlar. Vodafone’un abonelerine sunduğu sürpriz hediyeler veya diğer avantajlara ulaşmak isteyen tüm kullanıcıların akıllı telefonlarına AppStore ve Android market aracılığıyla “Vodafone Yanımda” mobil uygulamasını indirmeleri yeterli. Uygulamayı telefonlarına yükleyen Vodafone’luların sürpriz hediyelerden birini kazanmak için her pazartesi uygulamaya girmeleri, akıllı telefon sahibi olmayanların ise 5065’e kısa mesaj (SMS) atmaları yeterli oluyor.

    Kullanıcılar “Vodafone Yanımda” uygulamasının “Bana ne var?” alanında pazartesi sürprizlerine ek olarak, “Haftanın Her Günü Özel Teklifler” bölümünde kendilerine özel avantajlı dakika, SMS ve internet paketleri gibi Vodafone kampanyalarından,“Marka Fırsatları” bölümünde ise ulaşımdan yemeğe, etkinliklerden giyime, birçok ünlü markanın Vodafone’lulara özel avantajlarından faydalanabiliyorlar. Vodafone’un abonelerine sunduğu diğer hediyeler arasında Vodafone Arena’daki bir Beşiktaş maçını VIP tribününden izleme imkanı, özel konser ve etkinliklere bilet gibi sınırlı sayıdaki fırsatlar bulunuyor.

    Açıklamada görüşlerine yer verilen Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Ender Buruk, “Abonelerimizi yaptığımız her işin merkezine yerleştiriyoruz. Bu doğrultuda her bir abonemize bizim için değerli olduklarını hissettirmeyi amaçlıyoruz. Biliyoruz ki, abonelerimizin bizi tercih etmesinin en önemli sebeplerinden biri onlara verdiğimiz değer. Bu strateji ile hem yeni hem de mevcut müşterilerimizin taleplerini en iyi şekilde karşılayarak tam 5 yıldır ‘En Çok Tavsiye Edilen Operatör’ olmayı sürdürüyoruz. Şimdi de müşteri memnuniyetinde yeni bir dönem başlatıyoruz. Tüm abonelerimize sürpriz hediyeler sunduğumuz ‘Pazartesi Sürprizi’ ile uzun yıllardır bizimle birlikte olan abonelerimizi de unutmuyor, birbirinden özel armağanlarla herkesi memnun etmeyi hedefliyoruz. Müşteri memnuniyeti konusu bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da önceliklerimiz arasında yer alacak. Bu program ile başlattığımız yeni dönemde abonelerimizin her an yanlarında olduğumuzu hissetmelerini ve Vodafone’un avantajlarından daha fazla yararlanmalarını hedefliyoruz. Vodafone olarak, abonelerimize sunduğumuz bu avantajları artırarak onları daha çok memnun etmeyi sürdüreceğiz” dedi.

  • Vodafone’a ’Müşteri sadakati’ alanında uluslararası ödül

    Vodafone Türkiye, Loyalty360 Ödülleri’nde büyük ödülün sahibi oldu.

    Vodafone Türkiye, Sadakat Pazarlamacıları Derneği tarafından her yıl ABD’de düzenlenen ve dünyanın en iyi müşteri sadakati ödülleri arasında yer alan Loyalty360 Ödülleri’nde büyük ödülün sahibi oldu. Vodafone, dünya çapında en iyi müşteri sadakat programlarının değerlendirildiği platformlardan biri olan Loyalty360 Ödülleri’nde uluslararası kategoride bulunan ‘360 derece Müşteri Sadakati’ dalında Platinum Ödül’ü aldı. Vodafone’un ödüle layık görülmesinde “Avantaj Cepte” mobil uygulaması, “Vodafone Red”, “Vodafone FreeZone” ve “Vodafone KaraKartal” platformları ile “Esnaf” programının başarısı rol oynadı.

    “Bu ödül müşteri sadakatine verdiğimiz önemin bir sonucu”

    Vodafone Türkiye’nin Loyalty360 Ödülleri’ndeki başarısını değerlendiren Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Ender Buruk, “Vodafone Türkiye olarak, mobil teknolojilerin gücüyle abonelerimizin hayatını kolaylaştıracak fırsat ve avantajlar sunmaya devam ediyoruz. Müşterilerini faaliyetlerinin merkezine yerleştiren bir şirket olarak, abonelerimizin hayatını kolaylaştırarak, onlara özel platformlar sunuyoruz. Bu doğrultuda hayata geçirdiğimiz Avantaj Cepte, Vodafone Red, Vodafone FreeZone, Vodafone KaraKartal ve Esnaf platformları ile dünyanın en prestijli müşteri sadakat programlarının değerlendirildiği Loyalty360 Ödülleri’nde ödüle layık görülmekten büyük mutluluk duyuyoruz. Uluslararası arenada yüksek saygınlığa sahip bir ödül organizasyonunda bu ödüle layık görülmemiz müşteri sadakatine verdiğimiz önemin bir sonucu niteliğinde bulunuyor. Vodafone Türkiye olarak, müşterilerimize avantaj sunan ürün ve hizmetler geliştirmeye devam edeceğiz” dedi.

    Vodafone, “Avantaj Cepte” mobil uygulaması ile 17. kez ödül kazandı

    Şirket açıklamasına göre Vodafone Red platformunun tüm fırsatlarını bir araya toplayan ve abonelerin bu fırsatlardan kolayca yararlanabilmelerini sağlayan 2Avantaj Cepte’ mobil uygulaması, Vodafone’un Loyalty360’da kazandığı bu ödül ile birlikte 17. kez ödüle layık görülmüş bulunuyor. Loyalty360 Ödülleri’nde geçtiğimiz yıl da Altın Ödül’e layık görülen “Avantaj Cepte” uygulaması Vodafone’luların 365 gün boyunca kendilerine özel indirimlerden faydalanabilmesini sağlıyor. Ayrıca aboneleri bu indirimlerden bulundukları konuma göre anında ve kolayca haberdar ediyor. Vodafone’un Ekim 2010’da hayata geçirdiği Vodafone Red platformu ise sunduğu sayısız avantajla abonelerinin hem hayatını kolaylaştırıyor hem de iletişim ihtiyaçlarını karşılıyor.

    Tarife, paket, kampanyaya bağlı olmayan Vodafone’un 25 yaş ve altı abonelerine sunduğu gençlik kulübü Vodafone FreeZone; sinema, festival ve konser biletleri ile eğitim, giyim, yemek, seyahat alanlarındaki sayısız avantajla milyonlarca gencin bütçesini hafifletiyor, onların gençliklerini özgürce yaşamasına katkıda bulunuyor. Loyalty360 Ödülleri’nde geçtiğimiz yıl Gümüş Ödül’e layık görülen “Vodafone KaraKartal” destek platformu ise, Beşiktaşlı abonelerine tarifeye ek aylık bir ücretle hem takımlarına destek olma hem de maç bileti, imzalı forma, takım uçağıyla deplasman maçlarına gitme, antreman ziyaretleri gibi birçok benzersiz ayrıcalıktan yararlanma fırsatı sunmaya devam ediyor. Vodafone Avantaj Cepte mobil uygulaması üzerinde sunulan ‘Avantajlı Dükkan’ platformu ile Vodafone Esnaf aboneleri de, kendi kampanyalarını yüzbinlerce Vodafone abonesine duyurabiliyor. Bilgisayar, tablet yada akıllı telefonundan siteye girerek önce kendi hesabını oluşturan Vodafone Esnaf aboneleri, daha sonra kampanyanın detaylarını giriyor. Vodafone da bu kampanyayı 22 milyon abonesinin kulanımına hazır olan Avantaj Cepte mobil uygulaması üzerinden ücretsiz yayınlıyor.

  • CarrefourSA aktif müşteri sayısını artırdı

    Türkiye’de perakende sektörünün önde gelen markalarından CarrefourSA, dünya analitik lideri SAS’ın sunduğu analitik çözümlerin sağladığı olanaklar sayesinde sadakat kartı kullanan aktif müşteri sayısını ve kartla yapılan alışverişlerin ciro içindeki payını 6 ay içerisinde yüzde 100 oranında artırdı.

    Perakende sektörünün öncü markalarından CarrefourSA, elde ettiği veriyi analiz etmek, anlamlandırmak ve elde ettiği sonuçlardan hareketle stratejilerini belirlemek için SAS’ın dünya çapında kabul gören gelişmiş analitik çözümlerini kullanıyor. Bu sayede kampanya hedef kitleleri oluşturan ve yapılan kampanyaların sonuçlarını sağlıklı bir şekilde ölçen CarrefourSA, sadakat kartı kullanan aktif müşteri sayısı ve sadakat kartıyla yapılan alışverişlerin ciro içindeki payını önemli ölçüde yükseltti. SAS çözümlerinin kullanılmaya başlanmasından itibaren 6 ay içerisinde CarrefourSA kartı kullanan aktif müşteri sayısı yüzde 100 oranında artarken, CarrefourSA kartla yapılan alışverişlerin ciro içindeki payı da yüzde 100’den fazla artış gösterdi. Yaptığı analitik çalışmalarla kampanya verimliliğini de artıran CarrefourSA, Euro 2016 Futbol Şampiyonası döneminde düzenlediği sosyal medya kampanyası ile kendi tarihinin en yüksek “mention” oranına ulaştı.

    CarrefourSA Pazarlama ve CRM Direktörü Mehmet Necati Özdeniz, “CarrefourSA olarak her zaman piyasada ilkleri yapmaya çalışıyoruz. Müşterimize iyi bir deneyim yaşatmak için çalışıyoruz. Bu deneyimi analitikle beslediğimiz zaman çok büyük faydalar elde ediyoruz. Bu faydaları ürünler arasındaki ilişkileri inceleyerek, sepet analizleri yaparak, müşteri davranışlarını görerek elde edebiliyoruz. Tüm bunları yapabilmek için elimizde yetkin ve hızlı bir analitik çözüm olması gerekiyor. SAS bize aradığımız yetkinliği ve yüksek performansı büyük bir kolaylıkla sunuyor. SAS’ın analitik alanındaki liderliği ve tüm dünyadaki tecrübesi bize ayrı bir güven veriyor” şeklinde konuştu.

    SAS Türkiye Genel Müdürü Hakan Erdemli, “Her gün milyonlarca işlemin gerçekleştiği perakende sektörü için analitik çözümleri geliştirmek ve bunları uygulamak çok büyük bir uzmanlık ve yetkinlik gerektiriyor. Bu yetkinlik hem teknoloji tarafında hem de teknolojiyi kullanan perakende şirketi tarafında çok kritik. Teknolojinin üstünlüğü olmazsa olmaz. Ancak ’insan’ faktörü onu başarıya dönüştürmekte çok önemli. Perakende sektöründe Türkiye’nin en büyük oyuncularından biri olan CarrefourSA’nın, aradığı yetkin gelişmiş analitik çözümünü SAS’ta bulup son derece vizyoner ve yetkin ekibi sayesinde bu seviyede fark oluşturmuş olması bize büyük mutluluk veriyor” ifadelerini kullandı.

  • Paraşüt Pilotlarının Müşteri Kavgası

    Muğla’nın Fethiye ilçesinde yamaç paraşütü pilotları arasında müşteri paylaşımı yüzünden çıkan tekmeli yumruklu kavga nedeniyle iki firmadan beş pilot hakkında yasal işlem başlatıldı.

    Olay, Ölüdeniz Mahallesi Belceğiz Plajı’nda geçtiğimiz Cuma günü saat 19.00 sıralarında yaşandı. Yamaç paraşütü yapmak isteyen kadın tatilcinin iki firma arasında paylaşılamaması üzerine başlayan tartışma kavgaya dönüştü. Tekme ve yumrukların havada uçuştuğu kavgada, bazı pilotlar darbelerin etkisiyle yere düştü. Kavga çevredeki işletme çalışanları ve tatilcilerin araya girmesiyle güçlükle durduruldu. Kavgada yaralanan 1 pilot, ambulansla hastaneye götürüldü. Olay yerine gelen Ölüdeniz Jandarma Karakol Komutanlığı ekipleri, kavgaya karışan pilotlar Celal Y., Özgür Ş., Halil A., Naci P. ve Nusret A.’yı gözaltına aldı.

    Kavga Belceğiz Plajı’ndaki bir otelin barında oturan turist tarafından cep telefonuyla görüntülendi. Görüntülerde 2 ayrı firmadan yamaç paraşütü pilotlarının tekme ve yumruklarla birbirlerine saldırdığı görülüyor. Bazı pilotlar darbelerin etkisiyle yere düşerken, bir pilot el kamerasının demir çubuğuyla diğer yamaç paraşütü pilotuna vurmaya çalışıyor. Kavgayı ayırmak isteyenlerse tekmelerden nasibini alıyor.

    “HANUTÇULUKLA İLGİSİ YOK”

    Jandarmadan bilgi alarak konuyu yakından takip eden Fethiye Kaymakamı Ekrem Çalık, kavganın pilotlar arasındaki kişisel sürtüşmeden yaşandığını ve hanutçulukla ilgisi olmadığını söyledi. Gerekli incelemelerin yapıldığını belirten Çalık, kavgaya karışan 5 pilot hakkında yasal işlem başlatıldığını kaydetti. Olayın basit bir kavga olayı olduğunu aktaran Çalık, konunun turizm hareketliliğiyle de ilgisinin bulunmadığına dikkati çekti.

  • Müşteri Kılığındaki Polislere Yakalandılar

    Antalya’nın Kumluca ilçesinde fuhuş yaptıkları ve fuhşa aracılık yaparak yer temin ettikleri ileri sürülen 2’si yabancı uyruklu kadın olmak üzere 4 kişi gözaltına alındı.

    Edinilen bilgiye göre, şehir merkezinde bir apartman dairesine şüpheli kişilerin girip çıktığını belirleyen Kumluca Emniyet Müdürlüğü Asayiş Büro Amirliği ekipleri, apartman dairesi ve çevresini takibe aldı. Bir süre sonra yabancı uyruklu iki kadın ve bu kadınlara aracılık yapan iki kişinin apartman dairesinde fuhuş yaptırdıklarını tespit eden polis ekipleri, müşteri kılığına girerek temasa geçti. Müşteri kılığında apartman dairesinde yabancı uyruklu kadınlarla buluşan polis, daha önce seri numaraları alınmış bir miktar parayı kadınlara teslim ettikleri sırada operasyonu başlattı. Operasyonda yabancı uyruklu 2 kadın ve bu kadınlara aracılık yaparak yer temini sağlayan 2 erkek şahıs gözaltına aldı.

    Emniyete götürülen zanlılardan A.A.(37) ve Ö.P. (38) çıkarıldıkları mahkemece tutuklanırken, Kırgızistan uyruklu iki kadından biri sınır dışı edilmek üzere yabancılar şubesine gönderildi. Daha önce Türk vatandaşlığına geçen diğer kadın ifadesinin ardından serbest bırakıldı.