Etiket: Moda

  • Shaper: “Bu sezon makyajda minimalizm moda”

    QNET Sağlık ve Güzellik Uzmanı Sunny Shaper, cesur ve neon tonlara karşı gelen nude tonlar ve doğal görünümlü makyaj stillerinin bu yılın trendlerini etkilediğini belirterek, no make-up stili ile ön planda olan doğal ve kusursuz makyajın detaylarını anlattı.

    Cesur ve neon tonlara karşı gelen nude tonlar ve doğal görünümlü makyaj stillerinin bu yılın trendlerini etkilediğini belirten QNET Sağlık ve Güzellik Uzmanı Sunny Shaper, doğal ve kusursuz makyajın detaylarını 4 başlıkta topladı:

    “Kusursuz Kontür

    Yüz şekillendirme, bu sezonunda trendleri arasında. Elmacık kemiklerinizi şekillendirebilir, yüz hatlarınızı ince kontür uygulamaları ve yumuşak oyunlarla değiştirebilirsiniz. Hafif veya gösterişli bir kontur ile ince yüz hatlarına sahip olmanız mümkün.

    Doğal Ten Görünümü

    Bu sonbahar 2018 makyaj trendlerinde doğal ten makyajı ön planda. Doğal bir cilt makyajı için cilt tonunuza en yakın renklerde kullanılan bej tonlardaki fondötenler ile kusursuz görünebilirsiniz. Doğru tonlarda kullanılan fondötenlerle yüzünüzde maske etkisi olmadan kusursuz görünümünüzle dikkat çekmeyi başarabilirsiniz.

    Makyajın Tamamlayıcısı; Allıklar

    Kahve, bronz ve şeftali tonlardaki allıklar bu sezonun ön plana çıkan renkleri arasında. Yaz aylarında tercih edilen pembe allık tonlarının yanı sıra şeftali ve bronz tonlar yüzünüzde hafif bir sıcaklık oluştururken, makyajınızı sonbaharın renklerine göre tamamlayacak. Elmacık kemikleri üzerine yapılan allık uygulaması ile sağlıklı ve sıcak bir ten rengine nötr dokunuş sağlayacak.

    Minimalist Seçimler

    Minimalist miktarda ihtiyaç duyulan no make-up makyaj trendi bu sezon göz makyajında da tekrar geri dönüyor. Sonbahar / kış 2018-2019 makyaj trendleri içinde kusursuz ten makyajının yanı sıra siyah eyeliner ön plana çıkıyor. Likit ve jel eyeliner ya da göz kalemi ile derin bakışlar elde etmeniz mümkün. Klasik görünümünüz solmadan, göz makyajınızda siyah ince bir eyeliner ile baştan çıkarıcı bir etkiye sahip olabilirsiniz.

    Günümüzde makyajsız görünüm, güzellik söz konusu olduğunda oldukça etkili. Sadece duş alın, cildinizi nemlendirin ve doğal makyaj uygulaması ile kapıdan dışarı çıkın, dünyayı güvenle keşfedin. Bu minimalist görünümü, çok şık bir gece elbisesi ya da iş yerinde bir takım elbise ile tamamlayıp, cildinizde doğuştan gelen güzelliği ve rahatınızı sergileyebilirsiniz.”

    QNET HAKKINDA

    QNET, doğrudan satışsistemini kendi birikimleri ve e-ticaret ile birleştirdi. Asya’nın önde gelen doğrudan satış şirketlerinden biri olan QNET’in 20 yıllık geçmişinde e-ticaretin gücüyle çığır açan iş modeli 100’ü aşkın ülkede milyonlarca girişimcinin güçlenmesine sebep oldu.

    QNET, 2014 yılından beri Manchester City Spor Kulübü’nün, bu yıl da aynı kulübün kadın futbol takımının resmi doğrudan satış sponsoru oldu. QNET, aynı zamanda Afrika Futbol Federasyonu (CAF) sponsorudur.

    2010 yılında Türkiye’ye adım atan QNET, ülkemizin dört bir yanına ulaşan güçlü bir network yapısına sahiptir. ’Dünyaya Değer Katmak İçin Kendini Geliştir’ (RYTHM) felsefesi ile hareket eden ve güçlü sivil toplum kuruluşlarıyla sosyal sorumluluk projesi gerçekleştiren QNET, 2017 yılında Aile Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Gençlik ve Spor Kulübü İstanbul Şubesi erkek voleybol takımı, 2018 yılındaysa aynı kurumun Kız Futbol Takımı sponsorudur.

    Ürün kategorilerinin içinde Couleurs by QNET makyaj malzemeleri, erkekler için geliştirilen DEFY erkek cilt bakımürünleri, Naturtres şampuan ve duş jeli serisi ile Physio Radiance cilt bakım ürünleri, Brille Premium ağız bakım ürünleri, Bernhard H Mayer saat ve takıları,HomePure Nova su arıtma cihazı Swiss e Learning Institute uzaktan eğitim platformu, Q-breaks konaklama ürünleri yer almakta.

  • Paris’te moda ve çikolata buluştu

    Fransa’nın başkenti Paris’te düzenlenen geleneksel çikolata fuarında sergilenen ilginç tasarımlar ve çikolatan elbiseler ilgi odağı oldu.

    Porte de Versailles sergi salonunda yapılan fuara 400’e yakın firma katıldı. Fuarda yer alan dünyaca ünlü şefler oluşturdukları ilginç tasarımları ziyaretçiler için sergiledi. Fuarın en ilgi çeken parçaları arasında ise çikolatadan yapılmış elbiseler yer aldı. Fuarın yoğun katılım ile gerçekleştiği gözlemlendi.

    4 Kasım’a kadar açık olacak fuarı bu yıl 150 bin kişinin ziyaret etmesi bekleniyor. Kişi başına çikolata tüketiminin yılda ortalama 8 kilogram olduğu Fransa’da çikolata pazarının büyüklüğü ise yıllık 3,5 milyar euro.

  • Boyner, Eskişehir Teknik Üniversitesi Moda ve Tekstil Tasarımı öğrencileriyle buluştu

    Boyner, Eskişehir Teknik Üniversitesi Moda ve Tekstil Tasarımı Bölümü öğrencileriyle buluştu. Boyner Büyük Mağazacılık Kadın Kategori Müdürü Seyhan Okur öğrencilerle yaptığı keyifli sohbette, 2018-19 sonbahar-kış sezonun trendlerini ve modaya dair görüşlerini paylaştı.

    Boyner, üniversite öğrencileriyle moda sohbeti yapmak için Eskişehir’deydi. Boyner ve Eskişehir Teknik Üniversitesi Moda ve Tekstil Tasarımı Bölümü iş birliği ile gerçekleşen etkinliğe öğrenciler yoğun ilgi gösterdi.

    Anadolu Üniversitesi Yunus Emre Kampüsü Kongre Merkezi’nde yapılan etkinlikte, perakende sektöründe uzun yıllara dayanan deneyimleri olan ve Boyner Kadın Kategorisinin Müdürlüğünü yürüten Seyhan Okur öğrencilerle buluştu. Okur, öğrencilerle 2018-19 sonbahar-kış sezonundan yola çıkarak keyifli bir moda sohbeti gerçekleştirdi.

    Konuşmasında Sonbahar-Kış sezonunun öne çıkan renklerine ve trendlerine yer veren Seyhan Okur, kampüs modasından da bahsetti. Öğrencilerden gelen soruları da yanıtlayan Okur Amerika’nın en çok sevilen genç giyim markalarından olan ve Türkiye’de de gençler tarafından büyük ilgi ile takip edilen Aéropostale’ın bu sezon Boyner’le yeniden Türkiye’ye geldiğini ve sadece Boyner’lerde gençlerle buluşacağını sözlerine ekledi.

  • Moda dünyasında merinos yünü önem kazanıyor

    Türkiye Giyim Sanayicileri Derneğinin ev sahipliğinde gerçekleşen Moda Haftası konferansında sürdürebilirlik ve sorumluluk temaları öne çıkarken merinos yünü daha da çok önem kazandığı anlatıldı.

    The Woolmark Company bu yıl Çırağan Palace Kempinski’ de 3-4 Ekim tarihlerinde 11’incisi gerçekleşen Moda haftası konferansının yine sponsorlarından biri oldu. ‘Responsible Fashion’ konsepti altında Türkiye Giyim Sanayicileri Derneği’nin ev sahipliğinde gerçekleşen moda konferansı kapsamında modanın gelişen trendlerini, sürdürebilirliğin önemi konuşulurken alınması gereken sorumluluklara vurgu yapıldı.

    Merinos yünü elyaf olarak çok talep görmeye başladı

    The Woolmark Company’nin Birleşik Krallık ve Türkiye ülke müdürü olan Nigel Gosse konuşmacı olarak yer aldığı seminerde Avustralya merinos yününün neden moda endüstrisi tarafından kıyafetlerde sıkça kullanıldığını ve yün kumaşların çeşitli özelliklerini moda ve tekstil dünyasından konferansa katılan 700’ü aşın sektör çalışanına anlattı. Nigel Gosse’un etkileyici sunumunun en çok vurgulamak istediği konu ise yünün sayısız özellikleri olurken en çok dikkat çektiği nokta ise yünün nefes alabilir ve dolayısıyla cilde ve sağlığa yararlı özellikleri oldu. Merinos yününün çok yönlülüğüne dikkat çeken Gosse, yünün doğal, yenilenebilir özellikleri sayesinde ve moda endüstrisinde gittikçe artan sorumluluk hissini de göz önünde bulundurarak daha çok talep görmeye başlayan bir elyaf olduğunun altını çizdi.

    Avustralya Merino yünü doğal ve nefes alabilir

    Türkiye’de değişim, geçmiş bugün ve gelecek, hazır giyim sektörünün dönüşümü, sürdürülebilirlik, inovasyon, sanayi 4.0, ekonomik koşullarda hazır giyim ve tekstil sektörü, yeni trendler ve global pazarlara yön veren akımlar konferansın ana konularından olurken Nigel Gosse Avustralya merinos yününün önemini ve çok yönlülüğü sayesinde sorumlu üretime ne kadar katkısı olabileceğini anlattı. Üretim ve tüketimin hızla arttığı bir dünyada, doğaya karşı sorumluluk sahibi olmamız gerektiğini anlatan Nigel Gosse, katılımcılara izlettiği film ile Avustralya merinos yününün doğallığına ve nefes alabilir özelliğine dikkatleri çekti. Nigel Gosse ‘Woolmark olarak yeni başlattığımız global ‘Live and Breath’ isimli reklam kampanyası aracılığı ile yün hakkında bilgisi olmayanları şaşırtmanın, insanlara ilham vermenin ve yünün sonsuz özelliklerini hatırlatmanın vaktinin geldiğini düşündük’ diye sözlerini bitirdi.

    The Woolmark Company Hakkında

    The Woolmark Company, yün alanında küresel bir otoritedir. Uluslararası tekstil ve moda endüstrisini kapsayan geniş çaplı ilişki iletişim ağımız vasıtasıyla, lüks giyimde birincil içerik ve en yüksek kalitede doğal elyaf olarak Avustralya yününe dikkat çekiyoruz. The Woolmark Company logosu dünyada en çok tanınan ve itibar gören markalardandır. Bu markalar, üretimden bitmiş ürüne kadar yenilikçi ve mükemmelliğin öncülüğünü temsil etmekte ve en yüksek kalite garantisi sunmaktadır. The Woolmark Company, araştırma, geliştirme ve pazarlamanın yanı sıra dünya çapında Avustralya yününün tedarik zincirine yatırım yapan 60 binden fazla yün hayvanı yetiştiricisine ait, kâr amacı gütmeyen bir şirkettir ve Australian Wool Innovation’ın yan kuruluşudur.

    TGSD hakkında

    Türkiye’de hazır giyim sanayisinin gelişmesi için gerekli ortamı hazırlamak, sektöre öncülük etmek, yurtdışında tanıtmak ve sektörel iş birliğini sağlamak amacıyla 1976 yılında kurulmuş 07.02.2003 tarih ve 2003 /5288 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile kamu yararına Dernek statüsüne getirilmiş bir Meslek Kuruluşudur. TGSD üyesi firmalar ihracatın yaklaşık %60’ını gerçekleştiren, ağırlıklı olarak AB ve ABD’ye ihracatı yapan sektörün önde gelen ihracatçılarıdır.

  • Kemal Doğulu: “Artık moda programı yapmak istemiyorum”

    Ünlü Dj ve Modacı Kemal Doğulu, Bodrum’da sahne aldığı mekanda tatilcilere unutulmaz bir gece yaşattı. Doğulu, Eylül ayında televizyon programı projesi olduğunu ancak moda programı yapmak istemediğini açıkladı.

    Ünlü Dj ve Modacı Kemal Doğulu, Ramazan Bayramının birinci günü Bodrum’un en ünlü gece kulüplerinden Pasha Club’ta sahne aldı. Enerjisiyle bir an olsun yerinde durmayan Kemal Doğulu, çaldığı birbirinden hareketli şarkılarla, hayranlarını doyasıya eğlendirdi. Kemal Doğulu, hayranları ile özçekim yapmayı da ihmal etmedi.

    Sahne öncesi basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Kemal Doğulu, yeni projelerinin olduğundan bahsederek, “Birkaç teklif var ama moda ile ilgisi yok. Ben de moda yapmak istemiyorum zaten. Eylül’de görüşeceğiz. Televizyon programı ama konsepti sürpriz” dedi.