Etiket: Kutluyor

  • Forum Mersin Alış Veriş Merkezi 11. yılını kutluyor

    Forum Mersin Alış Veriş Merkezi, 11. yılını çeşitli etkinliklerle kutlayacak.

    Kutlama etkinliklerinin ilk sürprizi Ayşegül Aldinç olacak. Aldinç, 27 Ekim Cumartesi günü saat 19.30’da Forum Mersin ziyaretçileri için sahnede olacak. ’Durum Leyla’, ’Beni Hatırla’ gibi pek çok sevilen şarkısını hayranları için seslendirecek olan Aldinç, muhteşem bir performansa imza atacak.

    27-28 Ekim hafta sonunda Forum Mersin’i ziyaret edenler, 11. yaş günü kutlamaları kapsamında göz alıcı performanslara şahit olacak. Alice Harikalar Diyarı temalı ’Çay Partisi Korteji’ ve pırıl pırıl kostümleriyle ’Mirror Family’ şovu, her iki gün de saat 14.00, 16.00 ve 18.00’de Forum Mersin’de ziyaretçileri şaşırtacak bir görsel şölene imza atacak. 27 Ekim Cumartesi günü saat 17.30 ve 18.30’da Forum Mersin ziyaretçileriyle buluşacak ve kulakların pasını silecek bir diğer özel isim de ünlü keman virtüözü Giselle Tavilson olacak.

  • PTT 178. yılını kutluyor

    Niğde’de Posta Telgraf Teşkilatı’nın 178’inci kuruluş yıl dönümü çeşitli etkinliklerle kutlandı. Niğde PTT merkez postanesinden işlem yaptırmak için gelen ve 178’inci sıra numarasını alan vatandaşa 178 yıl anısına hazırlanan bir paket ve saat hediye edildi.

    Niğde PTT Başmüdürü Bedri Evran, PTT’nin teknolojiye ayak uydurarak bir dünya markası olma yolunda hızla ilerlediğini söyledi. Evran şöyle konuştu: “178 yıldır kesintisiz hizmetlerini sürdüren ve bu hizmeti sürdürürken vatandaşlarımızın memnuniyetini ön planda tutarak vatandaşlarımıza hizmet eden bir kamu kurumuyuz. Kurulduğu ilk günden beri bugünkü gibi aynı heyecanla ayni azimle aynı kararlılıkla çalışarak değişen ve gelişen dünya koşullarına ayak uydurarak teknolojiyi yakalayıp vatandaşlarımıza kaliteli hizmet sunmanın mutluluğu içerisindeyiz. Klasik posta anlayışını dışında bankacılık, kargo, lojistik, sigortacılık, döviz işlemleri gibi yeni hizmet alanları yaratarak vatandaşlarımızdan bu konuda memnuniyetini alarak dünya markası olma yolunda hizmetlerine devam etmektedir. Niğde’de 119 çalışanımız 6 tane PTT merkez müdürlüğümüz, 12 tane şubemiz, 1 tane mobil aracımız, 20 tane acentemiz olmak üzere 39 iş yeri ile tün Niğde ilçe belde ve köylerde hizmet vermekteyiz. Bu hizmeti sunarken özellikle Niğde’nin 20 köy ve beldesinde sadece PTT var. Dolaysıyla PTT burada bankacılık hem kargoculuk hem lojistik hem diğer haberleşme alanlarında tüm hizmetleri yapmaktadır” dedi.

  • Zabıta teşkilatı 192. yılını kutluyor

    Düzce Belediyesi Zabıta Müdürü ve personeli Zabıta Teşkilatının kuruluşunun 192’nci yılı dolayısıyla Düzce Belediye Başkanı Dursun Ay’ı makamında ziyaret etti.

    Düzce Belediyesi Zabıta Müdürlüğü, teşkilatının kuruluş yıl dönümü dolayısıyla bir dizi etkinlik düzenledi. Zabıta Müdürü Mehmet Ali Kahraman ve zabıta personeli ilk olarak Düzce Belediye Başkanı Dursun Ay’ı makamında ziyaret etti. Başkan Yardımcısı Elif Sezer Cebar’ın da bulunduğu ziyarette konuşan Başkan Ay vatandaşı ikna etmenin önemi ve yasaların tanıdığı yetki kapsamında görevlerin icra edilmesine vurgu yaparak “Zabıta teşkilatımızın kuruluş yıl dönümü nedeniyle hepinizi kutluyor, tebrik ediyorum. Biliyorsunuz belediyenin vatandaşla temas ettiği nokta zabıtalarımızdır. Zabıtamızdan benim beklentim, isteğim şudur; vatandaşa eşit davranmanız. Kesinlikle hiç kimseyi kayırmak yok, herkese eşit muamele yapacaksınız. Bazı insanlarımızı korurken bazılarının haklarını çiğneyebiliriz. O yüzden tamamen yasaların bize verdiği yetkiye dayanarak vatandaşımızla iyi geçinerek onları hor görmeden, kaldırım işgaline müdahale etmeliyiz. Bu konularda vatandaşları bilgilendirerek işimizi yapmamız gerekiyor. Ayrıca gürültü kirliliği gibi bir durum var. Geç saatlere kadar müzik sesi olan yerler var. Şehirdeki bütün konulara zaten hakimsiniz. Bu çerçevede huzuru ve şehir güvenliğini sağlayacağınıza inanıyorum. Zaten bugüne kadar yaptığınız çalışmalarınızdan memnunum. Mesela kaldırıma araç park edilmesi konusunda asla taviz vermemenizi istiyorum. Vatandaş memnuniyeti bizim için en önemli unsurdur. Bunu unutmayalım. Bu vesile ile kuruluş yıl dönümünüzü bir kez daha tebrik ediyorum” dedi.

    Zabıta Teşkilatının tarihi ve haftası hakkında bilgi veren Zabıta Müdürü Kahraman da yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi: “Osmanlı döneminde Zabıta teşkilatı İhtisap Nazırı olarak geçiyor, daha sonra 4 Eylül 1826’dan sonra Zabıta memurluğu olarak anılıyor. İhtisap Nazırı o zaman Zabıta müdürü, İhtisap Neferi de Zabıta memuru olarak düzenlenmiş. Bu yıl da Allah izin verirse 192. Kuruluş yıldönümünü idrak ediyoruz. Zabıta aslında yokluğunda belli olan bir teşkilat, şehrin huzuru, sağlığı, ulaşımı, vatandaşlara yardımı her şeyiyle ilgilenen görünür, görünmez her şeye müdahale eden ama çok gözle görünmeyen bir teşkilattır. Biz arkadaşlarımızla Düzce’de elimizden geldiği kadar insanların rahat ve huzurlu yaşaması için ortaya çıkan aksaklıklara anında müdahale ediyoruz, şikayetleri gidermeye çalışıyoruz. Bunda siz değerli başkanımızın ve başkan yardımcımızın çok desteği var. Yapılan işte başarı bu şekilde sağlanır zaten. Biz sizlere çok teşekkür ediyoruz.”

    Zabıta Müdürlüğü ziyaretin ardından Başkan Yardımcıları Miktat Çelebioğlu, Özgür Sağlam ve belediye çalışanları ile şehir merkezinde gezerek esnaf ve vatandaşlara karanfil dağıttı.

  • Selena Global Türkiye’deki 10’uncu yılını kutluyor

    Türkiye’de 10’uncu yılını kutlayan yapı kimyasalları markası Selena’nın Türkiye Genel Müdürü Hanefi Küçük, Selena’nın Türkiye pazarında ve yurtdışında payını artıracaklarını söyledi.

    Selena Global’in yapı kimyasalları alanında 26 yıldır faaliyet gösteren Polonya menşeili küresel bir firma olduğunu ifade eden Selena Türkiye Genel Müdürü Hanefi Küçük, Selena Grup olarak 4 kıtada üretim faaliyetini sürdürdüklerini ve Selena çatısı altında 30 firma bulunduğunu kaydetti.

    Poliüretan köpük üretiminde dünyada ilk üçte

    Poliüretan köpük üretiminde dünyanın en büyük 3 köpük üreticisinden biri olduğunu belirten Hanefi Küçük, Selena’nın tüm dünya genelinde bin 800’den fazla çalışanı bulunduğunu belirtti.

    Selena Global’in 2008 yılında Türkiye’nin ilk poliüretan köpük firmasını satın alarak Türkiye pazarına girdiğini ifade eden Küçük, Bolu Organize Sanayi’de yer alan 5 bin metrekare kapalı toplam 10 bin metrekarelik alanda poliüretan köpük, silikon, mastik ve yapıştırıcılar başta olmak üzere birçok ürün gamıyla faaliyetini sürdürdüklerini belirtti.

    Selena olarak yapı sektöründe temelden çatıya birçok farklı ihtiyaca cevap verdiklerini belirten Hanefi Küçük, Türkiye pazarında hizmet verdikleri başlıca markaları şu şekilde açıkladı: “Lider şemsiye markamız Tytan’ın yanı sıra, güneş ışınını yansıtma özelliği sayesinde yüzey sıcaklığını düşürebilen çatı yalıtım kaplaması Cool-R, temel yalıtımı sağlayan Tack-R, Quilosa ve Artelit gibi pazarlarında önemli bir konumda bulunan markalarımız bulunmaktadır. Beraberinde Türkiye poliüretan köpük pazarının ilk yerli üretilen markası olan Polyfix ve aynı zamanda ekonomik ürün grubuna yönelik Hauser markamızla faaliyette bulunduğumuz sektörde önemli bir pazar payına sahibiz”.

    “Türkiye ve yurtdışında pazar payını artıracağız”

    Yapı kimyasallarında sektöre her yıl birçok yenilikçi ürün sunduklarını belirten Küçük, Türkiye pazarında ve yurtdışında payını artıracaklarını söyleyerek, “Foam Adhesive-Köpük Yapıştırıcısı (FOAD) ürünlerimiz geleneksel yapıştırma harçlarına alternatif oluşturan inovatif ürünlerdir. Selena Global laboratuvarlarında geliştirilen FOAD grubundaki ürünler geleneksel çimento esaslı ürünlere göre tozutmadan, tertemiz çalışma imkanı sağlayan, taşıma ve stoklaması son derece kolay, uygulama kolaylığı getiren, hızı arttıran, dolayısıyla yüksek verimlilik ve düşük maliyet sağlayan muazzam ürünlerdir. Ayrıca teknik anlamda birbirinden farklı özellikte ihtiyaçları karşılayan yapıştırıcı ürünlerimizle mobilya, iç dekorasyon, ve fabrika üretimi ürünlerinde tercih edilmekteyiz. Pazarda önemli paya sahibi olduğumuz tek komponentli PU köpükler, silikon ve mastik ürünlerinde de ürün gamımızı çeşitlendirerek pazar payımızı hem Türkiye hem de ihraç pazarlarda artırmayı hedefliyoruz”.

    “Konjonktürel gelişmeler Türkiye’nin büyüme potansiyelini etkilemeyecektir”

    Selena Global için Türkiye’nin çok çok önemli bir yere sahip olduğunu ve Türkiye’deki 10 yılını kutladıklarını belirten Selena Türkiye Genel Müdürü Hanefi Küçük, her türlü şarta rağmen Türkiye’nin büyüme potansiyelini koruduğunu kaydederek, “Türkiye’de faaliyete başladığımız 2008 yılından bu yana insan kaynağımız başta olmak üzere, üretim tesisi ve teknolojilerine sürekli yatırım yapmaktayız. Türkiye Selena’nın öncelikli pazarlarından bir tanesi ve yatırım planları içerisinde önemli bir yeri var. Türkiye’nin hem kendi yüksek potansiyeli hem de geniş bir ihracat pazarına yakınlığı düşünülürse, Selena Türkiye’nin grup içerisindeki önemi daha da artmaya devam edecektir. Yapı sektörünün Türkiye ekonomisindeki ağırlığı ve önemi hepimizin malumu. Çok çeşitli alt sektörleriyle önemli bir istihdam kaynağı. Türkiye büyük bir pazar olmasının yanı sıra kentsel dönüşüm, deprem, sürdürülebilir yapılara olan artan talep gibi gelişmelerle cazibesini arttırmaktadır. Profesyonellerin ve tüketicilerin her geçen gün artan bilinç seviyesi bizim gibi firmaların yeniliğe ve teknolojiye sürekli yatırım yapmasını zorunluk kılıyor. Konjonktürel gelişmeler Türkiye’nin orta ve uzun vadedeki yüksek büyüme potansiyelini etkilemeyecektir. Biz de Selena Türkiye olarak bu bilinçle iş planı ve yatırım programlarımızı şekillendiriyoruz”.

  • İnoksan Çağrı Merkezi, üçüncü yılını kutluyor

    Endüstriyel mutfak sektöründe ilklere imza atan İnoksan, üç yıl önce hayata geçirdiği profesyonel çağrı merkezi projesiyle müşteri memnuniyetini üst seviyede tutmaya devam ediyor.

    Endüstriyel mutfak sektöründe yeniliklerin öncüsü İnoksan, üçüncü yaşına giren Çağrı Merkezi’nde profesyonel düzeyde verdiği satış sonrası hizmet desteğinin kalitesi ile fark oluşturmaya devam ediyor. Sunduğu çözümlerle sektörün çıtasını daha da yukarıya taşıyan İnoksan Çağrı Merkezi’nde ayda ortalama 4 bin çağrı yanıtlanıyor. Ağustos 2015’de kurulan profesyonel çağrı merkezi sayesinde İnoksan, müşterileri ile arasındaki iletişimi, tek bir merkezden, düzenli ve sürekli bir şekilde yürütüyor.

    Kurulduğu günden bu yana 64 bin 345 çağrı yanıtlayan İnoksan Çağrı Merkezi, tek bir telefon ile satış, satış sonrası servis desteği, ürün bilgisi, lojistik ve ilgili tüm konularda destek veriyor. İnoksan, müşteri memnuniyetini üst seviyede tutmak adına çağrı merkezi projesini her geçen gün geliştiriyor.

    2018’de hedef 37 bin çağrı

    En yoğun çağrı alınan saatlerin 10.00-12.00 ve 14.00-15.00 olarak belirtildiği İnoksan’ın profesyonel çağrı merkezi ekibi 2018 yılında toplam 37 bin çağrı cevaplamayı hedefliyor. Yurtdışından erişimin de açık olduğu İnoksan Çağrı Merkezi’ne yurtiçi ve yurtdışından haftanın 7 günü boyunca 08.00 – 20.00 saatleri arasında ulaşabilmek mümkün.