Etiket: kullanıcı

  • Paycell’in aktif kullanıcı sayısı 4,5 milyonu aştı

    Paycell’in aktif kullanıcı sayısı 4,5 milyonu aştı

    Turkcell Genel Müdürü Murat Erkan, dijital ödeme platformu Paycell’in aktif kullanıcı sayısının 4,5 milyonu geçtiğini açıkladı.

    Turkcell’in dijital ödeme platformu Paycell, 2020 yılının ilk 9 ayında aktif kullanıcı sayısını 4.6 milyona çıkardı. 3. çeyrek sonunda Paycell’deki işlem hacminin 2.2 milyar TL’yi bulduğunu belirten Turkcell Genel Müdürü Murat Erkan, “Dijital ödeme alışkanlıkları pandemi dönemiyle birlikte daha fazla arttı. Paycell bu dönemde grup dışı gelir büyümesi yıllık bazda yüzde 85’lik büyüme yaşarken üye işyeri sayısı 11 bine ulaştı” dedi. Erkan, bu büyümede üye iş yerlerine maliyet ve verimlilik açısından avantaj sağlayan, mevzuatlara uygun ve Gelir İdaresi Başkanlığı’na başvuruda bulunan ilk Android POS cihazı Paycell Android POS’un da etkisi olduğunun altını çizdi.

  • iyzico son kullanıcı dostu yeni uygulamasıyla e-ticaret pazarını büyütecek

    iyzico online alışverişin özellikle sipariş sonrasındaki süreci tüketiciler için daha kolay, yönetilebilir ve güvenli hale getirecek yeni mobil uygulamasını iyzievent 2018’de tanıttı. Şirket, son kullanıcılara özel geliştirdiği yeni mobil uygulaması ile alışveriş yönetimi, kargo takibi, 7/24 canlı destek özellikleriyle internetten alışverişi endişelerini ortadan kaldıracak.

    Türkiye’nin önemli finansal teknoloji şirketlerinden iyzico, yeni mobil uygulaması ile son kullanıcıyı internetten alışverişin risklerine karşı koruma altına alacak. 5 milyar TL’lik işlem hacmi ile Türkiye’de e-ticaretin önemli oyuncularından biri olan ve ağırlıklı olarak KOBİ’lere hizmet veren şirket, artık sunduğu çözümlere son kullanıcıyı da dahil ediyor. Şirket, online alışverişin özellikle sipariş sonrasındaki süreci tüketiciler için daha kolay, yönetilebilir ve güvenli hale getirecek yeni mobil uygulamasını iyzievent 2018’de tanıttı.

    iyzievent’te konuşan iyzico Kurucu Ortağı ve CEO’su Barbaros Özbuğutu, “Geçen yıl iyzico Korumalı Alışveriş ile dönüşümümüzün sinyallerini vermiştik. İnternetten alışverişi yüzde 100 güvenli hale getirmek için çalıştık. iyzico Korumalı Alışveriş, hem internetten satış yapanların hem de alışveriş yapanların güvenli, sorunsuz bir süreç yaşamasını mümkün kılıyor. KOBİ’lerin dijitalleşmesi için ürettiğimiz çözümleri, artık internetten alışveriş yapan herkesin güvenli ve konforlu bir deneyim yaşaması için de geliştirmeye devam edeceğiz. Finansal hizmetleri herkes için ulaşılabilir hale getirme misyonumuzda önemli bir adım olduğuna inanıyoruz” dedi.

    Son kullanıcıya özel dijital asistan

    iyzico’nun internetten alışverişlerinde asistan görevi gören mobil uygulaması, yaşanan güven sorunlarını ortadan kaldırarak e-ticaret pastasını büyütmeyi amaçlıyor. Uygulamayı kullanan tüketicilerin iyzico Korumalı Alışveriş hizmetinden de yararlanarak 7/24 canlı destek alabileceğini ifade eden Özbuğutu sözlerini şöyle sürdürdü: “Nihai kullanıcılar 17 bin web sitesinden yaptıkları alışverişi yönetebilecek. Mobil uygulamayla beraber, KOBİ’lerden sonra son kullanıcıların da dijitalleşmesini hızlandıracağız, online alışveriş deneyimini iyileştirirken Türkiye’de internetin GSYİH’sını artırmaya devam edeceğiz”.

    Yapılan bilgilendirmede; yeni iyzico mobil uygulaması ile kullanıcılar, iyzico üyesi web sitelerinden yaptıkları alışverişlerle ilgili 7/24 canlı destek alabilecek. Mobil kullanıcılar tek tıkla alışveriş deneyimi için kredi kartlarını kaydetmenin yanı sıra, alışveriş sonrasında kargo takibini de uygulama üzerinden yapabilecek.

    Yeni mobil uygulamayı karınca tasviriyle canlandırdıkları ’Zihni’ isimli maskotla ile ön plana çıkardıklarını belirten Özbuğutu; “Yeni uygulamamızı ve bu yeni dönemi, yeni logomuz, yeni maskotumuz ve yeni sloganımız ’iyzico-işinize gelir’ ile karşılıyoruz. Türkiye genelinde, KOBİ’leri, genç girişimcileri, kadın girişimcileri ekonomiye kazandıran çok etkili bir ekosistem kurmanın gururunu yaşıyoruz” diye konuştu.

    5 yılda 1 milyar dolarlık e-ihracat hedefi

    29 bin kurumsal üye işyeri ve yılda 25 milyon alışverişe olanak sağladıklarından bahseden Özbuğutu iyzico’nun bölge ekonomisine destek sağladığını anlattı: “Türkiye genelinde e-ihracat yapan tüm şirketlerin menzil ortalaması 3 bin 355 km iken yüzde 58’lik bir artış oluşturarak bu menzili 5 bin 292 km’ye çıkardık. Son iki yıl içerisinde iyzico üye işyerlerinin yıllık satışı ortalama 3,5 kat arttı. 5 yıl içerisinde tam 1 milyar dolarlık bir e- ihracat hacmine ulaşabileceğimizi öngörüyoruz”.

  • BiP’in kullanıcı sayısı yüzde 70 arttı

    Turkcell’in iletişimi dijitalleştiren uygulaması BiP, son bir yılda kullanıcı sayısını yüzde 70 artırdığını açıkladı.

    Turkcell’in iletişim ve yaşam platformu BiP, kullanıcı sayısını bir yılda yüzde 70 artırdığını duyurdu. Yapılan açıklamada; uygulama, sadece Türkiye’de değil, Afrika’dan Antarktika’ya kadar tüm dünyada 25 milyondan fazla kullanıcıyı buluşturuyor.

    Türkiye’den çıkan yerli teknolojilerin yakaladığı başarının gurur verici olduğunu vurgulayan Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioğlu, “BiP, yalnızca Türkiye’deki yasal mevzuat ve regülasyonlara değil, Avrupa Birliği tarafından konulmuş veri güvenliği kanunlarına da uyumlu olarak hizmet veriyor. Tüm verisi Türkiye’deki veri merkezlerinde tutulan BiP, Türkiye’nin doğrudan milli güvenliğini ilgilendiren veri güvenliği meselesinde de en üst düzey güvenceyi sunuyor.

    Ayrıca BiP’i Hollanda merkezli yüzde 100 Turkcell iştiraki olan Lifecell Ventures Coöperatief U.A şirketimiz üzerinden sunarak, bu uygulamanın Avrupa Birliği’nin fikri mülkiyet haklarına uygun olarak dünyaya yayılmasını sağlıyoruz. Rakiplerinden uzun süre önce hayata geçirdiği keşfet ile yüzlerce servise kolay erişim, grup görüntülü görüşme, anlık karşılıklı takip etme, Avrupa’da ve Orta Doğu’da ilk kez BiP’ten cebe para gönderme ve iki numarayı tek telefonda BiP üzerinde kullanma gibi birçok özelliğiyle global ölçekte bir platforma dönüşmüş durumda. Halen benzerlerinde bulunmayan iki numara, para transferi gibi birçok hizmeti sunan BiP’te birçok kamu ve belediye hizmetleri de bulunuyor. Ülkesi için tüm dünyada çalışan bir marka olarak, yalnızca Türkiye’deki değil tüm dünyaya çağrıda bulunuyor ve BiP’i kullanmaya davet ediyoruz” dedi.

    Ayrıca yapılan bilgilendirmede; keşfet bölümünde yer alan 170’den fazla servis ile bir yaşam platformuna dönen BiP ile günlük birçok ihtiyaç tek bir platform üzerinden karşılanabiliyor. Zengin oyun içerikleri ile spordan magazine birçok içeriğin anlık olarak kullanıcılara sunulduğu ve farklı yarışmalar ile kullanıcılarının keyif ve heyecanlı vakit geçirmesini sağlayan uygulama ile Tarım ve Orman Bakanlığı, Devlet Malzeme Ofisi, e-Devlet Kapısı, İstanbul Büyükşehir Belediyesi Beyaz Masa, Keçiören ve Bodrum Belediyesi gibi kamu kurumlarına da ulaşılabiliyor.

  • TV+’ta kullanıcı sayısı 2,5 milyona ulaştı

    Dijital televizyon platformu TV+’ın kullanım oranı 24 Haziran Seçim akşamı ve Dünya Kupası maçları ile 3’e katlandığı açıklandı. Dünya Kupası maçlarını en fazla Kayseri, Ankara ve Gaziantep izledi.

    Turkcell’in televizyon platformu TV+’ın kullanıcı sayısının 2.5 milyona ulaştığı bildirildi. Yapılan açıklamada; Dünya Kupası maçları ve 24 Haziran seçim gecesinde izlenme rakamları 3’e katlanarak bugüne kadarki en yüksek kullanım oranın elde ederken, mobil uygulamada en fazla Kayseri, Ankara ve Gaziantep’te izlendi.

    Almanya’ya açılıyor

    Turkcell Dijital Servisler ve Çözümlerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ayşem Ertopuz, “Turkcell olarak son 10 yılın en yüksek büyüme oranlarını yakalamaya devam ediyoruz. Bu rekor büyümede, iş modelimizde data ve dijital servislerin ağırlıklı olarak gelişmesinin büyük rolü var. Son iki yıldır bu kapsamda, yatırımlarımızda data ve dijital servisler alanına yoğunlaştık. Müşterilerimizin bir gününün bin 440 dakikasına değer katan dijital servis portföyümüzü geliştiriyoruz. TV+, BiP, fizy, Dergilik, Yaani, Lifebox ve UpCall ile toplumun her kesimine ulaşıyor, bin 440 dakikaya değer katıyoruz. Artık dijital ihracat dönemini başlatarak, ürünlerimizi dünyadaki bütün operatör kullanıcılarına açtık. TV+, çok yakında Almanya’da da hizmete başlıyor. Gurbetçiler Türkiye’de olduğu gibi en sevilen içerikleri TV+’tan izleyebilecek” dedi.

    Turkcell Dijital Medya ve Eğlence Servisleri Direktörü Barış Zavaroğlu, “TV+ ile Bomontiada’da 2 yıldır ücretsiz film gösterimleri yapıyoruz. Amacımız film severleri yaz aylarında açık havada film dünyasıyla buluşturmak. Geçen yıl yaz boyunca her çarşamba yaptığımız gösterimlerle 30 bin kişi etkinliğimizi ziyaret etti, dijital mecralardan ise 1.5 milyon kişiye ulaştık. TV+ farkıyla, bu imkanları oluşturmak önceliğimizde, kullanıcılarımız neredeyse orada olacağımız projelerde yer almaya devam edeceğiz. Yaz boyunca devam edecek film gösterimlerine katılım ücretsiz, bunun için sadece Bomontiada’ya gelip etkinlik öncesi isim yazdırmanız yeterli” diye konuştu.

    Uygulama ile ilgili şu veriler kaydedildi:

    “2.5 milyon kullanıcıya ulaşan TV+, mobilde en çok takip edilen televizyon platformu oldu.

    Mobilde kullanıcılar günde 63 dakika TV+ seyrediyor.

    Türkiye gündemi TV+’tan takip ediliyor. TV+ 24 Haziran Seçim akşamı, bugüne kadar ki en yüksek kullanım rakamına ulaştı.

    Bugün kullanıcılarımız TV+’ta 1 saat mobil uygulamadan, 8 saat evlerinde kutu üzerinden zaman geçiriyor”.

  • Bursa’da Bylock kullanıcı 9 kişi adliyeye sevk edildi

    Bursa’da yürütülen FETÖ/PDY soruşturmaları kapsamında örgütün haberleşme programı Bylock kullandıkları tespit edilen 1’i kadın 9 kişi adliyeye sevk edildi.

    Bursa Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından yürütülen Fetullahçı Terör Örgütü Paralel Devlet Yapılanması soruşturmaları kapsamında örgütün haberleşme programı olan Bylock kullandıkları ve Bank Asya’da hesap açarak örgüte finansal destek sağladıkları tespit edilen 9 kişi, İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından yapılan operasyonla gözaltına alındı. Emniyetteki işlemlerinin ardından sağlık kontrolünden geçirilen 1’i kadın 9 kişi adliyeye sevk edildi.