Etiket: Kolejinde

  • Doğa Koleji’nde yüzde 100’e varan burs imkanı

    Doğa Koleji’nde yüzde 100’e varan burs imkanı

    Adıyaman Doğa Koleji Kurucu Müdürü Orhan Ekinci, LGS’de başarılı olan öğrencilere yüzde 100’e varan burs imkanı sağladıklarını açıkladı.

    Orhan Ekinci, Liselere Geçiş Sınavı (LGS) sonuçlarının açıklanmasının ardından tercih sürecinin başladığını, Adıyaman’da da yaklaşık 16 bin öğrencinin girdiği söyledi.

    LGS’de aldıkları puan ile toplam 10 lise tercih hakkı bulunan öğrenciler için Adıyaman Doğa Koleji Ortaokul Rehberlik biriminin tercih sürecinde öğrencilere tavsiyelerde bulunduğuna dikkat çeken Ekinci, “Aileler, çocukları için Adıyaman Doğa Kolejini arayarak, yeni dönem eğitim bursuna yönelik bilgi alabilir. İTÜ ETA Vakfı Doğa Koleji, LGS’de başarılı olan öğrencilere yüzde 100’e varan burs desteği verecektir. Adıyaman Doğa Koleji burs desteğiyle öğrencileri ödüllendirecek, başarılı öğrencilere yüzdelik dilimlerine göre eğitim ve kitap bursu da verilecektir. Doğa Koleji öğrencileri, 2020-2021 eğitim-öğretim döneminde İTÜ’nün yüksek öğretimdeki bilgi ve tecrübelerinden yararlanma fırsatı da bulacak.

    Proje modelli lise eğitimiyle öğrencilere 21. yüzyılın gerektirdiği yeterlilikleri kazandırmak hedefleniyor. Amaç, öğrencileri araştırma, inceleme, problem çözme, iletişim, fen okur yazarlığı, teknoloji okur yazarlığı, eleştirel ve üretken düşünme, iş birliği yapabilme becerileriyle donatmak. İfade yeteneği güçlü, sosyal, yenilikçi ve teknolojiyle barışık girişimciler yetiştirmeyi amaçlayan t-MBA( Teenager MBA ) eğitim programıyla, 10 farklı işletme yüksek lisans dersini lise düzeyine uyarlıyor. t-MBA eğitim modeli 9,10 ve 11. sınıflarda uygulanıyor. Liseye Geçiş Sınavı 2020’de başarı gösteren öğrenciler ve velileri, kolejin çağrı merkezi hattıyla veya doğrudan kampüslerle irtibata geçerek yeni dönem eğitim bursu oranları hakkında bilgi alabilir” açıklamasında bulundu.

  • Düzce Bahçeşehir Kolejinde tüm hazırlıklar tamam

    Düzce Bahçeşehir Kolejinde tüm hazırlıklar tamam

    DÜZCE(İHA) – Hafta sonu yapılacak olan LGS sınavı öncesinde Düzce Bahçeşehir Koleji Kampüsünde Korona virüs salgını ile mücadele kapsamında tüm hazırlıklar tamamlandı.

    Hafta sonu ülke genelinde binlerce öğrencinin gireceği Liselere Geçiş Sınavı(LGS) öncesinde okullarda korona virüs salgını ile ilgili düzenlemeler yapıldı. Düzce’de eğitim öğretim çalışmalarını salgında da durdurmayan Düzce Bahçeşehir Koleji de okulda korona virüs ile ilgili tüm hazırlıklarını tamamladı. Okul içerisinde sosyal mesafe alanları oluşturuldu. Tüm sınıfların girişine el dezenfektanları yerleştirilirken, sıralarda sosyal mesafe kuralına uygun yerleştirildi. Okula girişlerde de sosyal mesafe alanları oluşturulurken, okula girecek herkesin ateşleri ölçülecek.

  • Bilge Kolejinde bilim seferberliği

    Bilge Kolejinde bilim seferberliği

    Erzurum’da kurulduğu günden bugüne kadar Eğitim faaliyetlerinde bilimi öncü kılan Özel Bilge Koleji 2204-A Lise öğrencileri Araştırma Projeleri ve 2204-B Ortaokul Öğrenciler Araştırma Projeleri yarışmasına katılmak amacıyla danışman öğretmenler eşliğinde büyük bir çalışmayla hazırlanan Araştırma projelerini göndermenin gururunu yaşıyor.

    TÜBİTAK 2204-A Lise Öğrencileri Araştırma Projeleri yarışmasında Erzurum ili Okullara göre proje sayılarında Özel Bilge Koleji birinci olurken İbrahim Hakkın Fen Lisesi ikinci oldu.

    TÜBİTAK tarafından düzenlenen proje yarışmalarında gösterilen başarıyla ilgili konuşan Özel Bilge Koleji Kurucu Müdürü Abdullah Samancı yaptığı açıklamada “Geleceğin Eğitiminin Projeye dayalı olduğunun bilincindeyiz. Kurum olarak Okulumuzda proje hazırlama dersleri veriyor ve Ortaokuldan itibaren öğrencilerimizi bilimsel Eğitime hazırlıyoruz. Okulumuzda yer alan bütün Öğrenciler Öğretmenlerimizin danışmanlığında proje faaliyetlerine katılıyor” dedi.

    Özel Bilge Koleji, 2020 Ortaöğretim TÜBİTAK Proje yarışmalarında, Erzurum’da ve on ilin yer aldığı kendi bölgesinde en fazla proje üreten okul olarak birinci olurken, Türkiye’de ise en fazla bilim projesi üreten 16. okul oldu.

    Son yıllarda TÜBİTAK Araştırma projesi yarışmalarında Türkiye çapında başarılar elde eden Özel Bilge Koleji başarılarına yenilerini eklemek istiyor. Yarışmalara katıldığı ilk sene Ortaokul Öğrencileri Araştırma Projeler Yarışmasında Öğretmen Esra Yıldırım danışmanlığında Asude Samancı ve Elif Azra Uzun tarafından Fizik alanında hazırlanan “Ozonun Kahramanı Ceviz Ağacı” projesi bölge sergisine davet edildi. Bir sonraki sene 30 projeyle yarışmalara katılan Özel Bilge Koleji Lise Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışmasında Öğretmenler Melis Atalay ve Zeynep Baysal ‘ın danışmanlığında Zeynep Tunç ‘un hazırladığı “Erzurum’da Yemek Kültürü” projesi ile bölge sergisine davet edildi.

    Geçtiğimiz yıl ise toplamda 76 projeyle başvuran Özel Bilge Koleji proje yarışmalarına Türkiye çapında damgasını vurdu. Lise Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışmalarında Edebiyat alanında Öğretmen Mustafa Parlak ‘ın danışmanlığında Nursefa Kocaman ve Sevhanur Nalbulan tarafından hazırlanan “Tabuları Yıkıyoruz” projesi Fizik alanında Öğretmen Burhan Çetin’in danışmanlığında Onur Tanrıver ve Abdulkadir Modoğlu tarafından hazırlanan “Strafor Yerine Isıcam ile Enerji Performansı “projesi ve Coğrafya alanında Öğretmen Elif Aydoğan danışmanlığında Emir Akal ile Yiğit Saatçioğlu tarafından hazırlanan “Erzurum Tabyalarının Jeostratejik Analizi” projesi bölge sergisine davet edildi.

    Yine geçtiğimiz yıl Orataokul Öğrencileri Araştırma Projeleri yarışmasında Tarih alanında Öğretmen Ayşegül Acar danışmanlığında Zeynep Serra Kahvecive Ceren Temiz tarafından hazırlanan “Padişahları Bul Meslekleriyle Eşleştir “projesi değerler Eğitimi alanında Öğretmen Yasemin Perdakçıoğlu danışmanlığında Gül Köşklü tarafından hazırlanan “Kartını Seç,Şarkını Söyle “ projesi ve yine değerler Eğitimi alanında Öğretmen Yasemin Perdakçıoğlu danışmanlığında Zübeyir Karataş tarafından hazırlanan “Ritim Kardesim”projesi bölge sergisine davet edildi.

    Bilge Koleji çok büyük bir başarıya imza atarak geçen sene hazırladığı “Erzurum Tabyalarının Jeostratejik Analizi “projesi bölge Finalini de geçerek Türkiye Finallerine davet edildi.

    Proje yarışmalarının tecrübeli ismi Özel Bilge Koleji bu yıl da Ortaokul ve Lise yarışmalarına toplam 86 projeyle katılım sağlayacak.

  • Özel Bilge Koleji’nde YKS provası

    Özel Bilge Koleji’nde YKS provası

    Özel Bilge Koleji 2019 YKS için sayılı günler kala sınav provası gerçekleşti.

    Türkiye’nin eğitim sürecini yakından takip eden ve işlevsel bir eğitim programı takip eden Özel Bilge Koleji, 9 ve 10. sınıfta verdiği yabancı dil ve proje ağırlıklı eğitimi 11 ve 12 sınıfta sınav odaklı eğitimiyle taçlandırıyor. Özel Bilge Koleji Öğrencilerinin ek bir sürece ihtiyaç duymaması adına, eğitim sürecini etüt ve birebir ders imkânı ile destekleniyor.

    Okul Kurucu Müdürü Abdullah Samancı; “Gerek kurum içi gerek Türkiye geneli denemeler ile zorlu maratonun sonundaki YKS sınavına en iyi şekilde hazırlamanın gayreti içindeyiz, bu bağlamda öğrencilerin gerçek sınava yakın bir psikolojiyi yaşamaları, yaklaşan YKS sürecinde heyecanlarını yenebilmeleri adına kurum kurucu müdürümüz ve öğretmenlerimizin nezaretinde öğrencilerimiz Atatürk Üniversitesi amfilerinde deneme sınavına tabi tutulmuştur” dedi.

    ÖSYM tarafından düzenlenen sınav kurallarının aynen uygulandığı prova sınavının öğrencilerin yoğun katılımıyla gerçekleştirildiğini kaydeden Samancı, “Öğrencilerimizin heyecanlı halleri gözlerden kaçmamış ve yaptığımız sınavın ne denli amaca hizmet eder şekilde olduğu ispatlanmıştır. Özel Bilge Koleji ailesi olarak gerek akademik gerek de mental olarak sınav kaygısını derinden yaşayan öğrencilerimizin her an yanında olmaya devam edeceğiz” diye konuştu.

  • Anaokulu öğretmenleri Tekden Koleji’nde

    Kayseri’de bulunan anaokullarındaki öğretmenler, Tekden Koleji tarafından düzenlenen ‘Öğretmen Gelişim Programı’na katıldı.

    Programın açılış konuşmasını yapan Tekden Eğitim Kurumları İcra Kurulu Başkanı Hüseyin Akar, “Biz sadece kendi kurumumuzda değil, diğer kurumlarda da eğitimi öncü kılmak gayemiz olursa bunun için farklı adımlar atmak ve eğilime geçmek gerekiyor. Bizimde amacımız buydu. Öğrenen okulu ve öğrenen öğretmeni ‘Etkin öğretmen haline getirmek nasıl olmalı?’ diye aklımıza bir soru geldi. Bizde eğitim kurumu olarak bu zamana kadar birçok faaliyetlerde bulunduk ama eğitimin en ana unsurlarından olan ana okullarındaki arkadaşlarımıza fayda sağlamak için bu programı düzenledik” ifadelerini kullandı.

    Öğretmenler programın ardından atölye çalışmalarını inceledi.