Etiket: Koleji

  • Bahçeşehir Koleji Bölüm Başkanları TYT sorularını yorumladı

    Bahçeşehir Koleji Bölüm Başkanları TYT sorularını yorumladı

    Yükseköğretim Kurumları Sınavı’nın (YKS) ilk oturumu olan Temel Yeterlilik Testi (TYT) bugün tamamlandı.

    Matematik ve Türkçe testlerine ilişkin sorularda üst düzey düşünme becerilerini ölçen soru yapılarının bu sene de kullanıldığı görüldü. TYT 2020’de bu derslerde günlük hayatla bağlantılı konulardan oluşmuş bir sınav hazırlanırken, analiz yapma, akıl yürütme, yorum yapma gibi üst düzey düşünme becerileri gerektiren sorularla karşılaşıldı. Sosyal Bilimler ve Fen Bilimleri testlerinde ise temel bilgi ve becerileri ölçen sorular yer aldı.

    Bu sene TYT oturum süresinin 30 dakika uzatılmış olması da öğrencilerin tüm soruları görebilmesi adına avantaj sağladı.

    “Türkçe’de dil bilgisi soruları kavrama düzeyinde, paragraf soruları ise üst düzey düşünme becerilerini ölçen sorulardan oluştu”

    Türk Dili ve Edebiyatı Bölüm Başkanı Tuğba Aktaş, “Türkçe testinin bütününe baktığımızda dil bilgisi sorularının kavrama düzeyinde, paragraf sorularının ise üst düzey düşünme becerilerini ölçen uygulama ve analiz düzeylerindeki sorulardan oluştuğu görülmüştür.

    2019 TYT’de 12 adet olan dil bilgisi soruları, 2020 TYT’de 7’ye indirilmiştir. Bu sorulardan yazım ve noktalama; geçen sene olduğu gibi 2 yazım, 2 noktalama konusundan oluşurken geriye kalan 3 dil bilgisi sorusu “karma ek bilgisi, sıfat tamlaması ve cümle ögesi”nden oluşmaktadır. Bu başlıklar Ortaöğretim Programı kazanımlarıyla örtüşmektedir.

    Paragraf sorularında geçen senelerde ağırlıklı olarak günlük hayattan ve tarihten sorular sorulmuşken bu senenin paragraf soruları, “bilimsel bakış açısına, felsefik ve sosyolojik yaklaşımlara dayanan; çoğunluğu soyut kavram ve konulardan oluşan, bu sebeple metin güçlüğü açısından birden fazla kez okuma ihtiyacı gerektiren içerikler”den oluşmaktadır.

    Bununla birlikte YKS sınav sistemiyle tanıştığımız “2 cümle verip bu cümleleri birleştirme” ve “röportaj” şeklinde paragraf tamamlama sorularına bu sınavda hiç yer verilmemiştir.

    Genel itibarıyla soyut ve eleştirel düşünme ile okuma becerileri gelişmiş, günlük hayatında bilimsel metin okuyan gençlerin zamanı daha iyi kullanabileceği bir sınav olduğunu söylemek mümkündür” dedi.

    “Matematik soruları, 9 ve 10. sınıf kazanımlarından sorulmuştur”

    Matematik Bölüm Başkanı Taner Kayış, “Temel Matematik testindeki sorular, üst düzey düşünme becerilerini ölçmeye yönelik hazırlandığı için soruların çözümleri işlem yoğunluğu olarak değil ama anlayabilme açışından zaman sıkıntısı yaşatan sorulardan oluşmaktadır.

    ÖSYM geçen yıllarda olduğu gibi matematik sorularında ezberci mantıktan uzak, tamamıyla okuduğunu anlayıp yorumlayabilen öğrencilerin başarılı olacağı bir sınav hazırlamıştır. Verilen bilgileri doğru yorumlayan öğrenciler, kısa bir işlemle sonuca ulaşmışlardır. Geçen yıllarda yapılan TYT sınavlarında olduğu gibi Temel Matematik testinde soru çözümünde gerekli olan formül, öncülde verilmiştir.

    Matematik soruları, 9 ve 10. sınıf kazanımlarından sorulmuştur. 10. sınıf kazanımlarına ait 4 soru vardır. 9. sınıf kazanımlarından sorulan problem soruları (14 adet) görsellik içermemekle beraber işlem becerisinden çok, okuduğunu doğru anlayıp yorumlama becerisini kullanmaya dönüşmüştür. Diğer sorular ise modelleme ve hikâyeleştirme kurgusuyla hazırlanmıştır. Çok okuyan, muhakeme becerisi yüksek öğrencilerin başarıya ulaşacakları bir sınav olduğunu söylemek mümkündür.

    Sonuç olarak bu sınavda, soru kalıplarını ezberleyip sonuca gitmeye çalışan öğrenciler değil, temel matematik bilgisi olup bu bilgiyi yorumlayabilen öğrenciler başarılı olabilecektir.

    TYT’de çıkan 10 Geometri sorusunun tamamı 9 ve 10.sınıf öğretim programı kapsamında yeni nesil Geometri sorularından oluşmaktadır. Tüm sorularda öğrencinin geometrik düşünme becerilerine sahip olması beklenmiştir. Klasik Geometri soru tarzına alışmış olan öğrencilerin çok zorlanacağı ancak yeni nesil Geometri sorularına aşina olan öğrencilerin rahatlıkla yapabileceği bir sınav olmuştur” ifadelerini kullandı.

    “Fizik soruları günlük hayattan yaşamsal örnekler ile ilişkilendirilerek oluşturulmuş”

    Fizik Bölüm Başkanı Rafet Sayar, “TYT fizik soruları 9 ve 10.sınıf öğretim programına ait olan kazanımları içeren günlük hayattan yaşamsal örnekler ile ilişkilendirilerek oluşturulmuştur. Bu yılki TYT fizik soruları geçen yılın sorularına ve MEB tekrar testlerine benzer olarak hazırlanmıştır. Geçen yıl olduğu gibi bu yıl da sınav da yine matematiksel işlem gerektirmeyen sorular yer almıştır. Sınav soruları, konuya dair muhakeme yapılması amaçlanmış olan hikâyeleştirilmiş yeni nesil soru tiplerini içermektedir. Geçen yıl Fizik testindeki soruların 4 tanesi 9.sınıf konularından sorulmuşken bu yıl 9. sınıf konularından sorulan soru sayısı 2’ye düşürülmüştür. Bununla birlikte 10.sınıf konularından 3 soru sorulmuşken bu yıl 10. sınıf konularından sorulan soru sayısı 5’e çıkarılmıştır. Sınavda kazanım dışı soru bulunmamaktadır.

    Genel olarak öğrencilerin fizik sorularını temel bilgileri yorumlayarak rahatlıkla çözebileceğini söyleyebiliriz” diye konuştu.

    “Kimyada sorular bilgi ve kavrama düzeyinde”

    Kimya Bölüm Başkanı Yasemin Keskin Çinkaya, “Kimya soruları, kısa metinli, açık ve net olması sebebiyle geçen yılın TYT Kimya sorularıyla benzerlik göstermektedir.

    7 adet TYT Kimya sorusunun dört tanesi 9.sınıf, üç tanesi de 10.sınıf kimya kazanımlarını ölçmeye yöneliktir. Sorular MEB kazanımlarına uygundur. Sorular bilgi ve kavrama düzeyindedir. Öğrencilerin çözerken zorluk çekebileceği, çözümü uzun zaman alan, yeni nesil kimya soruları olarak nitelendirilen yoğun matematik işlem becerisi gerektirecek sorulara yer verilmemiştir” dedi.

    “Biyoloji testinde Türkçe-Matematik alanındaki öğrencilerin de çözebileceği nitelikte sorular sorulmuş”

    Biyoloji Bölüm Başkanı Melike Kılıç, “Biyoloji testinde 9. sınıf öğretim programına ait, DNA’nın özellikleri ve canlılardaki işlevleri, bitki ve hayvan hücrelerinin karşılaştırılması, canlıların sınıflandırılması konularından birer soru, 10. sınıf öğretim programına ait, kalıtım, eşeyli üreme ve Türkiye’nin biyoçeşitliliği konularından birer soru sorulmuştur. Sorular Ortaöğretim Programı kazanımlarına uygun olup, net ve anlaşılır özelliktedir. Genel olarak sınava disiplinli bir şekilde hazırlanan her öğrencinin kolaylıkla çözebileceği nitelikte ve bilgiyi ölçen sorulardan oluşan bir test olduğu söylenebilir. Türkçe-Matematik alanındaki öğrencilerin de çözebileceği nitelikte sorular bulunmaktadır. Sınav süresinin uzatılması bu öğrenci grubunun da sorulara zaman ayırabilmesi açısından avantaj sağlamış olabileceği düşünülmektedir” diye konuştu.

    “Tarih soruları, 2019 TYT soru dağılımı ve öğretim programı kazanımlarıyla paralellik gösteriyor”

    Tarih Bölüm Başkanı Kahar Alkan, “Tarih soruları, 2019 TYT soru dağılımı ve öğretim programı kazanımlarıyla paralellik göstermektedir. Sorular yayımlanan benzer sorular ve ÖSYM‘nin soru tarzı doğrultusunda oluşturulmuştur.

    9 ve 10. Sınıf öğretim programına ait iki soru yorum ve çıkarım yapmayı gerektiren uygulama düzeyinde, 11. Sınıf öğretim programından sorulan bir soru bilgi düzeyinde yer almaktadır. 12. Sınıf konularını içeren soruların ayırt etme gücü yüksek olduğundan bu soruları, konulara hâkim olan bunun yanında da çıkarım yapabilen öğrencilerin çözebileceği düşünülmektedir.

    9. Sınıf öğretim programından; İlk ve Orta Çağlarda Türk Dünyası ünitesinden (Uygur Devleti) bir soru, 10. Sınıf öğretim programından; Yerleşme ve Devletleşme Sürecinde Selçuklu Türkiye’si ünitesinden (Anadolu Selçuklu Devleti) bir soru, 11. Sınıf öğretim programından; Devrimler Çağında Değişen Devlet-Toplum İlişkileri ünitesinden (Osmanlıdaki Demokratikleşme Süreci) bir soru, 12.Sınıf öğretim programından; 20. Yüzyıl Başlarında Osmanlı Devleti (Mondros Sonrası Gelişmeler) Millî Mücadele ünitelerinden (Lozan Barış Antlaşması ve Önemi) birer soru gelmiştir.

    Genel anlamda testin bütününe baktığımızda zorluk derecesinin orta düzeyde olduğu söylenebilir” şeklinde konuştu.

    “Düzenli olarak çalışan ve konu tekrarı yapan öğrenciler soruları rahatlıkla çözer”

    Coğrafya Bölüm Başkanı Ümit Soykan, “Coğrafya TYT soruları 9. ve 10. Sınıf öğretim programındaki kazanımlarından hazırlanmış, ünitelere orantılı olarak dağıtılmıştır. 9. Sınıf seviyesinden iki, 10. Sınıf seviyesinden ise üç soruya yer verilmiştir.

    ÖSYM’nin 2020 yılında gerçekleştirilecek TYT ve AYT sınavlarına esas kazanım açıklaması doğrultusunda, konu dağılımına dikkat edildiği öğretim programı dışı soru olmadığı görülmektedir. Soruların kurgusu öğrencilerin daha önceki yıllarda karşılaştıkları soru kurgularıyla benzer özelliktedir. Bazı soruların birden fazla kazanımı ölçecek şekilde hazırlandığı, örneğin karstik göllerle ilgili sorunun hem dış kuvvetler, hem kayaçlar hem de göl çeşitleri konularını irdelediği görülmektedir.

    Sınavın, düzenli olarak çalışan ve konu tekrarı yapan öğrencilerin rahatlıkla çözebileceği, açık net ve anlaşılır, genel olarak orta zorluk düzeyinde sorulardan oluştuğunu söyleyebiliriz” ifadelerini kullandı.

    “Felsefede her üniteden bir soru çıktı”

    Felsefe Bölüm Başkanı Filiz Yıldırım, “Felsefe soruları; 2020 öğretim programı kazanımlarına uygun olarak hazırlanmış olup her üniteden bir soru çıkmıştır.

    5 soru da paragraf sorusu olarak oluşturulmuş fakat okuduğunu anlama dışında paragraf ve seçeneklerin içerisinde felsefi terimlere de (örneğin a priori) yer verilmiştir. 2019 TYT felsefe sorularında paragraf anlaşılmasa bile öğrenciler seçeneklerden yola çıkarak doğru cevaba ulaşılabilmekteydi. 2020 felsefe sorularında çeldiriciler birbirine çok yakın olduğu için öğrencilerin seçenekleri elerken alan bilgilerini de ortaya çıkarmaları gerekmektedir. 2019 TYT sorularında olduğu gibi paragraflar Türkçe dersi paragraf sorularına yaklaştırılmış olup kitap okuyan, okuduğunu anlayabilen, eleştirel düşünebilen öğrencilerin yapabileceği düzeyde sorulardır. Bu da demektir ki TYT Felsefe sorularının doğru çözülebilmesi için öğrencilerin paragrafları dikkatli bir şekilde okumaları, okudukları ile alan bilgilerini sentezlemeleri, çeldiricileri eleyebilmek için çok dikkatli davranmaları gerekmektedir.

    Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersinden muaf olan öğrencilerin çözmesi gereken felsefe soruları da aynı şekilde kazanımlara uygun olarak hazırlanmış hem öğretim programı bilgisine hâkim olma, hem de yorum yapabilme yeteneğini beraberinde getirmektedir” dedi.

  • İnci Koleji LGS başarısında geleneği yine bozmadı

    İnci Koleji LGS başarısında geleneği yine bozmadı

    İnci Koleji Kurucu Temsilcisi Mehmet Postallı, 20 Haziran 2020 tarihinde gerçekleştirilen Milli Eğitim Bakanlığı ( MEB) Liselere Giriş Sınavı’nda (LGS) önemli bir başarı elde ettikleri ve açıklanacak sonuçlarının kendilerini mutlu edeceğini söyledi.

    Pandemi döneminde uzaktan eğitime ve online deneme sınavlarına ara vermeden devam eden İnci Koleji, öğrencilerinin LGS performansından memnun. Öğrencilerinin LGS performansından oldukça memnun olduklarını belirten İnci Koleji Kurucu Temsilcisi Mehmet Postallı, “Her yıl olduğu gibi bu yıl da LGS başarı geleneğimizi devam ettirdik. Bu yıl diğer yıllardan farklı olarak öğrenciler sınava hazırlık döneminde hem Covid-19 virüsü hem de sınav stresi ile mücadele ettiler. İnci Koleji olarak 8. sınıf öğrencilerimizi LGS’ ye yoğun bir çalışma temposu ile hazırladık. Sınav sonrası LGS zümremizle sınav sorularını ve öğrencilerimizin cevaplarını değerlendirdik. Sonuçlar bizi oldukça memnun etti. Resmi sonuçlar duyurulmadan herhangi bir sonuç açıklamamız uygun değil ancak sürpriz sonuçlarımız olduğunu gördük. LGS gurur tablomuzu MEB’in resmi duyurusundan sonra açıklayacağız. Başarılarından ve emeklerinden dolayı LGS zümre öğretmenlerime teşekkür ediyorum” diye konuştu.

  • Yapay zekayla sınava hazırlanan Bahçeşehir Koleji öğrencileri LGS’de rekor kırdı

    Yapay zekayla sınava hazırlanan Bahçeşehir Koleji öğrencileri LGS’de rekor kırdı

    20 Haziran’da yapılan Liseye Geçiş Sınavı’nda (LGS) Bahçeşehir Kolejinden 25 öğrenci tüm sorulara doğru cevap vererek Türkiye genelinde rekor başarıya imza attı. Pandemi nedeniyle Mart ayından bu yana uzaktan eğitim sürecinde sınav hazırlıklarını yürüten öğrenciler, geçen yıla göre 600 bin fazladan adayın dahil olduğu sınava yapay zeka tabanlı kişiye özgü öğrenme platformuyla hazırlandı.

    Bahçeşehir Koleji Genel Müdiresi Özlem Dağ: “Ulusal sınavlara hazırlıkta yeni bir dönem başlıyor olabilir”

    LGS başarılarının uzaktan eğitim süreciyle birlikte gözle görülür şekilde arttığını söyleyen Bahçeşehir Koleji Genel Müdiresi Özlem Dağ,bu başarının arkasında öğrencileri hedeflerine göre yönlendiren yapay zekâ tabanlı kişiye özgü öğrenim platformları Metodbox’un büyük payı olduğunu söyledi. Özlem Dağ sözlerine şöyle devam etti: “Bahçeşehir Koleji olarak Ulusal Sınavlara Tam Hazırlık Sistemi’miz çerçevesinde LGS ve YKS’de her yıl çok başarılı sonuçlar elde ediyoruz. Her yıl hem bireysel hem toplam başarı yüzdemiz yüksek. Kişiye Özgü Öğretim Modeli’mizle öğrencilerin öğrenme hızlarına göre içerik sunuyoruz, çok yönlü gelişimi ve düşünme becerilerini artıran STEM+A eğitimiyle çok yönlü gelişim sağlıyoruz ve sınava yönelik yoğun hazırlık programını içeren Ulusal Sınavlara Tam Hazırlık Sistemleri’mizle öğrencilerimizi ulusal sınavlara tam hazır hale getiriyoruz. İkinci dönem itibarıyla, tüm bu eğitim modellerimizi yapay zekâ ile destekleyen ve iki yıldan bu yana kullandığımız yapay zekâ tabanlı kişiye özgü öğrenim platformumuz Metodbox, öğrencilerimizin ana platformu haline geldi. Geçen yıla göre 600 bin öğrencinin fazladan girdiği bu yılki LGS’de ise öğrencilerimizin rekor bir başarıya imza attığı görüldü. 25 öğrencimizin tüm sorulara doğru cevap verdiği bu yılki LGS bize, yüz yüze eğitimde başarıyı getiren eğitim modellerinin yapay zekâ ile buluşmasının ulusal sınavlara hazırlıkta yeni bir dönemi başlattığını gösteriyor.”

    “Öğrenciye özel sınav hazırlık planı başarıyı getiriyor”

    Bahçeşehir Koleji on bir yıldan bu yana uyguladığı Kişiye Özgü Öğrenim Modeli (KÖM) ile her öğrenciye özel öğrenme stili ve öğrencinin öğrenme hızına göre öğrenme programı belirleniyor. Özlem Dağ, uzaktan eğitim sürecinin akademik başarıyı olumsuz etkileyeceği görüşünün aksine, on bir yıldan beri Bahçeşehir Kolejinde uygulanan KÖM’ün yapay zekâ teknolojisiyle birleştirilmesiyle bu başarının dikkat çekici şekilde arttığını söyledi. Sınavlarda başarıyı getiren bu sistemi yapay zekâ tabanlı Metodbox platformuna aktardıklarını söyleyen Dağ, hedef belirlendikten sonra Metodbox’ta yapay zekâ teknolojisiyle öğrencinin kazanım eksikliklerinin tam zamanlı olarak tespit edildiğini, öğrencinin platformda bulunan binlerce video, destek ve takviye içerikleriyle eksik olduğu kazanımları güçlendirdiğini belirtti.

    “Dijital dünyanın içine doğan çocuklar yapay zekâ ile öğrenirken daha başarılı oluyor”

    Özlem Dağ, Bahçeşehir Uğur Eğitim Kurumları Başkanı Enver Yücel’in on yıl önce öğretim için öğrencilerle bir çatının altında bir araya gelmenin şart olmadığı, internet ve teknolojik olanakların her yerden öğrenme ve iletişim imkânı sunacağı ifadesini hatırlatarak; “Kurucumuzun yıllar önce çizdiği vizyon doğrultusunda çalıştık. Uzaktan eğitim başlamadan iki yıl önce kullanmaya başladığımız bu sistem, dijital dünyanın içine doğan, bu şekilde öğrenen çocukların bu süreçte eğitimin de dijital olabileceğini fark etmelerini sağladı. Bu sayede derslere ve sürece olan ilgileri hep yüksek oldu. Özlem Dağ, uzaktan eğitim sürecinde sınava hazırlanan öğrencilerin kendi öğrenme sorumluluklarını alarak, kendilerine özel çalışma programlarını tespit ettiklerini de anlattı ve bu yıl LGS’de elde edilen rekor başarının önemli bir unsurunun da bu sorumluluk olduğunu vurguladı.Sınav hazırlık sürecindeki 8-12. sınıf öğrencileri için deneme sınavlarının, yüz yüze eğitimde olduğu gibi devam ettiğini söyleyen Dağ, her sene hem LGS hem YKS’de Benzer Soru Kitapçığı yayınladıklarını belirtti. Dağ, sınavlara katılımın uzaktan eğitim sürecinde de ortalama yüzde 90’nın altına hiç düşmediğini vurgulayarak Bahçeşehir Koleji öğrencilerinin LGS başarılarının ayırt edici unsurlarından birinin de uzaktan eğitim sürecinde Psikolojik Danışma ve Rehberlik birimi tarafından gerçekleştirilen psiko-sosyal destek çalışmaları olduğunun altını çizdi.

    “LGS’nin en başarılı öğrencileri Bahçeşehir Koleji Fen ve Teknoloji Liselerini tercih ediyor”

    “Bahçeşehir Kolejinin 2006 yılında kurduğu ve 2020-2021 döneminde Türkiye’de 15 kampüste eğitim verecek Fen ve Teknoloji Liseleri, her yıl LGS’de en yüksek puanı alan öğrencilerin tercih ettiği okulların başında geliyor.” Genel Müdür Özlem Dağ, akademik olarak en başarılı öğrencilerin bu okulları tercih ettiğini, burada uygulanan yenilikçi sistemle başarılı öğrencilerin başarılarının daha da büyüdüğünü ve çok yönlü gelişimle dünyaya açıldıklarını söylüyor. Dağ sözlerine şöyle devam ediyor: “Konuk üniversite hocalarından giriş seviyesinde mühendislik dersleri alan, makale yayınlama düzeyinde İngilizce becerisi edinen, uluslararası ve ulusal matematik ve bilim olimpiyatlarında, TÜBİTAK ve benzeri proje ve yarışmalarında başarılar kazanan, topluma fayda sağlama motivasyonu ile çalışan Bahçeşehir Koleji Fen ve Teknoloji Liseleri öğrencileri, mezun olduklarında Stanford, Massachusetts Institute of Technology (MIT) gibi dünyanın önde gelen üniversitelerinden tam burslu kabul alıyorlar ve Türkiye’nin en saygın üniversitelerine yerleşiyorlar.”

  • Diyarbakır Maarif Koleji Mozaik Okullarından sosyal sorumluluk projesi

    Diyarbakır Maarif Koleji Mozaik Okullarından sosyal sorumluluk projesi

    Diyarbakır Maarif Koleji Mozaik Okullarında eğitim-öğretim çalışmaları çok yönlü olarak devam ederken, sosyal sorumluluk projeleri de hız kesmeden sürüyor. Maarif Koleji Mozaik Okulları bu kapsamda hazırlattığı maskeleri vatandaşlara dağıttı.

    Diyarbakır’ın saygın ve köklü okullarından Diyarbakır Maarif Koleji Mozaik Okulları, bir yandan eğitim-öğretim çalışmalarını çok yönlü olarak sürdürürken diğer yandan da sosyal yardım çalışmalarına da devam ediyor. Diyarbakır Mozaik Okulları Maarif Koleji Yönetim Kurulu Başkanı Haşim Merdoğlu, dünyayı etkisi altına alan korona virüs dolayısıyla herkesin oldukça zor günler geçirdiğini bildiklerini söyledi. Merdoğlu, “Diyarbakır Mozaik Okulları Maarif Koleji olarak, bu kapsamda 0- 4 yaş gurubu çocuklarımız ile büyükler için kaliteli ve yıkanabilir özel maskeler yaptırdık. Bunları Bağlar, Kayapınar, Sur ve Yenişehir’de dağıttık. Sor salonlarında giden ve spor yapan gençlerimize de maskelerini verdik” dedi.

    Yaklaşık 4 bin 600 maskeyi özellikle ekonomik durumu elverişli olmayan ailelerimize dağıttıklarını belirten Merdoğlu, önümüzdeki günlerde yine bu yönlü çalışmalar yapmaya devam edeceklerini ifade etti. Merdoğlu, “Maarif Koleji Mozaik Okulları olarak amacımız, başta geleceğimizi inşa edecek çocuklarımız olmak üzere, tüm eğitmen kadromuz, personellerimiz, velilerimiz ve okulumuza misafir olarak gelecek ziyaretçilerimizin sağlığını aldığımız en üst düzey tedbirlerle koruyabilmektir. Okul yönetimi olarak, Sağlık Bakanlığı ve Milli Eğitim Bakanlığının belirlediği protokoller doğrultusunda, gerekli tüm tedbirleri eksiksiz şekilde almış bulunmaktayız. Uzaktan eğitim döneminde gösterdiğimiz hassasiyeti, temizlik, hijyen ve sağlık konusunda da azami şekilde sürdürmekteyiz. Okul binasına girmeden önce, herkesin ateş ölçer ile ateşi ölçülüp, maske kontrolü yapılarak elleri dezenfekte edildikten sonra girişleri yapılmakta. Maskesi olmayanlara, okul olarak temin ediyoruz. Okulun giriş kapısından itibaren başta fiziksel mesafe ve el hijyeni konusunda son derece etkili önlemler aldık” diye konuştu.

  • MER Koleji Manisa Kampüsünde ilk LGS heyecanı

    MER Koleji Manisa Kampüsünde ilk LGS heyecanı

    MER Kolejinde yarın gerçekleştirilecek olan LGS için tüm hazırlıklar tamamlandı. İlk kez LGS heyecanının yaşanacağı kampüste son hazırlıklar titizlikle kontrol edilirken, MER Okulları Kurucusu Dr. Emre Mermer, karne alan tüm öğrencilere iyi tatiller dileyerek LGS’de ter dökecek öğrencilere de başarılar diledi.

    Yarın gerçekleştirilecek olan LGS için tüm hazırlıklarını tamamlayan MER Koleji Manisa Kampüsünde son kontroller, MER Koleji Kampüs Müdürü Mehmet Kanca ve MER Koleji Ortaokul Birimi Sorumlusu Gülden Avcı tarafından gerçekleştirildi. Sınavda herhangi bir olumsuzluk yaşanmaması için hazırlıkları yerinde inceleyen Kanca ve Avcı, sınıf oturma düzenlerinden dezenfektanlara kadar her şeyi yerinde kontrol etti.

    MER Okulları Kurucusu Doktor Emre Mermer ise, karne alan tüm öğrencilere iyi tatiller dileyerek LGS’de ter dökecek öğrencilere başarılar diledi. Zorlu bir yılı geride bıraktıklarına dikkat çeken Mermer, “Değerli çocuklarımız, ortaokul eğitim yolculuğunuzun sonunda beklediğiniz, emek verdiğiniz ve geleceğinize büyük bir yön vereceğiniz eşiktesiniz. Bu yolculukta her daim yanınızda olduk, bundan sonra da sonuç ne olursa olsun yanınızda olmaya devam edeceğiz. Sınav sürecinizi rahat bir şekilde geçireceğiniz şekilde sınıf ortamlarını hazırladık, gönlünüz rahat olsun. Tüm sınav salonlarımız 1 metre mesafe kuralına uygun olacak şekilde ayarlandı. 10 kişilik oturma düzeni oluşturuldu. Tüm binanın her noktası dezenfekte edildi, temizlendi. Kat panolarımız sizlerin motivasyonu ve bir tebessümünüz için yenilendi. Tüm sınıflarımıza ve bina girişlerine dezenfektanlar ve yedek maskeler konuldu. Kısacası her şey hazır. Şimdi sizleri bekliyoruz.” diyerek sınava girecek olan öğrencilere başarılar diledi.