Etiket: İlgisini

  • “Dizilerde Kullanılan Kıyafetler Yabancıların Türk Modasına İlgisini Arttırıyor”

    Evos Store Yönetim Kurulu Başkanı Evrim Yaşlak, Türkiye’nin yanı sıra yurtdışında da gösterilen Türk dizilerinde, kullanılan kıyafetlere yabancıların ilgisinin yoğun olduğunu söyledi.

    ’Artizztik’ e-ticaret sitesi Evos Store Yönetim Kurulu Başkanı Evrim Yaşlak, kardeşi Evren Yaşlak ile Türk dizilerini takip edenlere, dizilerde kullanılan kıyafetleri, ulaştırdıklarını söyledi. Yaşlak, “e-ticaret sitemizde popüler olan birçok ünlünün elbise ve aksesuarlarını rahatlıkla alabiliyorlar. Özellikle Araplar, Azeriler yakın takipçimiz. O Hayat Benim, İlişki Durumu: Karışık, Güneşin Kızları, Paramparça, Poyraz Karayel ve birçok dizinin giyim sponsorluğunu yapıyoruz. Hatta yayından kalkan Medcezir, Kiraz Mevsimi, İntikam dizilerinin yakın takipçisi olan bayanlar bizlere özel olarak ulaşıp Serenay Sarıkaya’nın 26.bölümde giyindiği elbiseyi, Beren Saat’in takılarını, Özge Gürel’in eteklerini, Bergüzal Korel’in kıyafetlerini özellikle sorup, sipariş ediyorlar“ dedi.

    “DİJİTAL DÜNYANIN EN’LERİ ÖDÜLLENDİRİLECEK”

    ’Dijital Dünyanın Enleri’ ödül töreninin bu yıl 4’üncüsünün düzenleneceğini söyleyen Yaşlak “Tek e-ticaret sitemiz dışında, birçok farklı alanlarda da faaliyet göstermekteyiz. Aslında faaliyet alanlarımızın içinde en çok ses getiren, “Dijital Dünyanın Enleri” ödül töreni diyebilirim. İnternet sitemizden oylamalar yaptırdığımız yarışmanın bu sene 4.yılına girmiş bulunmaktayız. Bizde başlangıçta bu kadar fazla büyüyeceğini hiç düşünmemiştik. Geçtiğimiz yıl 1.000.000 kişi tarafından oy kullanıldığını gördük. Tüm TV kanalları, gazeteler, ünlüler ve benzeri kuruluşlar ödül törenimize inanılmaz ilgi gösterdiler. Bunun en büyük sebebi de, Türkiye’de ki birçok ödül töreni hep belirli kişiler dışında kimsenin kazanmadığı ve hep sponsorluklarla döndüğünü biliyoruz. Fakat bizim ismimiz de ulusal bir isim Dijital Dünyanın Enleri… İnternette hesabı olan ve aktif olarak kullanan tüm ünlülerin yer alarak, yarıştığı bir mecradır. Geçen sene Kerem Bursin ve Barış Kılıç hayranları resmen sitemizi çökertti diyebiliriz. Tabii kazanan ufak bir arayla Güllerin Savaşındaki Barış Kılıç oldu ve ödülü bizim elimizden aldı. Bu sene de bir önceki gibi baya kuvvetli bir ödül törenine hazırlanıyoruz. Ödül töreni oylamaları 04 Nisan 2016’da internet sitemizde başlayacak, şimdiden yarışacak adaylara başarılar diliyoruz” şeklinde konuştu.

    2016 yılında da, hükümetimizin desteğiyle gene çok ses getirecek projeye imza atmaya hazırlandıklarını vurgulayan Yaşlak, “Bu işlere başlamadan önce de siyasetçi bir aileden geldiğimiz içinde medyayla aramız her zaman çok iyiydi. Açılışlar, galalar, organizasyonlarda fırsat buldukça hep yer almaya çalıştık. Fakat 2009 yılında dijital dergimizi kurduktan sonra Türkiye’de dijital yayıncılık alanındaki bütün cefaları başta biz çektik, insanlara bunu kabullendiremedik fakat 2011 yılında bir anda her şey tepe takla olup, şahlanan bir medya mecrası olmaya başladı. Bu konuda hükümetimizin inanılmaz desteği oldu diyebilirim. Önceden karşımızda bir muhattap yokken bile, şimdilerde bir maille tüm işleri çözebilen bir bakanlık karşımıza gelmiş oldu. Zaten o yıldan itibaren de bizde dergiciliğin dışında da başka yatırımlar yapmaya da başladık. 2012 yılında Tüketici Akademisi tarafından “Yılın En İyi Sosyal Medya Projesi” ve “Yılın Dahi Çocuğu” ödülünü aldıktan sonra, başka pazarlarında dikkatini çektik. Türkiye ve özellikle Arap dünyasında inanılmaz rağbet gören, Türk dizi ve sinema oyuncularının kıyafetlerinin satıldığı bir e-ticaret sitesi kurma fikrini çıkarttıktan sonra tahmin edemeyeceğimiz şekilde büyüdük ve dizi kıyafetleri pazarını ilk biz oluşturduk. Araplar sırf bir tişört için saatlerce yol uçup gelip, ürünü alıp gitmeye başladı diyebilirim” ifadelerini kullandı.

  • Endonezya’da Yayınlanan Türk Dizisi “Elif”, Öğrencilerin Türkiye’ye Olan İlgisini Artırdı

    Endonezya’da yayınlanan ve izlenme rekorları kıran Türk dizisi “Elif” birçok öğrencinin üniversite eğitimini Türkiye’den yana kullanmasına büyük katkı sağladı.

    Son yıllarda Türk dizilerinin dünyaya açılması ile birlikte, Türkiye algısının günden güne turizmden iş dünyasına ve hatta sağlığa kadar birçok sektörün önünü açtığı biliniyor. Yurtdışında yükseköğrenim görmek isteyen öğrencilerin de Türk dizileri aracılığı ile ilgi ve odaklarının günden güne artan bir yükselişle Türkiye’ye yöneldiği gözlemleniyor.

    FFP Edu Media tarafından Endonezya’da 15-17 Mart tarihleri arasında düzenlenen uluslararası eğitim fuarına Amerika’dan, Avrupa’ya birçok üniversite katıldı. Türkiye’den sadece İstanbul Aydın Üniversitesi’nin yer aldığı bu fuarda Türkiye büyük ilgi gördü. İstanbul Aydın Üniversitesi standının önünde kuyruklar oluşmasına neden olan bu sevginin altında genç kuşağın da ilgiyle takip ettiği Kanal 7’nin sevilen dizisi Elif’in Endonezya’daki izlenme oranları büyük rol oynadı.

    Fuarda İstanbul Aydın Üniversitesi’ni temsil eden Uluslararası İlişkiler Direktör Yardımcısı Selman Arslanbaş konuyla ilgili olarak yaptığı açıklamada, “Doğru söylemek gerekirse iyi bir televizyon izleyicisi olduğumu söyleyemem. Bizleri ziyaret eden öğrencilerin Türkiye’yi çok iyi tanıyor olmaları ve sıklıkla Elif adlı bir dizi ile ilgili sorular sormaları beni çok şaşırttı. Endonezya’da bu denli yüksek bir Türkiye algısı ile karşılaşmak mutluluk verici. Birçok okyanus aşırı ülkede Türkiye’nin haritadaki yerini dahi bilmeyen öğrencilerle karşılaşıyoruz. Fakat Endonezya’daki Türkiye algısı her yönü ile mükemmel. Öğrenciler ne istediklerini bilerek geliyorlar. Biz daha buraya gelmeden görüşme taleplerini bize ilettiler. Biz de bu talep karşılığında ülkemizi İstanbul Aydın Üniversitesi olarak tek başımıza temsil etmenin gururuyla buraya geldik. Son yıllarda Endonezya’dan ülkemize yönelik üniversite tercihinde artış olduğunu gözlemlemekteydik. Dünya üniversitesi olma misyonumuzun gereği olarak bu talebe karşılık vermek amacıyla buraya geldik. Burada bu denli yoğun bir ilgiyle karşılaşmaktan büyük mutluluk duyduk. Umut ediyorum ki, İstanbul Aydın Üniversitesi olarak yakın gelecekte birçok Endonezyalı öğrenciyi uluslararası standartlardaki akademik alt yapımızla, teknoloji ve bilgi odaklı, İngilizce konuşan bir kampüs ortamında ülkemizde ağırlayacak ve onları birer gönüllü Türkiye elçisi olarak ülkelerine uğurlayacağız” dedi.

    FFP Edu Media yetkilileri yaptığı açıklamada, birçok ülkede uluslararası eğitim fuarları düzenlediklerini, son yıllarda Asyalı öğrencilerin Türkiye algısının arttığını gözlemlediklerini belirttiler. Bu konuda Türkiye’nin ‘’Study in Turkey’’ olarak yaptığı çalışmaların büyük etkisinin olduğunu belirttiler. Endonezya’nın Jakarta ve Denpasar şehirlerinde fuar öncesi yaklaşık 3500 öğrenciye sorulan soruda “Yurtdışında hangi ülkede öğrenim görmek istersiniz?” sorusuna verilen cevaplarda Türkiye yüzde 13,8 ile İngiltere, Almanya, Avustralya, Amerika, Japonya ve Hollanda’nın ardından 6. sırada yer aldı. Endonezyalı öğrencilerin üniversite tercihlerinde aralarında Fransa, Kanada, Güney Kore, Hindistan gibi ülkelerin de bulunduğu birçok ülkeyi geride bırakan Türkiye listenin üst sıralarında yer aldı.

  • Örümcek Ağı Kremi Erkeklerin De İlgisini Çekiyor

    Günümüzde dış güzellik kadınlar kadar erkekler için de önem taşıyor. Erkekler de cilt güzellikleri için yaşlanma belirtilerini önlemeye yönelik kremler kullanıyor.

    Geçtiğimiz aylarda uzun süredir formülasyonu üzerinde çalıştığı Örümcek Ağı kremini piyasaya süren Estetik Cerrah Op. Dr. Bülent Cihantimur, ürünün kadınlar kadar erkeklerin de dikkatini çektiğini ve bu duruma hiç şaşırmadıklarını dile getirdi. “Kozmetik ürünlerin genelde kadınlar tarafından kullanıldığı sanılır, oysaki son 5 senedir, erkekler, kadınların çok daha bakımlı hale gelmesinden ötürü, kendilerine dikkat etmeye başladılar” diyen Op. Dr. Cihantimur, Örümcek Ağı kremini satın alanların yüzde 35’ini erkeklerin oluşturduğunu söyledi.

    ANTİAGİNG, NEM VE MULTİVİTAMİN TAKVİYESİ

    Profesyonel iş yaşantısı içerisinde olan erkeklerin bedenlerine ve özellikle yüz bölgesindeki canlılığa dikkat ettiklerini ve yaşlanma belirtileri için önlem almak istediklerini dile getiren Op. Dr. Bülent Cihantimur, “Örümcek Ağı kremi bir aktif kozmetik ürünü. İçeriğindeki ödüllü ajanlar, nem ve multivitamin takviyesi ile günlük kullanımla alınması gereken destekleri cilde pratik bir şekilde sunuyor. Erkekler özellikle sabah tıraştan sonra Örümcek Ağı kremini kullanarak, hem ciltlerine nem veriyorlar, hem de ileriye yönelik bir bakım sağlıyorlar. Bu şekilde iş hayatı içerisinde canlı, enerjik ve tazelenmiş bir yüzle dikkat çektikleri de bir gerçek” ifadesinde bulundu.

    25 YAŞ ÜSTÜ HERKES KULLANABİLİR

    Op. Dr. Cihantimur ayrıca, “Biz gözle göremiyor olsak bile, cildimiz altında kolajen ve form kayıpları 25 yaşından itibaren başlıyor. Örümcek Ağı kremi yeni kolajen üretimini desteklemez ama var olan kolajenin çok daha kaliteli olmasına olanak sağlar. Kadın, erkek herkesin, sabah akşam kullanımla ciltlerine pratik bir uygulama yaparak, bu desteği sağlaması mümkün” dedi.

  • Latin Amerika İhracat Potansiyeli Ve Yatırım Fırsatlarıyla Türk Şirketlerin İlgisini Çekiyor

    Latin Amerika ülkeleri (LATAM) dünyanın yükselen pazar ekonomileri arasında görülüyor. Bölgenin başlıca ülkelerine batıldığında (Brezilya, Meksika, Kolombiya, Şili, Arjantin ve Venezuela) yaklaşık 4.25 trilyon dolar gayrisafi milli hasıla ile dünyanın en büyük üçüncü ekonomisini temsil ediyor. Sağlık giderleri ise neredeyse Çin ve Hindistan’ın toplamı kadar. Bölge özellikle sağlık alanında büyüyen ihracat potansiyeli ve yatırım fırsatları ile Türk şirketlerinin ilgisini çekiyor. Son dönemde yapılan önemli etkinliklerde de Türk şirketleri yer alarak bölge ülkeleri ile ekonomik ilişkileri artırıyor.

    Latin Amerika ülkesi olan Meksika’nın en büyük şehirlerinden Guadalajara’da 5 – 9 Şubat 2016 tarihleri arasında gerçekleşen Dünya Oftalmoloji Kongresi (WOC)’de son dönemde en fazla ilgi gören etkinlikler arasında yer aldı. Her iki yılda bir geleneksel olarak düzenlenen Kongre için Meksika’ya dünyanın her yerinden 10 binin üzerinde göz doktoru geldi. Sağlık biyoteknolojisi alanında faaliyet gösteren Türk şirketi VSY Biotechnology de kongrenin katılımcıları arasında yer aldı. VSY Biotechnology Yurtdışı Ekibi Ar-Ge merkezi dahilinde oftalmoloji alanına yönelik geliştirilen inovatif ürün gamını WOC’da tüm dünyaya tanıttı.

    VSY BIOTECHNOLOGY LATAM İHRACATINI YÜZDE 20 ARTIRACAK

    VSY Biotechnology Latin Amerika ve İspanya Satış Müdürü Josep Maria Siso, Her iki yılda bir geleneksel olarak düzenlenen WOC 2016’nın bu yıl Meksika’da düzenlenmesinden dolayı memnuniyet duyduklarını ve edindikleri olumlu geri bildirimler ile kongreden mutlu ayrılacaklarını ifade etti.

    VSY Biotechnology’nin bölgedeki hedefleri hakkında bilgi veren Siso şunları söyledi:

    “Latin Amerika’daki (LATAM) iş hacmi son yıllarda birkaç kat artış gösterdi. Yalnızca Meksika 100 milyonun üzerinde nüfusa sahip. Meksika ile Türkiye’nin genel ekonomik ilişkileri 1.2 milyar dolar civarında. Artan nüfus artışı ve gelişen ekonomi ile birlikte bu bölgedeki ticaret hacmi her geçen gün büyüyor. VSY Biotechnology de hem Meksika hem de bölgedeki diğer ülkelerle olan genel ticaret hacmini büyüyen ekonomik koşullar çerçevesinde geliştiriyor. VSY Biotechnology’nin şu anda yalnızca Meksika ile 1 milyon Euro’nun üzerinde bir iş hacmi var. VSY Biotechnology’nin dünyada ilgi gören yeni teknolojik göz içi lensleri Tri-ED ve Enova’nın Latin Amerika pazarına girmesinin ardından Meksika ve tüm bölgeye olan ihracatın yüzde 20 artacağını öngörmekteyiz.”

    TÜRKİYE ARTIK TEKNOLOJİ İHRAÇ EDİYOR

    VSY Biotechnology Avrupa Ülkeleri Satış Müdürü Dr. Fatih Ergin, şu anda sürdürülen kamu politikalarının da etkisiyle Türk şirketlerinin teknoloji üreterek dünyanın her tarafına ihraç eden ve ülke ekonomisine katkı sağlayan şirketler olma yönünde önemli adımlar attıklarını söyledi. VSY Biotechnology’nin Ar-Ge merkezinde geliştirdiği inovatif biyoteknolojik ürünler ile örnek bir Türk şirketi olarak yenilikçi şirketlere yol gösterdiğinin altını çizen Dr. Ergin; “Ar-Ge yenilik stratejisi, Kalkınma Planı, ekonomi bakanlığı teşvikleri, TUBİTAK çağrıları gibi birçok proje ile ülke politikasında bu alanda önemli adımlar atılıyor. Bu desteklerden de yararlanarak Türk şirketleri Ar-Ge yatırımlarına daha çok önem vermeli ve güçlü bir ekonomi için uluslararası şirketlerinin sayısını çoğaltmalıdır” şeklinde konuştu.

    DÜNYADA 1,5 MİLYON KİŞİYE GÖZ İÇİ LENSİ İMPLANTE ETTİ

    WOC’da yer alan VSY Biotechnology CEO’su Dr. Ercan Varlıbaş da Türkiye’den tüm dünya ülkelerine göz içi lens ihracatı gerçekleştirdiklerini belirterek; dünyanın her milletinden 1.5 milyon insana VSY Biotechnolgy tarafından üretilen göz içi lenslerinin implante edildiğini ve insanların sağlıklı bir görüşe kavuşmalarından dolayı duydukları mutluluğu ifade etti.  Gelecek Dünya Oftalmoloji Kongresi’nin 2018’de Brezilya’da yapılacağının bilgisini de veren Dr. Varlıbaş, benzer uluslararası etkinliklerin VSY Biotechnology’nin dünyadaki tüm iş ortaklarına ulaşmasında ve inovatif ürünlerin tanıtılmasında önemli rolü olduğunu söyledi.

  • Dinozor Gösterisi Çocukların İlgisini Çekiyor

    Tokat’ta dinozor gösterisine başta çocuklar olmak üzere vatandaşlar ilgi gösteriyor.

    Tokat’ta bir AVM’de açılan Jurassic Age parkında dinozor gösterisinde çocuklar unutulmaz anlar yaşıyor. Milyonlarca yıl önce yaşamış dinozorların yurt dışında yaptırılan kostümlerini giyerek AVM içinde dolaşmaları dikkat çekiyor. Canlı gibi duran dinozorları gören çocuklar ilk bakışta şaşkınlıklarını gizleyemiyor. Organizasyonda çocuklara dinozorlarla ilgili bilgiler verildikten sonra müzik eğlence programında neşeli anlar yaşanıyor.

    Organizasyonu düzenleyen Cihan Savaş, çocukların hayallerini gerçeğe dönüştürdüklerini kaydetti. Çocuklar eğlenirken dinozorlar hakkında bilgi sahibi olduğunu ifade eden Savaş, ilk bakışta ürpertici görünen dinozorların sevimli bir tema ile çocuklara dinozorları sevdirmeyi amaçladıklarını ifade ederek, “Çocuklar ailelerden çok daha cesaretli ve cesur. Dinozorlardan korkmuyorlar, keyif alarak eğleniyorlar. Kısa sürede de gösterilerimiz sosyal medyada büyük oranda izleme sayısına ulaştı” dedi.

    Jurassic Age temalı etkinlik alanın ilk kez Tokat’a yaptıklarını ifade eden Savaş, “Yurt dışından getirttiğimiz objeler dinozor kostümleri ve ekibimizle çocuklarımıza milyonlarca yıl önce yaşayan dinozorların dünyasına götürmeye çalıştık” diye konuştu.