Etiket: İhtiyacı

  • İçişleri Bakan Yardımcısı Ersoy: “Her ihtiyacı anında karşılayabilecek gücümüz var”

    İçişleri Bakan Yardımcısı Ersoy: “Her ihtiyacı anında karşılayabilecek gücümüz var”

    Bingöl’de yaşanan 5.7’lik depremin ardından köyleri gezerek incelemelerde bulunan İçişleri Bakan Yardımcısı Mehmet Ersoy, “Tespit edebildiğimiz her ihtiyacı anında karşılayabilecek, anında yerine getirebilecek imkanımız da var, gücümüz de var” dedi.

    İçişleri Bakan Yardımcısı Mehmet Ersoy, Bingöl’de depremin hasar verdiği köyleri gezdi. Yedisu ilçesine bağlı Elmalı köyünü de ziyaret ederek, vatandaşlarla sohbet edip isteklerini dinleyen Ersoy, sahada incelemelerde bulundu. Vali Kadir Ekinci’nin eşlik ettiği Ersoy, “Tespit edebildiğimiz her ihtiyacı anında karşılayabilecek, anında yerine getirebilecek imkanımız da var, gücümüz de var. Valimiz, AFAD’ımız, jandarmamız ve Kızılayımız burada. Devletin sizin hizmetinizde olmak adına olması gereken sorumlu kuruluşu varsa acil yardımlarınız için burada. Öbür taraftan hasar tespitleri için, biran evvel kalıcı konutların yapılabilmesi için Çevre ve Şehircilik Bakanlığımız burada. Hep birlikte el birliğiyle. Çok tecrübeliyiz, işini iyi bilen arkadaşlarımız var” dedi.

    Türkiye’nin deprem bölgesi olduğunu hatırlatan Ersoy, “Türkiye’nin deprem ülkesi olmasından kaynaklı bugüne kadar yaptığımız çalışmalara dayanarak bütün tecrübelerini sizinle paylaşarak, anında sorunlarınıza çözüm bulacak ekiplerimiz var. Cumhurbaşkanımız, bakanlarımız sağolsun bizleri buralara yapılması gereken ne varsa yapın diye gönderiyorlar. Biz sizi ne bir çadır, ne bir konteyner ne de iki tencere yemek için hiç kimseye muhtaç etmeyiz. Bunların eksikliğini sizlere yaşatmayız. Yapılabilecek ne varsa onları yapmak devletimizin de, bizlerin de boynunun borcudur. Yılbaşından bu tarafa Elazığ ve Malatya depremini yaşadık, korona virüsü yaşadık, Van Başkale depremini yaşadık. Bugün buradayız. Devletimiz hiçbirinden geri kalmadı. İnşallah bundan sonra da sizin yanınızda olmaya ve ürettiğimiz çözümleri bir bir sizlerle paylaşmaya devam edeceğiz. Tekrar hepinize geçmiş olsun” diye konuştu.

  • Tekerlekli sandalyeye ihtiyacı olan Hüseyin’in yardımına Merve öğretmen yetişti

    Tekerlekli sandalyeye ihtiyacı olan Hüseyin’in yardımına Merve öğretmen yetişti

    Diyarbakır’ın Bağlar ilçesinde yaşayan Hüseyin ihtiyacı olan tekerlekli sandalyesine Merve öğretmen sayesinde ulaştı.

    Diyarbakır’ın Bağlar ilçesinde yaşayan lise 3. sınıf öğrencisi Hüseyin Yıldız’ın tekerlekli sandalye ihtiyacı olduğunu öğrenen Merve Ceylan isimli öğretmen kolları sıvadı. Hayırseverlerle iletişime geçen Merve öğretmen Hüseyin’in hayali olan hediyesini ulaştırdı. Yeni bir tekerlekli sandalye hediyesi alacağını öğrenen Hüseyin, takım elbisesini giyerek hediyesini karşıladı. Hüseyin Yıldız, “Lüks otomobil gibi yeni sandalyem, güzel giyinmem gerekiyordu” dedi.

    Hüseyin’in geleceğe dair en büyük hayalinin avukat olmak olduğunu dile getirirken Merve öğretmen bu konuda da elinden geleni yapıp kendisine destek olacağını söyledi. Hediyesini almaya gelen Hüseyin’in sevinci ve heyecanı gözlerinden okunurken hem Merve öğretmen hem de kendisine hediyesini yollayan İsmail Öner ise bu hayra vesile olmaktan dolayı büyük mutluluk duyduğunu dile getirdi.

  • Hayvanların su ihtiyacı güneş enerjisinden

    Hayvanların su ihtiyacı güneş enerjisinden

    Elazığ’ın Karakoçan İlçesine bağlı Başyurt mezrasında küçükbaş ve büyükbaş hayvanların içme suyu ihtiyacı güneş enerjisiyle yerin altından çıkarılan yeraltı sularıyla sağlanıyor.

    DAP İdaresi’nin finansal kaynağıyla Başyurt’ta kurulan ve güneş enerjisiyle çalışan tesiste, dalgıç motorlar vasıtasıyla yerin yaklaşık 60 metre altından çıkarılan yeraltı suları küçükbaş ve büyükbaş hayvanların istifadesine sunularak, hayvanların verimlilik oranı arttırılıyor.

    Başyurt’taki hayvan içmesuyu tesisini gezen DAP İdaresi Başkanı Adnan Demir, İdarenin kuruluşundan bu yana 212 adet HİS Göleti/Tesisi yapımına destek sağlandığını belirtti.Başkan Demir, ortalama maliyeti 100 ila 150 bin lira arasında değişen ‘Güneş Enerjili Hayvan İçmesuyuTesisi’nden2019 yılında 8 projenindaha destekleneceğini söyledi.

    Proje hakkında bilgiler veren Başkan Demir, hayvancılığın yoğun olarak yapıldığı alanların ortak noktasına, sondaj ile çıkarılan suyun güneş enerjisiyle çalışan dalgıç pompa marifetiyle, 30 tonluk depoda toplandığını,tesisin yakınına kurulan ve DAP İdaresi tarafından yaptırılarak bölge il ve ilçelerine dağıtılan sac ve betonsıvatlarla (yalak-külün) hayvanların temiz su ihtiyacının karşılandığını söyledi.

    Başkan Demir, şunları kaydetti:

    “Desteklediğimiz bu sistemle çiftçilerimiz elektrik parası ödemeden hayvanların temiz su ihtiyacı kesintisiz karşılanmış oluyor. Çevre dostu ve tükenmeyen temiz enerji kaynağı güneş enerjisinin kurulum maliyeti hariç, işletme ve bakım masrafları yok denecek kadar az. Söz konusu tesis hayvan İçme Suyu göletlerine göre daha ucuza mal ediliyor. Bu sulama tesislerindenüreticilerimiz oldukça memnun.Hayvanlar, merada yediği otlardan aldığı enerjiyi su içmeye giderken tekrar harcıyordu. Böylece hayvan ne et bağlayabiliyordu ne de süt verebiliyordu. Merada beslenen hayvanlar gelip buradan suyunu içecek. Bunun neticesinde; sağlıklı su içen, doğal merada beslenen hayvanların hem et kalitesi artacak hem de süt verimi. Bu da şu demek; çiftçilerimizin gelirleri artmış olacak.”

    Başkan Demir, bu projeden sadece küçükbaş ve büyükbaş hayvanların değil, yabanda yaşayan hayvanların da istifade ettiğini sözlerine ekledi.

  • Mehmet Özdilek: “Galibiyete daha fazla ihtiyacı olan taraf biziz“

    Mehmet Özdilek: “Galibiyete daha fazla ihtiyacı olan taraf biziz“

    Büyükşehir Belediye Erzurumspor’da Teknik Direktör Mehmet Özdilek, galibiyete daha fazla ihtiyacı olan tarafın kendileri olduğunu söyledi.

    BB Erzurumspor Teknik Direktörü Mehmet Özdilek, kulüp tesislerinde düzenlenen basın toplantısında soruları yanıtladı. Spor Toto Süper Lig’in 23. haftasında 24 Şubat Pazar günü deplasmanda oynayacakları MKE Ankaragücü maçını değerlendiren Özdilek, son haftalarda gösterdikleri kazanma arzusu ve takım disiplinini koruyacaklarını ifade ederek, “Hafta sonu iyi bir takıma karşı oynayacağız. Saha ve seyirci avantajını kullanmak isteyen bir takıma karşı oynayacağız. Son haftalarda şiddeti yüksek maçlar oynuyoruz ve her müsabakada da belirleyici unsur bizim saha içinde ki tavrımız oluyor. Son haftalarda gösterdiğimiz kazanma ve takım disiplinine uyma konusunda bu mücadelenin içerisinde olacağız. Bizim sahada ne yapacağımız rakibin ne yapacağından daha önemli. Bizim galibiyete daha fazla ihtiyacımız var biz maçın zorluk derecesini biliyoruz ve mücadele edip puan ya da puanlar almak istiyoruz” dedi.

    Takımın sağlık durumu hakkında bilgi veren Özdilek, 4 futbolcuyu sakatlıklarından dolayı maç kadrosuna alamayacaklarını belirterek, “Ufak tefek sıkıntılı olan arkadaşlarımız var Kanstrup sakatlığından dolayı maçta olamayacak. Tolga bugün itibari ile bireysel çalışmalara başlayacak. Samed ve Rashad’ın arka adalelerinde problem var maça yetişimleri zor gibi. Kimle sahaya çıkarsak çıkalım arzu ettiğimiz puan ya da puanları alacağız. Ben ve oyuncularımız pazar gününe hazır umut ediyorum hayal ettiklerimizi yaparız” şeklinde konuştu.

    Basın toplantısının ardından bir taraftar Teknik Direktör Mehmet Özdilek’e ahşap işleme fotoğraf hediye etti.

    BB Erzurumspor, MKE Ankaragücü maçı hazırlıklarını yaptığı antrenmanla sürdürdü. Kulüp tesislerinde, Mehmet Özdilek yönetiminde gerçekleştirilen antrenman yaklaşık 2 saat sürdü. İdmanda koşu ve ısınma hareketlerinin ardından dar alanda pas çalışması yapan mavi-beyazlı ekip, son bölümde ise taktik çalışma yaptı.

  • Çağrı merkezi sektöründe insan odaklı gelişim ihtiyacı vurgulandı

    Çağrı Merkezleri Derneği, sektör temsilcileri, fikir önderleri ve karar vericileri, gerçekleştirdiği 2018 ÇMD Geleneksel Çağrı Merkezi Zirvesi’nde bir araya getirdi. Derneğin 10. kuruluş yılında gerçekleşen zirvede sektörün insan odaklı gelişim ihtiyacı vurgulandı.

    Çağrı Merkezleri Derneği (ÇMD), 10. kuruluş yılında gerçekleştirdiği 2018 ÇMD Geleneksel Çağrı Merkezi Zirvesi ile iç kaynak-dış kaynak çağrı merkezleri ve sektöre hizmet veren tedarikçilerin üst düzey yöneticilerinden oluşan 400’e yakın profesyoneli bir araya getirdi. ‘10’un İçin’ temasıyla Derneğin insan odaklı gelişim yaklaşımı çerçevesinde gerçekleşen zirvenin ana sponsorluğunu ise Webhelp Türkiye üstlendi.

    “Markalar insanı merkezlerine alan stratejiler belirlemeli”

    Konferans programının açılışını Kişisel Verileri Koruma Kurumu 2. Başkanı Cabir Bilirgen yaptı ve kişisel verilerin korunmasına ilişkin kritik gördüğü konularda katılımcıları bilgilendirdi. Zirvede, insan faktörünün öneminin altı çizen Çağrı Merkezleri Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Metin Tarakçı; “Dijitalleşme ile birlikte markalar için müşteri memnuniyetinin önemi daha da arttı. Sosyal medya gibi yeni pek çok kanaldan müşteri hizmetleri sunabilen çağrı merkezleri de bu nedenle daha kritik bir konuma geldi. Günümüzde markaların başarısı, müşteri memnuniyetini sürdürülebilir kılmalarına bağlı ve bu noktada da çağrı merkezleri artık çok daha güçlü bir rol üstleniyor. Teknoloji hızla gelişip değişirken insanların bilgi alma ihtiyaçları değişmiyor. Markaların bu nedenle insanı merkezlerine alan stratejiler belirlemeleri, önce çalışan memnuniyeti sonra müşteri memnuniyeti anlayışını sahiplenmeleri gerekiyor” dedi.

    Programın devamında Bilgi Üniversitesi Öğretim Üyesi, Stratejist ve İletişimci Haluk Sicimoğlu ise insan odaklı iletişimin önemine değinen bir konuşma yaparken, ‘Dijital Dönüşüm Deneyimi’ başlıklı konuşmasıyla TATA Communications Türkiye Ülke Müdürü Umur Can Yalçın, ‘Yeni Nesil İş Yaşamı’ başlıklı konuşmasıyla Dinamo Danışmanlık Kurucu Ortağı Evrim Kuran, ‘Dönüşen Dünyada İnsan Beyni’ başlıklı konuşmasıyla Sinir Bilimleri Uzmanı Dr. Kerem Dündar, ‘Türk Yıldızları’nda 10 Yıl’ başlıklı konuşmasıyla 2004-2014 Türk Yıldızları Akrobosi Timi Lideri ve Pilotu Evren Ayna beğeni toplayan paylaşımlarda bulundular.

    Etkinlikte aynı zamanda ÇMD’nin bu yıl 3. kez düzenlediği Altın Kulaklık Ödülleri de sahiplerini buldu. ‘En Samimi Müşteri Deneyimi Hikayesi’ kategorisinde Vestel Çağrı Merkezi’nden Merve Gezenoğlu, ‘Bu İşi Seviyorum, Çünkü’ kategorisinde Assistt Çağrı Merkezi’nden Elif Şahan ve ‘En Etkili Sosyal Sorumluluk Projesi’ kategorisinde ise DHL Express Çağrı Merkezi’nden Süleyman Mertcan Şemen ödüllerini ÇMD Başkanı Metin Tarakçı’dan aldılar.

    2018 ÇMD Geleneksel Çağrı Merkezi Zirvesi, Webhelp Türkiye’nin ana sponsorluğu ve TATA Communications’ın teknoloji sponsorluğunun yanı sıra Avaya, Atos Müşteri Hizmetleri, Tegsoft, CCR, Jabra Gn, Alotech, Merak Ediyor, Efa Tur, SYS, Sestek, Rubi By, Game of Call Center ve Ulak Net Çağrı Merkezi’nin katkılarıyla gerçekleşti.