Etiket: Hedefini

  • ‘Dünya kenti’ hedefini zinde tutmak için Belediye’den uluslararası tanıtım atağı

    Kastamonu Belediyesi, İstanbul ve İzmir’de UNESCO, gastronomi ve tanıtım yolunda uluslararası iki önemli etkinlikte Kastamonu’yu temsil edecek.

    Bugün başlayacak olan 3. DMDTÖ/UNESCO Dünya Turizm ve Kültür Konferansı’nda stant açacak olan Kastamonu Belediyesi, Perşembe günü start alacak olan Travel Turkey İzmir fuarında ise biri gastronomi olmak üzere iki ayrı stantta Kastamonu’yu tanıtacak.

    UNESCO’nun kalbi İstanbul’da atacak

    3. DMDTÖ/UNESCO Dünya Turizm ve Kültür Konferansı bu yıl ülkemizde düzenleniyor. Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı’nda dünyanın çeşitli ülkelerinden temsilcilerin katılımlarıyla bugün başlayacak olan konferans Çarşamba günü sona erecek.

    Konferansta stant açarak yöresini tanıtacak 3 ilden biri Kastamonu oldu. Belediye Başkan Yardımcısı Ahmet Sevgilioğlu ve ekibi, Kastamonu’nun UNESCO Kültür Mirası Listesi’ne girmesi yolunda isteğini göstermesi bakımından son derece önemli olan etkinlikte Kastamonu’yu tanıtacak. Kastamonu standında görsel materyaller yanı sıra şehre özgü yöresel ürünler de katılımcılara sunulacak.

    Konferansa ülkelerin kültür ve turizm bakanları yanısıra bu alanda otorite önemli bilim insanları, gazeteciler ve düşünürler katılacak.

    Travel Turkey İzmir Fuarı’nda iki stant açılacak

    İzmir’de Perşembe başlayıp hafta sonu bitecek olan Travel Turkey İzmir Fuarında ise Kastamonu Belediyesi, iki ayrı stantta şehri temsil edecek. 90 metrekare boyutundaki stantta şehrin kültür ve turizm çeşitliliği her yönü ile uluslararası katılımcıların huzuruna çıkartılırken, gastronomi standında ise Kastamonu mutfağının eşsiz örnekleri sahneye çıkacak.

    Travel Turkey İzmir ve Uluslararası Gastronomi Turizmi Kongresi’nde Kastamonu Ticaret ve Sanayi Odası (KATSO) ile işbirliğinde hazırlanan Kastamonu Belediyesi’ne, Vedat Tek Kültür Merkezi Şapka Müzesi ile Kastamonu Valiliği de destek veriyor.

    Geçtiğimiz yıl olduğu gibi yine fuarın gastronomi destinasyonu sponsorlarından biri olan Kastamonu Belediyesi, Travel Turkey İzmir Fuarı kapsamındaki Uluslararası Gastronomi Turizmi Kongresi’nde şehrin layığı ile temsil edilmesini sağlamış olacak. Kastamonu Sarı Konak Kadın Girişimciler Kooperatifi üyeleri fuar boyunca Kastamonu Mutfağı’nın eşsiz lezzetlerini ziyaretçilerin damaklarına sunacak.

    “Hedefimiz UNESCO”

    Kastamonu’nun uluslararası organizasyonlarda temsil edilmesini sağlayarak “dünya kenti” iddiasını sürekli zinde tutmak istediğini kaydeden Belediye Başkanı Tahsin Babaş, göreve geldiğinden itibaren UNESCO hedefi vizyonu ile projeler gerçekleştirdiğini belirtti. Kastamonu’nun adını hem UNESCO Dünya Kültür Mirası Kentler Listesi’ne yazdırmak için çaba sarfettiğini ifade ederek, “Kastamonu’yu her iki listeye de adını yazdırarak taçlandıracağız” dedi.

  • Yeşilyurt Belediyesi sathi kaplamada 2018 yılı hedefini aştı

    Yeşilyurt Belediye Başkanı Mehmet Çınar, “Araç ve yaya trafiğini rahatlatmak, ulaşım ağımızı konforlu hale getirmek adına çok büyük mesafeler aldık. Sathi kaplamada 2018 yılı için belirlediğimiz 200 km’nin üzerinde bir çalışma gerçekleştirdik.” dedi.

    Yeşilyurt’un muhtelif mahallelerinde devam eden yol açma, sıcak asfalt ve sathi kaplama çalışmalarını yerinde inceleyen Başkan Çınar, Yeşilyurt’un günden güne büyüyüp geliştiğini dile getirdi.

    Çınar, “Biz yaşadığımız şehre, kentimize hizmet etmekten haz alıyor, mutlu oluyoruz. İlçemizin en uç noktasında bile hemşerilerimizi hizmetle buluşturmanın mutluluğunu yaşıyoruz. İlçemizin refah ve huzur seviyesini yükseltecek yatırımlarımızla gelecek nesillere kalıcı eserler emanet ediyoruz. Ticaretimizin ve ekonomik hayatımızın daha hareketli olması adına ilçemizdeki ulaşım ağını daha akıcı hale getirmek için çalışıyoruz. Araç trafiğini daha akıcı hale getirmek; vatandaşlarımızın hem gündelik hayatlarını hem de iş hayatlarını kolaylaştırırken, kentimizin de her alanda gelişimine ışık tutmaktadır. Bütün hizmetlerimizi merkez-kırsal ayrımı yapmadan sürdürmekteyiz. Yeşilyurt’umuzda nüfus artışının yoğunluk kazanmasıyla birlikte farklı yol güzergâhları açma, mevcuttaki yollarımızı sıcak asfalt ya da sathi kaplamayla daha akıcı hale getirmek adına çalışmalarımız devam ediyor. Dört yılda 370 bin 555 ton sıcak asfalt serimi yaparken,459 bin 028 metrede sathi kaplama yaparak bu alanda rekor seviyede bir yatırım gerçekleştirdik” şeklinde konuştu.

    Gündüzbey, Tecde ve Hıroğlu mahallelerindeki sathi kaplama ve sıcak asfalt serim hizmetlerini inceleyen Yeşilyurt Belediye Başkanı Mehmet Çınar, sathi kaplamada 2018 yılı için belirlenen 200 kilometre hedefini aştıklarını ifade ederek, “Gündüzbey ile Çırmıktı’da ki dere yatağının etrafındaki yolun büyük bir kısmını açıp, serme ve sıkıştırma işlemlerini tamamlayarak zemini güçlendirmiştik. Açtığımız yolun yaklaşık 800 metrelik kısmını sathi kaplamayla güzel bir görüntüye kavuşturacağız. Burada yaşayan çiftçi ve üreticilerimizin rahat bir ortamda hayatlarını sürdürmeleri, işlerini temiz ortamlarda yapmaları adına buradaki yol açma çalışmalarına büyük önem veriyoruz. Buradaki ulaşım ağının konforlu hale gelmesi bölgedeki araç trafiğinin de rahatlamasına sağlayacak. İlçemizin özellikle kırsal bölgelerindeki ulaşım ağını daha konforlu hale getirmek adına sathi kaplama seferberliği ilan etmiştik. 2018 yılı için sathi kaplama serimin de ortaya koyduğumuz 200 kilometre hedefinin üzerine çıktık. Mevsim şartlarının uygun gitmesi durumunda yaklaşık 50-60 kilometre daha sathi kaplama yapmayı hedefliyoruz. Düzenli, planlı ve sistematik bir şekilde hayata geçirdiğimiz bu tür ciddi yatırımlar ilçemizin sosyal, ekonomik ve turizm hayatına olumlu yansımalarda bulunmaktadır” ifadelerini kullandı.

    Tecde ve Hıroğlu mahallesindeki yol açma ve yenileme hizmetlerini yerinde inceleyen Başkan Çınar, “Fen İşleri Müdürlüğümüze bağlı sıcak asfalt, sathi kaplama ve yol yenileme ekiplerimiz şu anda ilçemizin dört bir tarafına kaliteli ve güzel hizmetler götürüyorlar. Bizim hizmet felsefemizde durmak asla yok, yarınlarımızın bugünlerimizden daha iyi olmasına adına 7/24 demeden her alanda çalışıyoruz. Kıymetli hemşerilerimize hizmet götürmenin mutluluğunu yaşıyoruz”dedi.

    Saha çalışmaları sırasında vatandaşlar ve esnaflarla sohbet ederek yapılan çalışmalarla ilgili görüş ve önerini almayı ihmal etmeyen Başkan Çınar, çalışmaları takip eden gençlerle sohbet etti.

  • ERA Gayrimenkul Türkiye, yılsonu büyüme hedefini açıkladı

    Gayrimenkul Türkiye Franchising Kanal Direktörü Kadir Tümen, ERA Gayrimenkul Türkiye’nin 2018 yılı ilk altı ayını değerlendirdi. İlk altı ayda yüzde 20 büyüdüklerini belirten Tümen, 2018 yılında yüzde 50’lik büyüme hedeflediklerini açıkladı.

    Uluslararası gayrimenkul franchising şirketi ERA Gayrimenkul Türkiye, 2018’in ilk altı ayını ve yıl sonu hedeflerini paylaştı. 2018’in ilk altı ayında KKTC ve tüm Türkiye’de yeni katılan ofisler ile yüzde 20’lik büyüme gerçekleştiren ERA Gayrimenkul Türkiye yılsonunda yüzde 50 büyüme hedefliyor.

    ERA Gayrimenkul Türkiye Franchising ve Kanal Direktörü Kadir Tümen, “Ülkemiz için yoğun ve tempolu geçen bir dönem oldu. Bu tempolu dönem içerisinde seçim sürecini geride bıraktık. Seçim sonrası dönem de geri kalan altı aylık süreci daha net projeksiyonlarla sürdürmeyi hedefliyoruz. İlk altı ayda ofis rakamlarımızda, broker sayımızda ve gayrimenkul sayılarımızda ciddi oranda artış yakaladık. Seçim sürecini geride bırakmış olmamamızla birlikte yatırımcıların bekleme stratejilerinden çıkıp artık aksiyon alma, yatırım yapma ve planlama kısmına geçeceklerini bekliyoruz” dedi.

    “Sektörün ikinci altı ayı hareketli olacak”

    Gayrimenkul sektöründe ikinci yarının hareketli geçeceğini vurgulayan Tümen, “2018 yılsonunu 2017 yılsonunda belirlediğimiz ofis bazında yüzde 50’lik büyümeyi gerçekleştirerek tamamlamayı düşünüyoruz. 2018 yılının son 6 aylık döneminin hem sektörümüz açısından hem markamız açısından oldukça hareketli geçeceğine inanıyoruz. İlk altı ayı bitirmeden önce aldığımız talepler de sektörün hareketleneceğini gösteriyor. Özellikle İstanbul dışından gelen başvuru sayımızda artış var. Hareketlenmenin İstanbul, İzmir ve Ankara dışında diğer şehirlerimizde de yaşanmasını bekliyoruz” şeklinde konuştu.

  • Tur Assist 2018 yılı hedefini açıkladı

    Türkiye’de kasko poliçesi olmayan yaklaşık 10 milyon binek ve hafif ticari aracın asistans hizmetlerinden faydalanmasını sağlamak amacıyla 2 yıl önce Tur Assist tarafından piyasaya sunulan Joker hizmet paketi, geçtiğimiz seneye göre 2 kat büyüyerek 5 bin araç sahibini daha risklerden koruyacak. Sigorta şirketlerinin ciro, karlılık ve operasyonel verimliliklerini, acentelerin ise komisyon gelirlerini artıran Joker, bayram tatilinde yola çıkacak sürücülere genişletilmiş yol yardım, yol kenarı onarım, oto cam, ikame araç, mini onarım, lastik onarım ve ferdi yardım gibi hizmetleri alma imkânı sunuyor. Joker hizmet paketlerinin sigortalılık bilincinin yaygınlaşmasına da katkıda bulunması bekleniyor.

    Sigorta sektörüne katma değer oluşturan ve sigortalıların hayatını kolaylaştıran asistans hizmetleri sağlayan Tur Assist’in sektöre kazandırdığı ‘Joker’ genişletilmiş hizmet paketinin 2018 yılındaki hedefini 2 kat büyüyerek 5 bin araca ulaşma olarak açıkladı. Türkiye’de trafiğe kayıtlı olduğu halde kasko poliçesi bulunmayan araçların da asistans hizmetlerinden yararlanmasına imkân tanıyan Joker, sigorta şirketlerinin ciro ve karlılığını artıran, operasyonel verimliliğini maksimum seviyeye çıkaran ve acentelerin komisyon gelirlerine katkı sağlayan bir ürün olarak dikkat çekiyor.

    Sektör verilerine göre, trafiğe kayıtlı 15 milyon binek ve hafif ticari araçtan sadece 5 milyonunun kasko poliçesi bulunuyor. Tur Assist, geliştirmiş olduğu Joker hizmeti ile sektörde bir ilki gerçekleştirerek kasko poliçesi olmayan araç sahiplerini oldukça uygun fiyatlarla çeşitli asistans hizmetleriyle buluşturuyor. Bayramda yola çıkacak sürücüler de, Joker paketleri kapsamında genişletilmiş yol yardım, yol kenarı onarım, oto cam, ikame araç, mini onarım, lastik hasar onarım ve ferdi yardım gibi asistans hizmetlerinden faydalanabiliyor.

    Sigortalılık bilincini artıracak

    Şirket, geçen yıl Joker ürününün sigorta şirketleri, acenteler ve alternatif dağıtım kanalları tarafından ilgi görmesi üzerine genişletilmiş yol yardım, yol kenarı onarım, oto cam ve ferdi yardım hizmetlerinden oluşan Joker Mini adlı yeni ürününü piyasaya sunduğunu duyurdu. Her iki ürüne de portföy büyüklüğü ve dağıtım kanalları performans avantajı nedeni ile en çok İstanbul’dan talep gelirken önümüzdeki dönemde Ege Bölgesi ve Anadolu illerinden gelen taleplerde de artış bekleniyor. Türkiye’nin her noktasına yayılmış geniş hizmet ağı üzerinden hızlı ve profesyonel hizmet alma imkanı sunan Joker genişletilmiş hizmet paketlerinin sigortalılık bilincine katkıda bulunması bekleniyor.

  • Dicle Elektrik Çağrı Merkezi başarı hedefini aştı

    Özelleştirmenin hemen ardından 2014’te kurulan ve halen bölgede konuşulan 4 ayrı dilde hizmet vermeye devam eden Dicle Elektrik Dağıtım Çağrı Merkezi, başarı grafiğini artırıyor. Kurulduğu günden bu yana teknik kapasitesini ve çalışan sayısını sürekli artıran çok dilli çağrı merkezi, Elektrik Piyasası Düzenleme Kurumu’nun (EPDK) belirlediği başarı performans seviyesini aştı.

    EPDK tarafından tüm çağrı merkezleri için belirlenen performans seviyeleri çağrı cevaplamada yüzde 80, servis seviyesinde ise yüzde 95 olarak açıklanmıştı. Buna göre, çağrı merkezini arayanların yüzde 80’ine ilk 20 saniyede yanıt verilmesi, yüzde 95’ine ise mutlaka yanıt verilmesi gerekiyor. Bu hedeflere ulaşan veya aşan merkezler başarılı sayılıyor. Söz konusu hedefler ışığında Dicle Elektrik Çağrı Merkezinin 2018 yılının ilk çeyreğindeki çağrı cevaplama oranı yüzde 98,62 olurken, servis seviyesi ise yüzde 96,92 olarak gerçekleşti. Merkez bu verilerle çağrı cevaplama oranı ve servis seviyesinde EPDK’nın belirlediği performans başarı seviyesinin üzerine çıktı.

    İstihdam olanağı oluşturdu

    Dicle Elektrik Çok Dilli Çağrı Merkezi, kurulduğu günden bu yana ciddi ilerlemeler kaydederken, bölge istihdamına da katkı sağladı. İlk kurulduğunda 50 kişinin görev yaptığı Dicle Elektrik Çağrı Merkezi’ndeki çalışan sayısı166 kişiye ulaştı. Teknolojik yatırımlar ile santral altyapısı iyileştirilen çağrı merkezinin başarı skorları, EPDK tarafından belirlenen başarı kriterlerinin üzerine çıktı. Türkiye’de elektrik dağıtım sektöründeki 21 şirketin tümünde kurulan çağrı merkezleri, müşteri şikayetlerini değerlendirerek, en kısa sürede sonuçlanmasını sağlamak üzere görev yapıyor. Bu merkezler, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı’nın müşteri memnuniyeti kriterlerini açısından önemli bir işlevi yerine getiriyor. Tüm dağıtım şirketleri arasında ise sadece Dicle Elektrik Çağrı Merkezi Türkçe’nin yanında Kürtçe, Arapça ve Zazaca dillerinde de hizmet veriyor.