Etiket: Dünyaca

  • Dünyaca ünlü Rus modacı Antalya’nın inşaat devi ile işbirliği yapacak

    Dünya moda ve tasarımının önde gelen ismi Alexandre Vassiliev Antalya’ya geldi. Rus modacı, geçtiğimiz yıllarda ortak bir projede işbirliği yaptığı iş adamı Hüseyin Samut ile yeni projelere yelken açmaya hazırlanıyor.

    Dünya çapında en önemli markalardan biri haline gelen yazar, modacı ve tasarımcı Alexandre Vassiliev, geçtiğimiz yıllarda iş adamı Hüseyin Samut ile işbirliğine giderek, tasarımını üstlendiği lüks rezidans projesinde yer almıştı. Rusya ve Türkiye’de gündem oluşturan projenin lansmanı ise seçkin davetli katılımıyla Moskova’da yapılmıştı.

    Alexandre Vassiliev, ünlü iş adamıyla yeniden işbirliğine giderek bu alanda Antalya’yı bir kez daha uluslararası gündeme taşımayı hedefliyor.

    Rus Vassiliev gönüllü tanıtım elçiliğini üstlendi

    Rus modacı Antalya’ya gelerek yeni projelerin sinyalini verdi. Antalya’ya ayak basar basmaz soluğu iş adamı Hüseyin Samut’un gündem oluşturan son projesinin şantiyesinde alan Vassiliev ünlü şirketin tüm inşaatlarını gezdi. Turizm sezonunun açılmasıyla birlikte iki ülke arasındaki ticari yatırımlara da model olmaya hazırlanan Vassiliev aynı zamanda şehrin gönüllü tanıtım elçiliği görevini de üstlendi.

    Şehre olan özel ilgisini geçtiğimiz yıllarda iş adamı Samut’tan aldığı iki özel daireyle taçlandıran Vassiliev, Rusların Antalya’da konut sahibi olması yönünde yeni bir akım başlatmıştı. Bu olay hem Türk basınında hem de Rus medyasında ’Alexsandre Vassiliev Antalyalı Oldu’ manşetleri ile aktarılmıştı. İkilinin yeniden imza atacağı işbirliği projesi merakla bekleniyor.

  • Dünyaca ünlü şirket operasyon merkezlerini İzmir’e taşıyor

    Sigorta sektörünün güçlü finans kuruluşu Allianz Türkiye aldığı bölgesel yatırım kararıyla İzmir’de Allianz Kampüs inşaatına başladı. Allianz Türkiye’nin operasyon merkezi olarak hizmet verecek Allianz Kampüs’te 27 milyon euroluk yatırımla ilk etapta 650, ilerleyen dönemde ise bin 100 kişi çalışacak ve bölgesel istihdamda önemli bir adım olacak. Müsait pozisyonlar için ise üniversiteden yeni mezun gençlere öncelik tanınacak.

    Dünyanın en büyük sigorta ve varlık yönetimi şirketlerinden Allianz, büyüme öngörüleri, iş sürekliliği odağı, sürdürülebilirlik ve verimlilik yaklaşımı doğrultusunda Türkiye’deki operasyon merkezini İzmir’e taşıyor. Yatırım tamamlandığında bölgenin istihdamına büyük katkı sağlayacak Allianz Kampüs 2018’de hizmete girecek ve ilk etapta 650, ilerleyen dönemde de toplam bin 100 kişiye istihdam sağlayacak.

    “Yatırıma devam ediyoruz”

    Bölgesel yatırım kararıyla inşasına başlanan yeni operasyon merkezi Allianz Kampüs ile ilgili detayları paylaşmak üzere İzmir’de basın mensuplarıyla bir araya gelen Allianz Türkiye CEO’su Aylin Somersan Coqui, “Türkiye sigorta sektörünün lideri olarak Türkiye’nin potansiyeline inanıyor, yatırımlarımıza İzmir’deki Allianz Kampüs projemizle devam ediyoruz. 27 milyon euroluk yatırım ile Allianz Kampüs ülkemizin ekonomisine, sürdürülebilir büyüme ve istihdam hedeflerine katkıda bulunacak. Kendi iş sürekliliğimize önemli bir güvence getirecek Allianz Kampüs, müşterilerimize her aşamada daha iyi operasyonel süreç ve hizmet sunmamızı sağlayacak” dedi.

    “İstihdamda yeni mezun gençlere öncelik tanınacak”

    Allianz Kampüs’ün sunacağı istihdam olanakları hakkında bilgi veren Aylin Somersan Coqui, “Allianz Kampüs ile ilk aşamada 650, sonrasında ise kademeli olarak bin 100 kişilik istihdam sağlayacağız. Hedefimiz, açılacak iş pozisyonlarının yüzde 70’inde üniversiteden yeni mezun olup iş hayatına adım atacak gençleri istihdam etmek. Bu gençleri öncelikli olarak çağrı merkezi, elementer operasyonları, hayat ve emeklilik, müşteri hizmetleri, hasar, provizyon ve risk değerlendirme bölümlerinde işe alacağız” dedi.

    Yeni operasyon merkezi için değerlendirme sürecinde birçok ili mercek altına alarak kapsamlı araştırmalar yaptıklarını dile getiren Aylin Somersan Coqui, bu seçimde Türkiye’nin en büyük metropollerinden biri olan İzmir’in güçlü ekonomisi, kalifiye iş gücü zenginliği, yüksek yaşam standartları, birçok ulusal ve uluslararası yatırıma ev sahipliği yapması, elverişli iklimi, kolay ulaşım olanakları ile öne çıktığını belirtti.

    Doğa ve çalışan dostu, akıllı bir çalışma mekanı

    İzmir’in Gaziemir ilçesinde, toplam 27 milyon euroluk yatırımla inşa edilmekte olan Allianz Kampüs, 17 dönümlük bir arsa üzerinde yer alıyor. Havaalanına yakın bir konumda, ticari ve konut alanlarının yoğunlaştığı bölgede yer alan Allianz Kampüs’ün her detayı sürdürülebilirlik ilkelerine uygun, “doğa ve çalışan dostu” olarak tasarlanıyor. Özgün mimarisiyle kente değer katacak olan Allianz Kampüs, teknolojinin sunduğu olanaklarla yeni nesil akıllı bina olacak şekilde planlanıyor. Allianz Kampüs, iki katlı ve yatay yapısı, basketbol, voleybol, tenis sahası ve koşu parkuru gibi açık hava spor sahaları, iç mekan spor salonu ve geniş yeşil alanı ile de ferah bir ortam sunacak. Allianz Kampüs’ün gelişmiş bilgi ve iletişim altyapısı kağıtsız ofis modelini desteklerken dünya standartlarında enerji tasarrufu önceliğiyle çevrenin korunmasına maksimum katkıda bulunacak.

    Yatırımın yüzde 80’i Türk şirketlere ayrıldı

    Allianz Kampüs yatırımının yüzde 80’i ulusal, projenin inşaat kapsamında kullanılan malzeme bütçesinin yüzde 80’i Türkiyeli şirketlere ayrılıyor. Duvar malzemeleri, seramikler, doğal ve suni taş kaplamaları, tavan malzemeleri, ahşap işleri, camlı bölmeler, vitrifiyeler, perdeler, beton, demir, klima santralleri, menfezler, borular, valfler, vanalar, kablolar, panolar, kablo tavaları, zayıf akım sistemleri, aydınlatmalar, peyzaj ürünleri, altyapı işleri yerli tedarikçilerden sağlanıyor.

    Operasyon birimleri Kampüs’e taşınacak

    Müşteri hizmetleri operasyonları, elementer operasyon, sağlık operasyon, hayat emeklilik satış sonrası hizmetler Allianz Kampüs’e taşınacak. Allianz Kampüs’te görev alacak çalışanlar birçok cazip olanak ve sosyal hakka sahip olacak. Çalışanlar bu kapsamda özel sağlık sigortası, bireysel emeklilik planlarına şirket katkısı, hayat sigortası, esnek çalışma saatleri, haftanın bir günü uzaktan çalışma gibi olanaklardan yararlanabilecek. Allianz Kampüs’te çalışmak isteyen adayların, https://www.allianzsigorta.com.tr/tr/kariyer/insan-kaynaklari/allianz-kariyer web sitesindeki formu doldurarak genel başvuruda bulunabilecekleri ve kendilerine en uygun pozisyonlar için yıl boyunca kariyer sitelerinde yayımlanacak ilanları takip edebilecekleri bildirildi.

  • THY, dünyaca ünlü turizm adası Phuket’e uçmaya hazırlanıyor

    Dünyada en fazla ülkeye uçan havayolu şirketi Türk Hava Yolları, Tayland’ın dünyaca ünlü turizm adası Phuket’e uçmaya hazırlanıyor. 17 Temmuz’da açılacak yeni hatla birlikte binlerce yolcu bu bölgeye seyahat edebilecek.

    Türk Hava Yolları(THY), yerel dilde ’özgürlükler ülkesi’ anlamına gelen Uzakdoğu Asya ülkesi Tayland’da uçtuğu destinasyon sayısını arttırmaya hazırlanıyor. Başkent Bangkok’a haftada düzenlediği 14 seferle 2016 yılında 325 bin yolcu taşıyan THY, bu kez de Tayland’ın dünyaca ünlü turizm adası Phuket’e uçacak. Yaz sezonu için çalışmalarını sürdüren THY, 17 Temmuz’da Phuket’e gerçekleştireceği ilk uçuş öncesi geçtiğimiz günlerde yeni uçuş noktası için rezervasyon kabulünü başlattı.

    Vizesiz seyahat dönemi turizmi canlandırdı

    Türkiye ile Tayland arasında gerçekleştirilen operasyonel faaliyetlere ilişkin bilgiler veren THY’nin Bangkok Müdürü Abdullah Ahmet Tuğcu, Bangkok’a günde iki ve haftada 14 sefer gerçekleştirdiğini dile getirdi. 2012 yılında iki ülke arasında vizelerin kaldırılmasıyla mevcut hatta seyahat eden yolcu sayısında ciddi artış yaşandığını kaydeden Tuğcu, “Trafik, vizelerin kaldırılmasıyla ciddi şekilde artmaya başladı. Tayland çok ciddi 70 milyonluk ciddi bir nüfusa sahip ama pasaport sahibi oranı yıllar içinde gelişmeye başladı. Bundan 6-7 yıl önce sadece 4-5 milyon kişide pasaport varken şu anda 15 milyona yakın pasaport var. Orta sınıf gelişmeye başladıkça seyahat kültürü gelişen bir millet. Avrupa’ya çok ciddi bir ilgi duyuyorlar. 2012 itibariyle Türkiye’ye de çok ciddi şekilde talep oluşmaya başladı. Bu gelişim tamamen vizelerin kalkmasıyla oluşan bir durum. Vizelerin kalkmasıyla Tayland seferleri 14’e çıktı. Kasım itibariyle kış sezonunda ilk kez günde iki sefer noktasına geldik” diye konuştu.

    2017’de yüzde 23’lük kapasite artışı

    Tayland’ın yolcu potansiyeli bakımında büyük bir pazar olduğunu dile getiren Tuğcu, “2016 yılında Tayland pazarında yaklaşık 325 bin yolcu taşıdık. 2017 yılında yaklaşık yüzde 23 kapasite artışı mevcut. Çünkü Saygon’a giden yolcularımız Hanoi’nin Haziran 2016’da açılmasıyla Saygon-Hanoi üzerinden uçmaya başladılar ve Bangkok iki direkt sefer haline geldi. Bu kapasite artışıyla ciddi bir büyüme öngörülüyor. 2016’da 325 bin yolcu planlanan. Burada çok ciddi bir Türkiye pazarı var” değerlendirmesini yaptı.

    Toplam yolcu pazarında yüzde 33 büyüme öngörüsü

    2016’nın Türkiye için zor bir yıl olduğunu ancak 2017’nin olumlu seyrettiğini ifade eden Tuğcu, Nisan ayında Türkiye pazarı için yüzde 90 oranında artış yaşandığını ve özellikle Kapadokya, Pamukkale, İstanbul, Bursa ve Edirne gibi yerlere Taylandlıların ilgi duyduğuna dikkati çekerek, “Pazar büyümeye devam ediyor. Türkiye tanıtımı da büyükelçiliğimizin aracılığıyla sürüyor. Yeni noktalarla beraber Türkiye pazarı ciddi şekilde büyüyecek. Takribi olarak da geçen seneye toplam yolcu pazarında göre yüzde 32-33’lük büyüme öngörüyoruz” dedi.

    17 Temmuz’da Phuket’e ilk tarifeli sefer

    Yıl içinde ekonomi yolcularında yüzde 87’ye kadar doluluk oranlarının yaşandığını aktaran THY Bangkok Müdürü Abdullah Ahmet Tuğcu, yeni uçuş noktasının dünyaca ünlü turizm adası Phuket olacağını kaydetti. Tuğcu, “Bu sene Phuket’i açacağız. İstanbul’dan Phuket’e 17 Temmuz’da da ilk seferimiz gerçekleşecek. Haftada 4 frekans olarak başlıyoruz. Phuket çok önemli bir Pazar. Bütün uluslararası alanlar için çok güçlü bir Pazar. Bizim de çok iyi bağlantı sürelerimiz var. Avrupa’nın birçok noktasında, Frankfurt, Londra ve Paris gibi merkezlerden ciddi şekilde yolcu taşıyoruz. Satışlarımız başladı. Temmuz 17’de uçuşlarımız gerçekleşecek. Şu anda son derece pozitif bir rezervasyon eğrisi var. Gittikçe gelişiyor. Özellikle İstanbul ve Türkiye’den müthiş bir ilgi var. Vizelerin kalkmasıyla beraber hem Bangkok hem Phuket ciddi şekilde birleşerek, Avrupa’nın her noktasından şu ana kadarki rezervasyon eğrilerine göre Diyarbakır’dan Samsun’a, Ankara’ya kadar birçok noktasından rezervasyonlarımız mevcut. Seferler gayet olumlu gidiyor” ifadelerine yer verdi.

    Yurtdışından da talep yoğun

    Yurtdışı yolcu profilinin de planlanan seferlere yoğun ilgi gösterdiğini belirten Tuğcu, “Yunanistan özellikle çok ilgi duyuyor. Rusya için Phuket pazarı önemli. Rusya ve Ukrayna pazarından Phuket’e çok yolcu taşıyoruz. Güney Amerika’da Sao Paolo ve Bounes Aires’ten başlayarak, Türkiye’nin her yerinden, Avrupa ve Rusya’dan buraya yolcu rezervasyonları almış durumdayız. Açılmasıyla beraber bu pazarın daha da büyüyeceğini düşünüyoruz” dedi.

  • Dünyaca ünlü sahilde düşündüren görüntü

    Antalya’nın dünyaca ünlü Konyaaltı Sahili’nde dün öğle saatlerinde kameralara yansıyan görüntü vatandaşların tepkisini çekti. Gemilerden bırakılan sintine atıkları olduğu düşünülen kahverengi alanı fark eden bazı vatandaşlar, denize girmekten vazgeçti.

    Dün öğlen saatlerinde 7 kilometre uzunluğuyla bilinen ve Mayıs ayında dahi tıklım tıklım dolan dünyaca ünlü Konyaaltı Sahili’nin açığında fark edilen kirlilik görüntüsü, vatandaşların tepkisini çekti. Konyaaltı varyantlara gelerek ailelerin birlikte önce manzarayı izleyip, ardından deniz keyfi yapmak isteyen vatandaşlar, sahilin hemen 200 metre açığında görüntüyü görünce şok oldular. Vatandaşlar, gemilerden bırakıldığı kahverengi renkteki sintine atığı olduğu tahmin edilen alanı fark edince, bazıları denize girmekten vazgeçtiler. Kuşbakışı olarak varyantlar bölgesindeki seyir terasından fark edilen kirlilikten haberi olmayan sahildeki vatandaşlar ise denize girmeye devam ettiler.

    “Görünen köy kılavuz istemiyor”

    Kirliliği fark edenlerden Fatoş Çetinkaya, “Onaylanacak bir durum değil. Belki orada yüzen insanlar bunun farkında değil ama gözle görünür bir şekilde buradan belli. Sağlık her şeyden önemli ama her şeyi geçtim burası bir turizm bölgesi. İnsanlar bu alana deniz kum, güneş ve bu sahil için geliyor. ” diye konuşurken, Eskişehir’den Antalya’ya bir haftalık tatile geldiğini belirten Mehmet Meki ise, görüntüleri gördükten sonra denize girmekten vazgeçtiğini belirterek “İlk defa Konyaaltında denize girecektim ama bu görüntüyü gördükten sonra vazgeçtim. Buradan daha net görünüyor. Aşağıdaki insanlar bizim kardeşlerimiz, ağabeylerimiz. bilseler girmezler. Gerçekten çok üzücü. Görünen köy kılavuz istemiyor. Burada insanların sağlığı tehlikede, çok pis bir görüntü. Teknelerden gelen bir pislik sanırım ama yine de ne olursa olsun doğaya ve sağlığa zararı var” diye konuştu.

  • Dünyaca ünlü spor markası Macron, Türkiye’de faaliyetlerine başladı

    Ünlü İtalyan spor giyim markası Macron, 2017 yılı itibarıyla Türkiye pazarında faaliyet göstermeye başladı.

    1971 yılında kurulan İtalyan spor giyim markası Macron, 2017 yılı itibarıyla Türkiye pazarında faaliyet göstermeye başladı. Futbol, basketbol, voleybol, hentbol, koşu ve beyzbol branşlarında spor giyim ve antreman malzemeleri üretimi yapan marka, Türkiye’de futbol başta olmak üzere diğer spor branşlarındaki takımlara hizmet verecek.

    2017 yılı itibariyle özellikle takım sporlarında futbol başta olmak üzere çalışmalarına başlayan Macron, süper lig takımlarının yanı sıra alt liglerdeki takımlarla görüşmelere başladığı kaydedilirken Macron’un Türkiye’deki hedefleri arasında 2017 yılında süper lig ve alt liglerden birçok takımı giydirmek ve 2017 sonrası Türkiye’de mağazalar açmak yer aldığı öğrenildi.

    Macron markasının Türkiye’deki haklarına sahip olan Bilce Group Yönetim Kurulu Başkanı Hacı Bayram Bilce, “Dünyaca ünlü bir markayı Türkiye pazarına kazandırmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Macron dünyanın önde gelen spor markalarından biri konumunda. Türkiye’de de bu stratejiyle Macron’u ilk akla gelen spor markalarında biri yapma hedefiyle yola çıktık. Bu doğrultuda üst düzey takımlar başta olmak üzere alt liglerden de mümkün olduğunca çok takımla görüşüp anlaşmak istiyoruz. Hedefimiz, Türkiye’deki takımları Macron kültürü ve kalitesiyle tanıştırmak” dedi.

    Dünya’da 10 binden fazla takımın tercihi olan Macron, bugün 1.300 takım mağazası ve 114 Macron Store ile Avrupa başta olmak üzere birçok ülkede faaliyet gösteriyor.