Etiket: Deneyimi

  • İzmir Ekonomili iç mimarların Japonya deneyimi

    İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi İçmimarlık ve Çevre Tasarımı Bölümü Öğrencileri, Japonya’nın tasarım dünyasına tanıklık edecek. Japonya Hükumeti’nin sağladığı yüzde 80 oranındaki bursla, Chiba Üniversitesi’nde tasarım alanında staj yapacak 8 Türk öğrenci Japon iç mimarlık öğrencileriyle “kültür” ve “ulusal kimlik” üzerine çalışacak.

    Öğrenciler, İEÜ İçmimarlık ve Çevre Tasarımı Bölümü ile Chiba Üniversitesi Mimarlık Bölümü Değişim/İletişim Programı kapsamında Japonya’nın Chiba kenti ve çevresindeki mimari ve sanatsal merkezleri inceleyecek. Öğrenciler, ayrıca geleneksel ve güncel mimari örneklerini de deneyimleyecek. İzmir Ekonomili İç mimarlar, Chiba Üniversitesi’nde yapacakları projeyle kentte gerçekleştirilecek mimari yarışmaya da katılacak.

    Japon tasarım anlayışını tanıyacaklar

    İEÜ İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı Bölümü Öğretim Üyesi Doç. Dr. Deniz Hasırcı, 2004 yılından bu yana Chiba Üniversitesi Mimarlık Bölüm Başkanı Prof. Kaname Yanagisawa ile çeşitli projelerde işbirliği yaptıklarını söyledi. Doç. Dr. Hasırcı, Özge Süzen, Hazal Erdoğan, Sinem Azak, Türkiz Karaköse, Damla Başkan, İlayda Şen, Özgünur Bora, Fulya Özenç’ten oluşan İzmir Ekonomili öğrencilerin Japonya Hükümeti’nin desteğiyle yaz stajlarını gerçekleştirdiğini kaydetti. Doç. Dr. Hasırcı, “Öğrencilerimizin stajları sonucunda dünyaya bakışlarında, dillerinde, entelektüel seviyelerinde ciddi bir gelişme olduğunu görüyoruz. Öğrencilerimiz, uluslararası anlamda kendilerini tartma ve yeni bir kültürü her anlamda tanıma fırsatı buluyor. Chiba Üniversitesi’ndeki tasarım öğrencilerinin çalışma ortamlarını, projelerini, tasarıma yaklaşımlarını yakından tanıyorlar. Bu yıl 8 öğrencimiz yüzde 80 oranında bursla Japon tasarım anlayışını tanıyacak” dedi.

    Mezuniyet sonrası da Japonya

    Öğrencilerin Japon ailelerin yanında kalarak, o ülkenin geleneklerini de öğreneceğini aktaran Doç. Dr. Hasırcı, öğrencilerin Chiba Ünivrsitesi’nde geliştirecekleri projeyle yarışmaya da katılacaklarını kaydetti. Doç. Dr. Hasırcı, “Öğrencilerimiz, Chiba’da bulundukları süre içinde, hem Chiba Üniversitesi stüdyoları, hem de Tokyo’daki tasarım ve içmimarlık ofislerinde staj yapma fırsatı buluyor. 4 yıldır sürdürdüğümüz staj programı sayesinde öğrencilerimizden, mezuniyetleri sonrasında yüksek lisans ve çalışma olanakları için Japonya’ya gidenler oluyor” diye konuştu.

  • Çağla Şikel’den sanal gerçeklik deneyimi

    Antalya’nın Serik ilçesinde çocuklar için düzenlenen eğlence programına katılan manken Çağla Şikel, sanal gerçeklik gözlüğü takarak çocuklarla oyun oynadı.

    Serik ilçesi Belek Turizm Merkezi’ndeki The Land Of Legends, oyunlaştırılmış 360 videosuyla çocuk misafirlerini kendi fantastik dünyasında eğlenceli bir yolculuğa çıkarıyor. Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel’in eşi Ebru Türel’in de katıldığı etkinlikte sanal gerçeklik gözlüğü aracılığıyla oynanan keyifli oyunlar renkli görüntülere sahne oldu. Video boyunca sahnelere gizlenen objeler hakkında sorulan yöneltilen çocuklardan en çok puan toplayanlara sürpriz hediyeler verildi.

  • Müşteri ilişkilerinde kişiselleştirme ve bankacılıkta müşteri deneyimi dönüşümü ’Dijital Sahnede’

    Müşteri etkileşimi ve ses teknolojileri, bankacılık, e-ödeme ve finansal iş uygulamaları konuları ’Dijital Sahnede Neler Oluyor?’ temalı konferansta işlenecek. Konferans 24 Mayıs tarihinde İstanbul’da gerçekleştirilecek.

    Çağı yakalamada yeni formülün dijitalleşme olduğu bir zamanda, gerçekleşen ’Dijital Sahnede Neler Oluyor?’ İş dünyasında bir adım önde olmak için, dijital teknolojilere yatırım yapmanın yanında, şeffaf olmak ta büyük önem taşıyor.

    Avrupa’nın en büyük 6’ncı yazılım firması olan Asseco SEE, müşteri etkileşimi ve ses teknolojileri, bankacılık, e-ödeme, ve finansal iş uygulamaları konularını ’Dijital Sahnede Neler Oluyor?’ temalı konferans ile 24 Mayıs tarihinde İstanbul’da bir otelde aynı çatı altında topluyor. Konferansta, son teknolojilerin, hedeflerin, beklentilerin dijitalleşme çerçevesinde hangi yöne doğru evrildiğini sektörün önde gelen isimleri katılımcılar ile paylaşacaklar. Ayrıca, omnichannel müşteri deneyimi ve iletişim merkezi çözümleri alanında küresel liderlerden olan ve konferansa platin sponsor olarak katılan Genesys, bankacılıkta müşteri deneyimi dönüşümü ve müşteri hizmetlerinde kişiselleştirme odağındaki sunumlarıyla ile programa katkıda bulunacaklar.

    Asseco SEE’nin bölgedeki en önemli iş ortaklarından olduğunu belirten Genesys Türkiye Ülke Müdürü Murat Tipi, ’’Müşteri sadakatini artıracak hizmet alanlarını tanımlamak gelirleri ve müşteri memnuniyetini artırmak için hayati öneme sahip. Fakat bu hizmetlerin nasıl uygulanacağını bilmekte aynı derecede önemli. Bazen aynı anda da olacak şekilde birden çok hizmet kanalını kullanan müşterilere en iyi hizmeti vermek için omnichannel yaklaşımından yararlanmak ekibinizin başarısı için bir anahtar durumunda’’ şeklinde konuştu.

    Müşteri hizmetlerinde kişiselleştirmeye yönelik çözümler ile Genesys’in küresel deneyimlerinden faydalanarak sektördeki eğilimleri ve beklentileri öngörebildiklerini vurgulayan Asseco SEE Satış Müdür Mutlu Akar, ’’Müşterilerimizin ihtiyaçları doğrultusunda geliştirdiğimiz çözümler ile çağrı merkezi, sosyal medya ve back office gibi tüm iletişim kanallarınızı tek bir platformda bir araya getirerek uçtan uca Müşteri Deneyimi Yönetimini mümkün hale getiriyoruz. Tüm iş ve çözüm ortaklarımız ile sürdürdüğümüz uzun iş birliklerimiz sayesinde edindiğimiz bilgi ve deneyimi, kişiye özel çözümlere dönüştürerek katma değerli servisler sunmaya devam edeceğiz’’dedi.

  • 5’inci Müşteri Hizmetleri ve Deneyimi Zirvesi 3 Mayıs’ta gerçekleşecek

    Ana sponsorluğunu Turkcell Global Bilgi’nin üstlendiği ’5’inci Müşteri Hizmetleri ve Deneyimi Zirvesi’ 3 Mayıs Çarşamba günü İstanbul’da düzenlenecek.

    Müşteri hizmetleri ile ilgili gündemlerin masaya yatırıldığı, 5’inci Müşteri Hizmetleri ve Deneyimi Zirvesi 3 Mayıs Çarşamba günü İstanbul’da düzenlenecek. Zirvede, çok kanallı müşteri deneyiminde yaşanan dönüşüm ve Endüstri 4.0’ın Müşteri Hizmetleri alanındaki yansımaları başta olmak üzere, sektör bazlı en iyi müşteri deneyimi örnekleri, Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’ndaki soru işaretlerine cevaplar, yapay zekanın müşteri hizmetlerinde kullanımı, mobil müşteri deneyimi gibi sıcak gündemi oluşturan konular sektör profesyonelleri tarafından ele alınacak.

    Bu yıl 5’incisi düzenlenecek olan ’Müşteri Hizmetleri ve Deneyimi Zirvesi’ne ana sponsor olmaktan dolayı mutlu olduklarını belirtenTurkcell Global Bilgi Genel Müdürü Çağatay Aynur, “Müşteri deneyimi iş hayatındaki kavramları radikal biçimde değiştiriyor. Teknoloji sayesinde tüketicinin zaman ve mekân bağımsız her konu hakkında bilgi sahibi olabildiği bir ortamda markaların rekabet avantajı sağlayabilmesinin tek yolu müşterilerine sunduğu deneyimin farklılaşmasından geçiyor. Bu doğrultuda, vizyonumuzu “Müşteri Deneyimi Çözümleri Merkezi” olarak konumlandırdık ve çalışmalarımızı bu hedef çerçevesinde şekillendirdik. Geçtiğimiz yıl Müşteri Deneyimi Tasarımı Ekibimizi kurarak şirketimizi geleceğe taşıyacak en önemli adımı attığımız düşünüyorum. Bu ekibin çalışmaları sayesinde markaların müşterileri ile olan tüm temas noktalarını detaylı analiz ederek müşteri deneyimini farklılaştıracak çözümler sunmaktayız. 5. Müşteri Hizmetleri & Deneyimi Zirvesi, farklı çözüm ve hizmetlerimizi sektör profesyonelleriyle buluşturmak adına güzel bir fırsat olacak” dedi.

    Zirve kapsamında Bankacılık, Sigorta, E-ticaret, Perakende ve Enerji, sektörleri olmak üzere Beyaz Eşya, Online Oyunlar, Belediyecilik ve İnovatif Platformlar sektörlerinde faaliyet gösteren, müşteri hizmetlerinde dijital kanalları etkin bir şekilde kullanan birçok kurumun temsilcilerinin sunumlarıyla farklılaşan deneyimlerini paylaşacakları bildirildi.

  • Perakende’nin Dünya Finalinde Boyner Grup’a ’En İyi Dijital Müşteri Deneyimi’ Ödülü

    Boyner Grup, Dünya Perakende Kongresi kapsamında verilen ve perakende sektörünün en prestijli ödüllerinden biri olarak kabul edilen ’Dünya Perakende Ödülleri’nde Türkiye’ye birincilik getirdi. Grup, Dubai’deki finalde Asistanım projesiyle ’En İyi Dijital Müşteri Deneyimi’ ödülünü kazandı.

    Boyner Grup, perakende sektörünün, küresel çapta başarılı uygulamalarının ödüllendirildiği Dünya Perakende Ödülleri’nde (World Retail Awards) mağazacılıkta sınırları kaldıran Asistanım uygulamasıyla ’Best Digital Customer Experience Initiative / En İyi Dijital Müşteri Deneyimi’ kategorisinde birinci oldu. Dubai’de düzenlenen Dünya Perakende Kongresinin kapanışındaki ödül töreninde ödülü Boyner Grup Proje Yöneticisi Seda Çınlar aldı.

    Asistanım küresel uygulamalarla yarıştı

    Geçtiğimiz yıl başlayan ve tüm Boyner Grup mağazalarında hayata geçirilmesi hedeflenen dijital uygulama ’Asistanım’ ile perakende dünyasının global markalarının yarıştığı ödüllerde birinci olan Boyner Grup, ’En İyi Dijital Müşteri Deneyimi’ kategorisi finalinde Dress in the City, El Corte Ingles, Marks&Spencer, Geant, Saudi Telecom, Singapore Telecom, Superdry ve Seymour Powell ile yarıştı.

    2007’den bu yana gerçekleştirilen Dünya Perakende Ödülleri’nde bugüne kadar çeşitli kategorilerde ödül alan markalar arasında; Apple, Amazon, Vodafone, Net-a-Porter, Louis Vitton, Marks&Spencer, Macy’s, Ikea, Verizon ve Starbucks gibi önemli global markalar bulunuyor.

    Yapılan açıklamada, perakendenin dünya finalinde Türkiye’ye birincilik getiren ’Asistanım’ satış danışmanlarına sağlanan özel tasarlanan mobil terminaller sayesinde hem müşterilerin hem de satış danışmanlarının hayatı kolaylaştırırken, tüm mağazalardaki stokların ve ürünlerin anlık kontrol edilebildiği cihazlar sayesinde mağazalar sınırsız hale geliyor. Ayrıca, Boyner Grup için özel olarak geliştirilen ve yüzde 100 yerli olan ’Asistanım’ uygulaması stok kontrolü dışında içinde ödeme sistemi de bulunmasıyla fark oluşturduğu belirtildi.