Etiket: Defacto

  • DeFacto Lefkoşa’da yeni mağaza açtı

    DeFacto Lefkoşa’da yeni mağaza açtı

    Ulaşılabilir modada dünya markası olma hedefiyle büyümesini sürdüren DeFacto, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’ndeki (KKTC) üçüncü mağazasını Lefkoşa’da açtı.

    Türkiye hazır giyim ve moda sektörünün önemli moda markalarından DeFacto, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’ndeki (KKTC) mağazalarına yenisini ekledi. DeFacto, KKTC’deki üçüncü mağazasını Lefkoşa’da Dereboyu Caddesi üzerinde hizmete açtı. DeFacto Operasyon ve Genişlemeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Serdar Ersoy, KKTC ekonomisinin sahip olduğu potansiyele inandıkları için mağaza yatırımlarını sürdürdüklerini söyledi.

    Türkiye ve KKTC arasındaki ekonomik bağların güçlenmesine katkıda bulunmak istediklerini belirten Ersoy, “Hazır giyim alanında Türkiye’den çıkmış uluslararası bir moda markası olmak istiyoruz. Buradaki üçüncü mağazamızı açtık. Böylece bu yıl içinde iki mağaza yatırımı yapmış olduk. KKTC’de yatırımını yaptığımız mağazalarımız büyüme hedeflerimiz ulaşmak konusunda büyük katkı sağlayacaktır” dedi.

    “Kadın, erkek ve çocuk için tüm ihtiyaçlar tek mağazada”

    Serdar Ersoy, “Mağazalaşma konusunda tek duraklı alışveriş (one stop shopping) stratejisi doğrultusunda hareket ediyoruz. Buna göre kadın, erkek ve çocuk her yaş grubu tüketicilerimizin, giyim, aksesuar ve kozmetik ile ilgili tüm ihtiyaçlarını aynı anda tek bir mağazamızdan sağlayabiliyoruz. Ürün çeşitliliği sağlayarak tüm kategorilerde müşterilerin memnuniyetini sağlamaya büyük özen gösteriyoruz. KKTC’deki mağazalarımızda günü ve modayı yakalayan tasarımlara ve her yaştan insanın zevkine hitap eden zengin bir ürün gamına sahibiz. Kaliteyi erişilebilir fiyatlarla müşterilerimize sunmaya devam edeceğiz” diye konuştu.

  • DeFacto çocuklar için yılbaşı gecesi koleksiyonu hazırladı

    Hazır giyim sektörünün önemli oyuncularından Defacto, çocuklara yeni yıl gecesi için özel bir koleksiyon hazırladı.

    Kendilerine özgü tarzları olan çocuklar için DeFacto, yılbaşında özel bir koleksiyon hazırladı. Yapılan açıklamada; hazırlanan kırmızı, lacivert, yeşil ve grilerden oluşan koleksiyon kalpleri ısıtacak. Kızlar için mini elbiselerde, erkelerde ise gömleklerde ekoseler couple parçaların vazgeçilmezi olacak.

    Kış mevsiminin monotonluğunun aksine cıvıl cıvıl renkleri ve eğlenceli tasarımları ile 0-14 yaş grubu için hazırlanan koleksiyon, tüm DeFacto mağazalarında ve şirketin internet adresinden satışa sunuldu.

  • DeFacto çocuklar için yılbaşı gecesi koleksiyonu hazırladı

    Hazır giyim sektörünün önemli oyuncularından Defacto, çocuklara yeni yıl gecesi için özel bir koleksiyon hazırladı.

    Kendilerine özgü tarzları olan çocuklar için DeFacto, yılbaşında özel bir koleksiyon hazırladı. Yapılan açıklamada; hazırlanan kırmızı, lacivert, yeşil ve grilerden oluşan koleksiyon kalpleri ısıtacak. Kızlar için mini elbiselerde, erkelerde ise gömleklerde ekoseler couple parçaların vazgeçilmezi olacak.

    Kış mevsiminin monotonluğunun aksine cıvıl cıvıl renkleri ve eğlenceli tasarımları ile 0-14 yaş grubu için hazırlanan koleksiyon, tüm DeFacto mağazalarında ve şirketin internet adresinden satışa sunuldu.

  • DeFacto 12 Aralık Mağazacılar Günü’nü kutladı

    DeFacto’da 12 Aralık Mağazacılar Günü heyecanı yaşanıyor. DeFacto CEO’su İhsan Ateş, bu özel günü müşterilerinin memnuniyeti için çaba gösteren mağaza çalışanlarıyla birlikte kutladı.

    Türkiye’de hazır giyim ve moda sektörünün önemli markalarından DeFacto’nun icra kurulu üyeleri ve yöneticileri, 12 Aralık Mağazacılar Günü’nü çalışanlarıyla birlikte kutladı. DeFacto CEO’su İhsan Ateş, bu anlamlı günü emek ve özveriyle müşterilerinin memnuniyeti için büyük çaba gösteren mağaza çalışanlarıyla birlikte geçirdi.

    “Mağaza çalışanlarını ne kadar onurlandırsak azdır”

    DeFacto CEO’su İhsan Ateş, 12 Aralık Mağazacılar Günü kapsamında yaptığı açıklamada, “Bir markanın kalitesi, verimliliği ve gelecek odaklı olarak büyümesini sağlayan dinamiklerin başında çalışanları gelir. Bu inançla çalışanlarımızın mutluluğuna her şeyden çok önem veriyoruz. Hayata geçirdiğimiz yatırımlar ve projeler işini severek yapan çalışanlarımız sayesinde başarılı oluyor. Müşterilerimize bire bir dokunan, onlarla en insani ilişkileri kuran mağaza çalışanlarımızın markamıza olan katkısı çok büyük. Bu zor ve bir o kadar da önemli görevi sürdüren tüm mağaza çalışanlarımıza en içten duygularımla teşekkür ediyorum. Mağaza ve perakende sektörü çalışanlarını ne kadar onurlandırsak azdır. Bu vesileyle sektörde görev yapan tüm çalışanların 12 Aralık Mağazacılar Günü’nü bir kez daha kutluyorum” diye konuştu.

  • DeFacto MAPIC Platformu’nda yurtdışı büyüme planlarını anlatacak

    Türk hazır giyim markası DeFacto, Cannes’da gerçekleşecek olan MAPIC etkinliğine katılacak. Önümüzdeki dönemde gelir artışına ve genç nüfusa sahip yeni gelişen pazarlarda büyümeyi hedefleyen şirket, şu anda Türkiye dışında 3 ana stratejik bölgede faaliyetlerini sürdürüyor. DeFacto, özellikle Balkanlar, Ortadoğu ve Kuzey Afrika (MENA) ve Bağımsız Devletler Topluluğu’nda (CIS) derinleşme planları yapıyor.

    Hazır giyim ve moda sektörünün önde gelen markalarından DeFacto, yurtdışı büyüme ve yeni pazarlara açılma planları doğrultusunda yatırım ve tanıtım faaliyetlerini sürdürüyor. Yapılan şirket açıklamasına göre ulaşılabilir modada dünya markası olma yolunda ilerleyen marka, 14-16 Kasım tarihleri arasında Fransa’nın Cannes şehrinde gerçekleşecek olan MAPIC (The International Retail Property Market) etkinliğine katılıyor. DeFacto’nun standının uluslararası yatırımcıların ilgi odağı olması bekleniyor.

    “Sektörün gücünü globale taşıyor”

    DeFacto Operasyon ve Genişlemeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı (COO) Serdar Ersoy, konuya ilişkin yaptığı açıklamada, “Türk perakende sektörünün büyüme hedeflerine ulaşabilmesi için mevcut pazarlardaki konumunu güçlendirmesi, yeni ihracat pazarları yaratarak, dünyada daha çok ülkeye ulaşması gerekiyor. MAPIC, Türk perakende sektörünün gücünü global arenaya taşıması, yeni pazar alanları yaratması bakımından önemli bir etkinlik. DeFacto olarak, organizasyona 6 yıldır katılıyoruz. Ulaşılabilir modada dünya markası olma stratejimiz doğrultusunda yurtiçinde ve yurtdışında aldığımız aksiyonları burada potansiyel iş ortaklarımızla ve yatırımcılarla paylaşıyoruz. Yeni ülke ve markalarla temasa girmek açısından MAPIC Platformu’nu önemli bir fırsat olarak görüyoruz. Yurtdışındaki açtığımız mağazaların yüzde 32’sini MAPIC’te yaptığımız anlaşmalar sonucunda kiraladık. Özellikle Ortadoğu, Kuzey Afrika ve Bağımsız Devletler Topluluğu bölgesindeki önemli ana yatırımcılar ile MAPIC platformunda tek tek görüşerek anlaşmalarımızı yapıyoruz” ifadelerini kullandı.

    “2018’de yurtdışında 7 farklı ülkede 40’a yakın mağaza açtık”

    Ersoy, sözlerine şöyle devam etti: “2018 yılında yurtdışındaki yatırımlarımız devam ediyoruz. Halihazırda yurtdışında 162 mağazamız var. Ocak-Eylül 2018 döneminde yurtdışında 7 farklı ülkede 40’a yakın mağaza açtık. Ulaşılabilir modada global bir marka olma stratejimiz doğrultusunda son iki yıldır yurtdışı yatırımlarımız ağırlık kazanmış durumda. Özellikle yeni gelişen pazarlarda geniş ve hızla büyüyen kapsama alanının, erişilebilir ve uygun fiyatlı hazır giyim markası olmanın avantajını kullanmaya çalışıyoruz. Bu sebeple genellikle yüksek harcanabilir gelir artışına ve genç nüfusa sahip yeni gelişen pazarları hedefliyoruz. Şu anda Türkiye dışında yer alan 3 ana stratejik bölgede faaliyet gösteriyoruz. Bu doğrultuda Balkanlar, Ortadoğu ve Kuzey Afrika (MENA) ve Bağımsız Devletler Topluluğu’nda (CIS) büyümeyi planlıyoruz.”