Etiket: çağrı

  • İnoksan Çağrı Merkezi, üçüncü yılını kutluyor

    Endüstriyel mutfak sektöründe ilklere imza atan İnoksan, üç yıl önce hayata geçirdiği profesyonel çağrı merkezi projesiyle müşteri memnuniyetini üst seviyede tutmaya devam ediyor.

    Endüstriyel mutfak sektöründe yeniliklerin öncüsü İnoksan, üçüncü yaşına giren Çağrı Merkezi’nde profesyonel düzeyde verdiği satış sonrası hizmet desteğinin kalitesi ile fark oluşturmaya devam ediyor. Sunduğu çözümlerle sektörün çıtasını daha da yukarıya taşıyan İnoksan Çağrı Merkezi’nde ayda ortalama 4 bin çağrı yanıtlanıyor. Ağustos 2015’de kurulan profesyonel çağrı merkezi sayesinde İnoksan, müşterileri ile arasındaki iletişimi, tek bir merkezden, düzenli ve sürekli bir şekilde yürütüyor.

    Kurulduğu günden bu yana 64 bin 345 çağrı yanıtlayan İnoksan Çağrı Merkezi, tek bir telefon ile satış, satış sonrası servis desteği, ürün bilgisi, lojistik ve ilgili tüm konularda destek veriyor. İnoksan, müşteri memnuniyetini üst seviyede tutmak adına çağrı merkezi projesini her geçen gün geliştiriyor.

    2018’de hedef 37 bin çağrı

    En yoğun çağrı alınan saatlerin 10.00-12.00 ve 14.00-15.00 olarak belirtildiği İnoksan’ın profesyonel çağrı merkezi ekibi 2018 yılında toplam 37 bin çağrı cevaplamayı hedefliyor. Yurtdışından erişimin de açık olduğu İnoksan Çağrı Merkezi’ne yurtiçi ve yurtdışından haftanın 7 günü boyunca 08.00 – 20.00 saatleri arasında ulaşabilmek mümkün.

  • Kırıkkale’ye yeni 112 Acil Çağrı Merkezi yapılıyor

    Kırıkkale Valisi M. İlker Haktankaçmaz, Aşağımahmutlar Mahallesi’nde halen yapımı devam eden 112 Acil Çağrı Merkezi hizmet binasında incelemelerde bulundu.

    112 Acil, 110 İtfaiye , 155 Polis, 156 Jandarma ve benzeri ihtiyaç duyulan tüm çağrı merkezlerinin tek noktada yürütülmesine imkan sağlayacak olan Acil Çağrı Merkezi hizmet binası inşaatında incelemelerde bulunan Vali Haktankaçmaz, yetkililerden çalışmalar hakkında bilgiler aldı. 6532 m2 arsa üzerine kurulu ve 5390 m2 inşaat alanı bulunan Acil Çağrı Merkezi inşaatının Mart 2019’da tamamlanması hedefleniyor.

    Yapılan inceleme gezisinde Vali Haktankaçmaz’a, 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Muhammet Ali Tekinay, İl Özel İdaresi teknik elemanları ile diğer yetkililer eşlik etti.

  • AssisTT Erzincan Çağrı Merkezi binası, çevre dostu özellikleriyle Platinum LEED sertifikası aldı

    Türk Telekom iştiraki AssisTT’in Erzincan Çağrı Merkezi binası, çevre dostu özellikleri ile LEED Platinum sertifikasına layık görüldü. LEED derecelendirmesinde en yüksek basamak olan Platinum sertifikasına hak kazanan AssisTT Erzincan Çağrı Merkezi binası, içinde Existing Building (Mevcut Yapı) kategorisinde Platinum sertifikalı dünyada ilk Çağrı Merkezi ve Türkiye’de ilk bina olma özelliği taşıdığı kaydedildi. LEED sertifikaları hazırlıkları kapsamında ayrıca her çalışan için iki adet olmak üzere toplam 25 bin 700 adet fidan dikimi gerçekleştirildi.

    Türkiye’nin en büyük çağrı merkezlerinden AssisTT’in Erzincan’daki Çağrı Merkezi, Platinum LEED sertifikasına layık görüldü. AssisTT Erzincan Çağrı Merkezi, Türkiye’de Platinum LEED sertifikası alan ilk bina olduğu açıklandı. AssisTT Erzincan Çağrı Merkezi’nin LEED Sertifikası’na layık görülmesi nedeniyle değerlendirmede bulunan AssisTT Genel Müdürü Cemil Yıldırım, Türkiye’ye yatırım yapmaya ve istihdama katkıda bulunmaya devam ettiklerini, bunu yaparken çevreye olan sorumluluklarını unutmadıklarını söyledi.

    “Çevre ve çalışan dostu uygulamalarımıza hız kesmeden devam edeceğiz”

    Geleceğe yeşil bir dünya bırakma hedefiyle çalıştıklarını belirten Cemil Yıldırım, “Erzincan Çağrı Merkezimizle aldığımız Platinum LEED Sertifikası bunun en önemli göstergesi. Erzincan Çağrı Merkezi Binamız LEED V4 Existing Building (Mevcut Yapı) kategorisinde Türkiye’deki ilk ve tek Platin sertifikalı bina. İşletme-bakım performansını artırmak için LEED EBOM derecelendirme sistemine göre en iyi yöntemler uygulandı ve proje LEED gereklilikleri kapsamında yapılan uygulamalar ile bu sertifikayı almaya hak kazandı. Erzincan Çağrı Merkezi’mizin işletme sürecindeki satın almaların yüzde 60’ını sürdürülebilir malzemelerden seçtik. İç mekânda yüzde 10, dış mekânda ise yüzde 40 gibi yüksek bir oranda su verimliliği sağladık. LEED Enerji Performansı’nın Optimize Edilmesi değerlendirmesinde 20 tam puan aldık. LEED derecelendirmesinde en yüksek basamak olan ve genelde yeni inşa edilen binaların alabildiği Platinum, Erzincan Çağrı Merkezimizle dünyada ilk kez mevcut bir binaya verilmiş oldu. Çevre ve çalışan dostu uygulamalarımıza hız kesmeden devam edeceğiz” dedi. LEED Sertifikası hazırlıkları kapsamında 25 bin 700 adet fidan dikimi gerçekleştirdiklerini de dile getiren Yıldırım, “Ağaçlandırma faaliyetlerimizle her çalışanımız için 2 fidan dikmeyi hedefledik. Fidan dikimimizi de bu süreçte başarıyla tamamladık” diye konuştu.

    LEED, çevreye saygılı yapıları belirliyor

    Yapılan açıklamada; Amerikan Yeşil Binalar Konseyi (USGBC) tarafından geliştirilen yeşil bina derecelendirme sistemi olan LEED (Leadership in Energy and Enviromental Design), bina ve kent ölçeğinde sürdürülebilir tasarım, inşaat ve işletme kriterlerini ortaya koyuyor. Geleneksel yapılara göre daha sağlıklı, çevreci ve ekonomik olarak tasarruflu binaları tanımlayan bir sistem olan LEED Sertifikası ile binaların ne kadar enerji verimli, su verimli ve sağlıklı yapılar olduğu, topladığı puanlarla belirleniyor. Bir yapının sertifika alabilmesi için öncelikle minimum gereklilikleri ve zorunlu ön koşulları sağlaması gerekiyor.

  • İTSO’dan aidat borcu olanlara çağrı

    İnegöl Ticaret ve Sanayi Odası’ndan (İTSO) yapılan açıklamada 18 Mayısı 2018 tarihli Resmi Gazete’de yayınlanarak yürürlüğe giren 7143 sayılı kanundan yararlanmak isteyen oda üyelerinin 31 Temmuz 2018 tarihine kadar başvuruda bulunması gerektiğini bildirildi.

    Konu hakkında yazılı bir açıklama yapan İTSO Başkanı Yavuz Uğurdağ, “Vergi ve Diğer Bazı Alacakların Yeniden Yapılandırılması ile Bazı Kanunlarda Değişiklik Yapılmasına İlişkin Kanun” hükümleri gereğince İTSO üyelerinin geçmiş dönem aidat borçlarının faizlerinin silineceğini ve dileyenlere de 6 taksit fırsatı sunulacağını söyledi.

    Yavuz Uğurdağ, şu bilgileri verdi; “Kanundan yararlanmak isteyen üyelerimizin 31 Temmuz 2018 tarihi mesai saati bitimine kadar odamıza bir dilekçe ile başvurması gerekmektedir. Kanuna göre, dileyenler toplam meblağı altı taksite kadar ödeyebilirler. Bu durumda birinci taksitin son ödeme günü 31 Temmuz 2018 olup, altı aylık taksit yapılması durumunda kalan beş taksit birer aylık dönemler halinde tahsil edilecek. Taksitlerden herhangi birinin öngörülen süre ve şekilde kısmen veya tamamen ödenmemesi halinde yapılandırma iptal edilerek aidat borcunun eski haline döndürüleceği ve o ana kadar yapılan tahsilatların borçtan düşülerek günlük gecikme zammı tahakkuk ettirilmeye devam edileceğini hükmü kanunda yer almaktadır. Yapılandırmadan yararlanmak isteyen borçluların dava açmamış olması veya açılmış davalarından vazgeçmiş olması şarttır. Mahkemece hükme bağlanmış ve kesinleşmiş olanlar dâhil icra takibi başlatılmış alacaklar için borçlunun yapılandırmadan yararlanmak üzere başvurması halinde davalar ve icra takipleri sonlandırılır. Bu takdirde, borçluların mahkeme ve icra masrafları ile vekâlet ücretini, ilk taksit tutarı ile birlikte ödemeleri şarttır. Taksitlerden herhangi birinin süresinde ödenmemesi halinde, o tarihe kadar tahsil edilen tutarlar düşüldükten sonraki kısım için icra takibine devam edilir”

  • Hayvan severlerden milletvekili adaylarına çağrı

    Manisa’da bir grup hayvan sever düzenledikleri basın açıklamasında milletvekillerinin seçim vaatlerinde hayvan haklarını koruyacak yasa tasarılarına da yer vermeleri çağrısında bulunarak, hayvan haklarını korumayan milletvekili adaylarına oy vermeyecekleri mesajını verdi.

    Manisa’da bir grup hayvan sever basın açıklaması düzenledi. Manisa 15 Temmuz Demokrasi Meydanında düzenlenen basın açıklamasında hayvan severler “Oyumuz doğayı koruyana” yazılı dövizler taşıdı. Temlisi bir oy sandığı taşıyan hayvan severler, milletvekili adaylarından hayvan haklarını koruyacak yasa tasarıları hazırlamaları çağrısında bulundu. Hayvan haklarına yönelik duyarsız kalan vekillere oy vermeyecekleri mesajı veren hayvan severler, hazırladıkları talep metnini milletvekili adaylarına imzalatacak. Hayvan severler adına basın açıklamasını yapan Emel Önal, “2018 haziran seçimleri öncesinde hiç bir ayrım yapmadan tüm siyasi partileri kapsayacak olan ’Doğayı e Hayvanların Yaşam Haklarını Korumayan Siyasilere Oy yok’ kampanyasını başlatmış bulunuyoruz. Türkiye çapında siyasi partilerin adaylarını ziyaret ederek hayvanların yaşam haklarını ve doğayı koşulsuz koruyacak uygulamaları da içeren bir yasa tasarısı hazırlanması için destek olacaklarına söz vermelerini talep edeceğiz. 7 milyonu aşkın can yoldaşının, doğa ve hayvan hakları savunucusunun yıllardır hayvanları koruma kanunun TCK kapsamında, resmi sivil ayırmadan herkesi kapsayacak şekilde geçirilip, hayvana esarete, şiddete, sürgüne, öldürmeye son verilsin. Bu çağrılarımıza sessiz kalan, hayvan hakları savunucularını tehdide maruz bırakan siyasi partilere ve adaylara ’Oy yok’ diyoruz” ifadelerini kullandı.

    Hayvan hakları savunucuları yanlarında getirdikleri üzerinde “Korumayana oy yok” yazan sandığa temsili oy kullanma işlemi gerçekleştirdi.