Etiket: acentelerin

  • Mardin’de ’Acentelerin Geleceği ve Finansal Sigortalar’ konuşuldu

    Mardin’de ’Acentelerin Geleceği ve Finansal Sigortalar’ konuşuldu

    Mardin’de Quick Sigorta sponsorluğunda, Türkiye Sigorta Acenteleri Federasyonu (TÜSAF) ve Mardin’deki sigorta acentelerinin işbirliğiyle ‘Acentelerin Geleceği ve Finansal Sigortalar’ konulu toplantı gerçekleştirildi.

    Mardin Artuklu Üniversitesi Atatürk Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilen toplantıya Mardin Valisi Mustafa Yaman, TÜSAF Başkanı Murat Büyükçelebi, Quick Sigorta Genel Müdürü ve Sigorta Tatbikatçıları Derneği Yönetim Kurulu Üyesi Ahmet Yaşar, Artuklu Belediye Başkanı Abdulkadir Tutaşı ve yaklaşık 400 sigorta acentesi temsilcisi katıldı.

    Toplantıda gazetecilere açıklamalarda bulunan TÜSAF Başkanı Murat Büyükçelebi, son zamanlarda finansal ürünlerin satışı ile ilgili birçok ilde Quick Sigorta ile iş birliği içinde toplantılar yaptıklarını söyledi. Büyükçelebi, “Meslektaşlarımız için yeni bir satış kanalı ortaya çıkarmış oluyoruz. Ek gelirler kazanmaya imkan veriyoruz. Reel ekonomiye katkı sağlamak açısından önemli ürünler. Kefalet sigortası ve devlet destekli alacak sigortası ile ilgili ciddi bir çalışma var. Tabana yayılması ve iş insanlarının çok daha kolay ulaşması için sigorta ürünlerini satan acenteler gerekli desteği veriyor. Kefalet alanında Quick Sigorta ciddi bir destek veriyor. Diğer tarafta devlet destekli olduğu için birçok sigorta bu işin içinde” dedi.

    Quick Sigorta Genel Müdürü ve Sigorta Tatbikatçıları Derneği Yönetim Kurulu Üyesi Ahmet Yaşar da sektörde yeni iş alanları açmak için yeni finansal ürünlerin satışa sunulduğunu söyledi. Yaşar, “Türkiye’de toplam sigorta prim üretiminin yüzde 40’ı trafik yüzde 10’nu kasko sigortalarından yani yüzde 50’si oto sigortalarından oluşuyor. Sigorta acenteleri açısından, sayıları da 16 bin 17 bini buluyor, büyük bir sıkışmayı meydana getiriyor. Bizim TÜSAF ile birlikte başladığımız ve Türkiye çapında tüm illerde ticaret odaları ile birlikte yaptığımız toplantılarda esas amaç sigorta acentelerinin oto sigortalarında yaşadığı bu sıkışmayı açmak, acentelere yeni iş alanları açarak komisyon gelirlerini arttırmak” diye konuştu.

    Acentelerin birer finansal market olarak dönüştürülmesi

    Bunun banka dışı finans alanının büyütülmesine ve acentelerin yeniden yapılandırılmasına yönelik bir çalışma olduğunu kaydeden Yaşar, şöyle devam etti:

    “Acentelerin birer finansal market olarak dönüştürülmesi, bugüne kadara bankalar arasında yaşanan rekabeti aslında sigorta acentelerinin de birer banka şubesine yakın dönüşerek finansal marketler olarak finansal ürünleri satabilmesidir. Biz bu anlamda devlet destekli alacak ve kefalet sigortası ile bir ürün sağlıyoruz. Acentelerin bankalar ile entegre olabilecek şekilde finansal markete dönüşmesi ve yurt içine yayılmış 972 ilçeye yayılmış acentelerin bu ürünleri satabilmesi. Bunun için tüm illerde TÜSAF’la birlikte toplantılar düzenliyoruz.”

  • Generali, yeni dijital platformuyla acentelerin iş süreçlerini kolaylaştıracak

    Generali Sigorta’nın acentelere özel tasarladığı yeni dijital platformu ’GATE’, acentelerin ofislerinden ya da istedikleri her yerden mobil olarak tüm sigortacılık faaliyetlerini yürütebilmelerine olanak sağlayacağı açıklandı.

    Türkiye’de 150 yılı aşkın süredir faaliyet gösteren ve dünyanın önemli sigorta kuruluşlarından Generali Sigorta, acentelerin iş yapış biçimlerini değiştirecek ve kolaylaştıracak yepyeni bir dijital platform olan GATE’i hayata geçirdiğını duyurdu. Şirketten yapılan açıklamada; sunduğu birçok yeni uygulama ile acentelerin iş süreçlerine yenilik getirecek GATE, acentelerin Generali Sigorta ile ilgili tüm işlemlerini yürütebilecekleri tek bir platform olma amacıyla tasarlandı. Yeni platform sayesinde acenteler, ofislerinden ya da istedikleri her yerden ve her cihazdan Generali Sigorta ile ilgili tüm sigortacılık faaliyetlerini yürütebilmelerine olanak sağlayacak.

    Generali Sigorta’nın ’Bildiğin Gibi Değil’ mottosu ile yaşadığı dönüşüm ekseninde, bütçe ve ihtiyaca göre tamamen isteğe bağlı olarak özelleştirilebilen ve müşterilerinin fiyatını kendi belirleyebildiği ’Benim Kaskom’ ve kasko müşterilerine hasar anında 7 benzersiz hizmetten ücretsiz faydalanma imkânı sunan ’Prestij Servis Hizmeti’nin hemen ardından tanıttığı GATE, Generali’nin acentelerine hızlı ve kolay bir deneyim sunacağı belirtildi. Generali Acenteleri dijital platformda yer alan akıllı üretim ekranları, yeni acente raporları, performans yönetim sistemi, online duyurular, online eğitimler ve talep takip sistemi ile daha iyi hizmet verebilecek ve daha hızlı ve kolay hizmet sunmasını sağlayacak.

    Seydi Demir: “Acentelerimizi de el üstünde tutmaya devam edeceğiz”

    Acentelerin tüm işlemlerini yürütebilecekleri dijital platform GATE hakkında bilgi veren Generali Sigorta Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Seydi Demir, “’Bildiğin Gibi Değil’ mottosu ekseninde yaşadığımız dönüşümün adımlarından biri olarak yakın zamanda başlattığımız ’Benim Kaskom’ hizmetinin ardından, acentelerimizin iş yapış biçimleri değiştirecek ve Kasım ayında açıklanan Generali Grubu’nun önümüzdeki 3 yılık planında bulunan dağıtım kanallarının dijitalleştirilmesi ekseninde hazırladığımız yeni dijital platform GATE’i hayata geçirdik. Acentelerimizin ofislerinden ya da istedikleri her yerden mobil olarak tüm sigortacılık faaliyetlerini yürütebilmelerine olanak sağlayacak yeni sistem sayesinde, acentelerimizin performansı daha da artacak, emekleri karşılıksız kalmayacak ve her birlikte kazanacağız. Acentelerimiz bizim için çok önemli. Acentelerimizi el üstünde tutmaya devam edeceğiz” dedi.