Etiket: 7/24

  • Bursa Büyükşehir personeli 7/24 hizmette

    Bursa’yı daha yaşanabilir ve sağlıklı bir kent haline getirmek amacıyla çalışmalarını sürdüren Büyükşehir Belediyesi’nin çalışanları, ‘Çek Paylaş Birlikte Güzelleştirelim’ projesi kapsamında, kentin sorunlarına anında çözüm bulunmasına katkı sağlıyor.

    Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe, ‘Çek Paylaş Birlikte Güzelleştirelim’ projesi kapsamında, kentte karşılaştıkları sıkıntıları whatsapp ihbar hattı ile Büyükşehir Belediyesi’nin ilgili birimlerine fotoğraflı olarak ulaştıran ve sorunlara çözüm olma noktasında en çok ihbarı yapan personeli plaketle ödüllendirdi. Başkan Altepe, ‘Büyükşehir’in gurur tablosu’ dediği heyetle, Büyükşehir Belediyesi Hizmet Binası’ndaki makamında bir araya geldi.

    “Bursa, örnek şehir”

    Bursa’nın daha modern bir geleceğe taşınması noktasında Büyükşehir Belediyesi’nin tüm personelinin yoğun emeği olduğunu ifade eden Başkan Altepe, “Bursa, her alanda örnek bir şehir. Büyükşehir Belediyesi olarak, şehrimizin her köşesinde eksiklerin tamamlanması için çabalıyoruz. Bu konuda personelimiz de Büyükşehir’in gören gözü ve duyan kulağı konumundadır. ‘Çek Paylaş Birlikte Güzelleştirelim’ projesinde kentin eksiklerini fotoğraflayıp BİKOM’a whatsapp ile ihbarda bulunan ve bu eksiklerin en kısa sürede tamamlanmasına katkı koyan çalışanlarımıza teşekkür ediyorum” dedi.

    Proje kapsamında en çok ihbarı yapan Büyükşehir Belediyesi’nin 10 çalışanına plaket veren Başkan Altepe, projenin hizmetlerdeki uygunsuzlukların tespiti ile can ve mal kaybıyla sonuçlanabilecek risklerin ortadan kaldırılmasını sağladığına işaret etti.

    Projenin detayları

    ‘ Çek Paylaş Birlikte Güzelleştirelim’ projesi geliştirme ve koordinasyonu Büyükşehir Belediyesi ARGE Şube Müdürlüğü, yazılım ve entegrasyonu Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü ve yürütücü birim olarak da Yazı İşleri ve Kararlar Şube Müdürlüğü tarafından gerçekleştirildi. Belediye personeli günlük hayatında karşılaştığı, belediye hizmet alanına giren uygunsuzlukların fotoğraflarını whatsapp hattı ile paylaşıyor. BİKOM görevlisi paylaşılan konu eğer aciliyet gerektiriyorsa derhal ilgili birimdeki daha önceden belirlenmiş belediye görevlisine durumu telefonla iletiyor, böylece önlem alınması ya da gereğinin yapılması sağlanıyor. BİKOM görevlisi ayrıca durumu Ş.Ö.K sistemine kayıt edip ilgili birime resmi olarak da bildiriyor. Aynı zamanda paylaşım sahibi personele whatsapp üzerinden geribildirimde bulunuluyor. 2015 yılı Ağustos ayında ŞÖK sistemine entegre edilerek devreye alınan projede, 2016 yılı içerisinde 144 personel 366 adet uygunsuzluğu whatsapp üzerinden paylaşarak önlem alınmasını sağladı. Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe, anı fotoğrafının çekilmesinin ardından gerçekleştirilen ziyaretlerde ise RUMELİSİAD Başkanı Erol Kılıçıer ve Yönetim Kurulu üyeleriyle bir araya geldi.

  • Yozgat Belediyesi, 7/24 karla mücadele ediyor

    Yozgat Belediyesi, kış mevsiminde vatandaşların olumsuz hava koşullarından etkilenmemeleri için 7/24 vardiyalı olarak çalışmalara başladı.

    Yozgat’ta kar yağışı ve buzlanmaya karşı yolların açık olması, ulaşımın aksamaması ve vatandaşların zorluk yaşamamaları için gerekli tüm tedbirleri aldıklarını söyleyen Yozgat Belediyesi Başkan Yardımcısı Ahmet Akgün, belediye ekiplerini gece gündüz vardiyası olarak ikiye ayırdıklarını söyledi.

    Karla mücadele çalışmalarına aralıksız devam ettiklerini açıklayan Yozgat Belediyesi Başkan Yardımcısı Ahmet Akgün, “Yozgat Belediyesi olarak Fen İşleri, Temizlik İşleri ve Park Bahçeler Müdürlüğümüzün oluşturmuş olduğu bir ekiple vardiya şeklinde gece-gündüz 7/24 saat ekiplerimiz çalışmalarını sürdürüyor. Karla mücadeleyle de ilgili olarak yaz ortasında hazırlamış olduğumuz depolarımızda muhafaza ettiğimiz 800-900 ton civarında tuz hazırlığımızı yapmıştık. Bununla beraber geçen senede açıklamış olduğumuz gibi yeni iş makinelerimizin tuzlama aparatlarını ilave ettik. Yine geçen sene olduğu gibi 4 tane tuzlama aracımızla, kürüme aparatlarımızla birlikte çalışmalarımıza devam ediyoruz. Bu çalışmalarımıza 7/24 aralıksız olarak devam ediyoruz” dedi.

    Belediye personelini gece-gündüz vardiyası olarak ikiye ayırdıklarını belirten Akgün, “Toplamda 350 personelimizi karla mücadele çalışmalarımıza ayırmış bulunmaktayız. Fen İşleri, Park Bahçeler Müdürlüğü, Su İşleri müdürlüğü ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğündeki personellerimiz sahada çalışma yapamadıkları için karla mücadele çalışmasına dahil oluyorlar. Bu dahil olan personellerimizde karla birlikte kaldırım üzerlerindeki, otopark alanlarındaki, parktaki temizliklerimizi genel anlamda da temizlik çalışmalarına devam ediyorlar. Artık çağın gereksinimleri doğrultusunda hareket ederek tuzlama aparatlarıyla beraber, hem daha az kilogram tuzlaması yapıp daha geniş alanda ve daha etkin bir tuzlama çalışması gerçekleştiriyoruz. Bununla beraber Fen İşleri Müdürlüğümüzün kaldırımlarda yürütmüş olduğu solüsyon çalışmamız devam ediyor” şeklinde konuştu.

    Vatandaşlarımızın karla mücadele konusunda daha dikkatli olmalarını isteyen Akgün, “Vatandaşlarımızın kış şartlarında ayakkabı seçimlerini daha uygun bir şekilde yaparak günlük hayatlarına yaya olarak devam etmelerini istiyoruz. Aynı zamanda da şoför arkadaşlarımıza da lastik seçimlerini çok iyi seçmelerini ve yazlık lastiklerle sahaya çıkmalarını öneriyoruz” açıklamalarında bulundu.

  • (Özel Haber) TEOG’a 7/24 WhatsApp’ta hazırlanıyorlar

    Adana’da 20 yıllık Türkçe öğretmeni Gurbet Duymuş, öğrencilerinin Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş (TEOG) sınavından en yüksek puanı alabilmesi için kurduğu WhatsApp grubunda 7 gün 24 saat eğitim veriyor. Gurbet Öğretmen’in girişimi sayesinde okuldan sonra da eğitime devam eden ve birbirleriyle beyin fırtınası yapma olanağı bulan 36 öğrenci, diğer dersler için de gruplar kurulmasını istiyor.

    İşini severek yapan ve öğrencilerini bir cevher gibi işlemeyi hedefleyen 20 yıllık Türkçe öğretmeni Gurbet Duymuş (40), görev yaptığı Seyhan ilçesindeki Meryem Abdurrahim Gizer Ortaokulu’nda alışılmışın dışında bir uygulamaya imza attı. Devlet okulu standartlarında eğitim verdiği 8/D sınıfı öğrencilerinin özel ders, kurs gibi ekstra desteklere ihtiyaç duymamasını isteyen genç öğretmen, kurduğu WhatsApp grubunda öğrencilerin 7 gün 24 saat sorularını cevaplıyor, öğrencilerin birbiriyle beyin fırtınası yapmasına olanak sağlıyor. Öğrencilerinden olumlu geri dönüşler aldığı için okul sonrasında da öğrencilerle başarılı bir şekilde etkileşime girebildiğini anlatan Gurbet Duymuş, “Bence onlara değer verdiğimi hissettirdim ve ’Haydi çocuklar, başaracağız. En iyisi olabiliriz, niye olmayalım?’ dedim hep. Çocuklarımız da akıllı çocuklar. Eğer olumlu olarak dönmeselerdi benim çabalarımla olmazdı, 1 haftada biterdi bu etkinlik” dedi.

    Duymuş: “Ders ve teneffüsler yetmez oldu”

    Öğrencileriyle farklı bilgiler ve sorular paylaşmak için böyle bir uygulamaya ihtiyaç duyduğunu anlatan genç öğretmen, “Ders ve teneffüsler yetmez oldu. Çocuklar gece 24.00’te de, sabah 05.00’te de sürekli yanlışlarını atıyorlar, yapamadıklarını paylaşıyorlar. Biz de beyin fırtınası tekniğiyle hem çocukların düşünce sistemini öğreniyoruz hem de eksiklerini gideriyoruz. Hem de hemen dönüş olduğu için öğrenciler kendini iyi hissediyor. Ara ara çocuklara uyarı babında ’Haydi çalışalım’ deyince aile dışında birinin uyarısının etkili olduğunu düşünüyorum. Diğer sınıflarım da da bu uygulamayı yaygınlaştırmayı düşünüyorum. Gece 24.00’te, sabah erken saatte öğrenciye dönmek zordur ama keyifli ve güzel” ifadelerini kullandı.

    Öğrenciler: “WhatsApp eskiden eğlence içindi”

    İyi bir fen lisesine yerleşmek için çalışan öğrenciler ise WhatsApp’ı genellikle sohbet ve eğlence amaçlı kullandıklarını ancak Gurbet Öğretmen’in bu girişimi sayesinde TEOG’da çıkacak sorulara çözüm bulduklarını ifade etti. Sordukları soruların gerek Gurbet Öğretmen, gerekse çözümünü bilen diğer öğrenci arkadaşları tarafından hızlıca çözüm bulduğunu anlatan öğrenciler, diğer dersler için de bu uygulamayı başlatmaları için öğretmenlerine çağrıda bulundu.

  • YDÜ Hayvan Hastanesi 7/24 hizmette

    Yakın Doğu Üniversitesi(YDÜ) Hayvan Hastanesi 1 Ekim 2016 tarihinden itibaren 7 gün 24 saat hizmet vermeye başladı.

    YDÜ Basın ve Halkla ilişkiler Müdürlüğü’ne açıklamalarda bulunan YDÜ Hayvan Hastanesi Başhekimi Yrd. Doç. Dr. Osman Ergene, hem artan talepleri karşılayabilmek adına hem de büyük bir eksiklik olan, mesai saatleri dışında acil ve hasta vakalara çözüm ve tedavi hizmeti sunabilmek adına Hayvan Hastanesi’nin artık 7 gün 24 saat hizmet vereceğini söyledi.

    Ülkemizde özellikle mesai saatleri dışında şekillenen acil vakalara hizmet verebilme adına büyük bir adım attıklarını söyleyen Ergene, bu uygulama ile de önemli bir sıkıntıya daha çözüm getireceklerinden dolayı mutlu olduklarını belirtti. Ergene, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nin ilk ve tek hayvan hastanesi olan Yakın Doğu Üniversitesi Hayvan Hastanesi’nin 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet verebilen ilk ve tek kurum olacağını belirtti.

    Başhekim Ergene, 15 Kasım tarihinde 2’nci yılını dolduracak olan hastanenin açıldığı ilk günden beri büyük ilgi gördüğünü ve şu anda 2000 üzerinde kayıtlı hastaya ulaştıklarını belirtti. Hayvan Hastanesi olarak laboratuvar destekli tedaviler ve de operasyonlar ile ön plana çıktıklarını belirten Ergene, deneyimli ve uzman kadrosu ile birçok hastalığa tedavi seçenekleri sunduklarını ve de sunmaya devam edeceklerini belirtti.

  • Tıp Fakültesi’nde 7/24 tomografi ve MR çekilebilecek

    Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi’nde bilgisayarlı tomografi (BT) ve manyetik rezonans (MR) sıkıntısı büyük ölçüde sona erecek. Hastanenin acil servisinde yeni oluşturulan acil radyoloji ünitesi, son teknoloji cihazlarıyla 24 saat hizmet verecek.

    Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi Başhekimi Doç. Dr. Yakup Canıtez, artan hasta sayısı ve poliklinik hastalarına çok ileri tarihlere BT ve MR randevusu verilmesini göz önüne alarak, acil servis bünyesinde 24 saat çalışan yeni bir radyoloji ünitesi açmaya karar verdiklerini söyledi. Ünitenin inşaatının tamamına yakınının bağışlarla gerçekleştiğini ve cihazların montajının tamamlandığını kaydeden Başhekim Yakup Canıtez, bu cihazlarla daha çok hastaya daha hızlı hizmet vereceklerini söyledi.

    Radyoloji Anabilim Dalı Başkanı Prof. Dr. Zeynep Yazıcı da yeni nesil BT ve MR cihazları sayesinde, özellikle acile gelen travma hastalarına daha hızlı hizmet vereceklerini, poliklinik hastalarının da çok uzun süreler beklemeden hizmet alma imkanına kavuşacağını belirtti.

    Geçen yıl 17 bin 978 MR, 50 bin 358 BT raporladıklarına dikkat çeken Prof. Dr. Zeynep Yazıcı, “Bu rakamlar dünya ortalamasının çok çok üstünde. Acile gelen yeni cihazlarla birlikte bu sayının daha da artacağını tahmin ediyoruz” dedi.